ویزای سرمایه گذاری هلند

ویزای سرمایه گذاری هلند
5/5 - (1 امتیاز)

ویزای سرمایه گذاری هلند

هلند دروازه ورود به بازار های اروپایی:

ویزای سرمایه گذاری هلند | هلند یکی از اعضای مهم اتحادیه اروپا در یک موقعیت استراتژیک است که به خاطر آسیاب های بادی، کانال ها و دوچرخه سواری شهرت دارد. این کشور دارای زیرساخت های کلاس جهانی از طریق اتصالات زمینی، دریایی و هوایی است. فعالیت های صنعتی هلند عمدتاً در فرآوری مواد غذایی، مواد شیمیایی، پالایش نفت، فناوری اطلاعات، خدمات مالی و ماشین آلات الکتریکی است.

موقعیت متمرکز هلند در اروپا، آن را به مکانی ایده آل برای انجام تجارت تبدیل می کند، با یک محیط تجاری دوستانه ، نیروی کار تحصیل کرده و ساختارهای مالیاتی رقابتی. تقریباً کل جمعیت به انگلیسی صحبت می کنند که زبان رایج تجارت است. این کشور همچنین دارای زیرساخت های پیشرفته، مراقبت های بهداشتی عالی، آموزش و نرخ پایین جرم و جنایت است.

 هلند از سرمایه گذاری های قابل توجهی در اقتصاد هلند در بخش های مختلف مانند فناوری اطلاعات، تولید و تولید صنعتی استقبال می کند. هلند بخشی از اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است. اجازه اقامت یا پاسپورت هلند به معنای آزادی رفت و آمد در این مناطق است. پاسپورت هلندی در بین بهترین پاسپورت های جهان قرار دارد و دسترسی بدون ویزا به ۱۸۶ مقصد را فراهم می کند.

هلند هفدهمین اقتصاد بزرگ جهان و یکی از توسعه یافته ترین و پرجمعیت ترین کشورهای اروپای غربی است. هلند دروازه ورود به بازارهای اروپایی است. اقتصاد پایدار و فرصت های تجاری فراوانی دارد. علاوه بر این، هلند شرایط زندگی، مراقبت های بهداشتی و آموزش عالی را در یک محیط پایدار و امن ارائه می دهد. به همین سبب بسیاری از افراد به دنبال دریافت اقامت از طریق راه اندازی کسب و کار در هلند هستند.

در این مقاله به موضوع ویزای سرمایه گذاری هلند می پردازیم، همه چیز در مورد شرایط و نحوه دریافت این ویزا را شرح خوهیم داد و در ادامه توضیح می دهیم چگونه می توان پس از دریافت ویزای سرمایه گذاری برای اقامت دائم هلند اقدام کرد؟

راه اندازی کسب و کار در هلند:

  • کارآفرینان
  • استارت آپ
  • ویزای سرمایه گذاری

چرا هلند؟

  • مرکز مالی و سرمایه تجاری در اروپای مرکزی
  • حرکت بدون ویزا در منطقه شینگن
  • اجازه اقامت برای خانواده و فرزندان
  • سیستم بانکی ایمن، مراقبت های بهداشتی درجه یک و آموزش با کیفیت بالا.
  • کار در هلند
  • تابعیت اتحادیه اروپا پس از ۵ سال زندگی
  • سرمایه گذاری در بازار املاک هلند

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

ویزای استارت آپ هلند


ویزای سرمایه گذاری هلند :

سرمایه گذاران خارجی می توانند در ازای سرمایه گذاری قابل توجه در اقتصاد محلی، برای اجازه اقامت هلند درخواست دهند. مجوز اقامت ۳ سال اعتبار دارد و قابل تمدید است. پس از ۵ سال سرمایه گذار می تواند برای اجازه اقامت دائم یا شهروندی هلند درخواست دهد.

شرط اصلی سرمایه گذاری حداقل ۱٫۲۵۰٫۰۰۰ یورو در اقتصاد محلی است:

سرمایه گذاری ۱,۲۵۰,۰۰۰ یورویی باید مستقیماً در یک شرکت نوپا هلندی یا به طور متناوب در یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر هلندی انجام شود که پول صندوق را در چندین استارت آپ هلندی سرمایه گذاری می کند.

هلند سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای مشاغل خصوصی مستثنی است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات پذیرفته می شود، اما کاربری مسکونی – چه در یک راه اندازی خصوصی یا تجاری – به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری گنجانده نشده است.

شما مبلغ سرمایه گذاری را به حساب یک بانک هلندی یا بانک یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا با شعبه ای در هلند واریز می کنید. این شعبه تحت نظارت بانک De Nederlandsche (DNB) است. بانک های تحت نظارت از مجوز واحد اروپایی استفاده می کنند.

سرمایه گذاری باید برای اقتصاد هلند ارزش افزوده داشته باشد و توسط آژانس تصدی هلند (RVO) ارزیابی خواهد شد. آژانس تصدی هلند از یک سیستم امتیاز استفاده می کند. برخلاف سایر کشورها، هلند برای قضاوت در مورد ارزش سرمایه گذاری بر یک سیستم مبتنی بر امتیاز تکیه می کند.

ارزش افزوده در صورتی وجود دارد که سرمایه گذاری ۲ مورد از ۳ معیار زیر را داشته باشد:

  •  ظرف مدت ۵ سال حداقل ۱۰ شغل ایجاد می شود.
  • کمکی به افزایش نوآوری شرکت هلندی می شود. این ممکن است از طریق معرفی یک پتنت، سرمایه گذاری در نوآوری های تکنولوژیکی و غیرفناوری یا سرمایه گذاری در شرکتی که متعلق به یک بخش برتر است، اثبات شود.
  • ارزش افزوده غیرمالی دیگری مانند دانش خاص، شبکه ها، مشتریان و مشارکت فعال سرمایه گذار وجود دارد.

سرمایه گذاری و منبع آن توسط IND (سرویس مهاجرت و تابعیت) با همکاری واحد اطلاعات مالی (FIU) هلند برای جلوگیری از پولشویی ارزیابی می شود.


مراحل درخواست ویزای سرمایه گذاری هلند:

۱٫ ارسال درخواست و پرداخت

برای سفر به هلند به مجوز اقامت موقت (mvv) نیاز دارید. mvv برچسبی است که نمایندگی هلند در پاسپورت می گذارد.

درخواست با گرفتن MVV یا اجازه اقامت موقت شروع می شود. متقاضیان کشورهای غربی، مانند ایالات متحده، یا برخی از کشورهای آسیایی، مانند ژاپن یا کره جنوبی، از نیاز به MVV معاف هستند. مجوز اقامت سرمایه گذار و MVV به طور همزمان درخواست می شود. درخواست ها به سفارت هلند ارسال می شود.

فرآیند درخواست حدود ۲۱۰۰ یورو هزینه دارد. باید به زبان هلندی، انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی ارسال شود.

۲٫ دریافت و بررسی درخواست

روزی که درخواست خود را در سفارت هلند ارسال می کنید، تاریخ شروع درخواست شما است. IND باید در دوره تصمیم گیری قانونی تصمیم گیری کند.

سفارت درخواست شما را به IND ارسال می کند. سپس IND بررسی می کند که آیا درخواست شما کامل است و آیا هزینه ها پرداخت شده است. آیا اسناد مفقود است یا اسناد صحیح نیستند؟ در آن صورت، IND نامه ای ارسال می کند: درخواستی برای اصلاح حذف. این نامه اسنادی را که هنوز باید ارسال شوند فهرست می کند. مدارک درخواستی را قبل از تاریخ ذکر شده به IND ارسال کنید.

۳٫ تصمیمات ظرف ۹۰ روز گرفته می شود. در صورت تایید، متقاضی سپس به هلند سفر می کند. داشتن بیمه درمانی و انجام آزمایش سل یک بار در کشور الزامی است.


چگونه از طریق ویزای سرمایه گذاری هلند اقامت دائم دریافت کنیم؟

پس از سرمایه گذاری ویزای اقامت دریافت می کنید که پس از ۵ سال به ویزای اقامت دائم تبدیل می شود. این برای شما و خانواده مستقیم شما صدق می کند.

ویزای اقامت برای فرزندان شریک زندگی و فرزندان تحت تکفل قابل اعمال است. پس از ۵ سال ویزا به اجازه اقامت دائم یا (پس از قبولی در آزمون زبان و فرهنگ) به پاسپورت هلندی تبدیل می شود. متقاضی باید ۴ ماه در سال در هلند (یا اروپا) اقامت داشته باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای سرمایه گذاری هلند به لینک ارائه شده مراجعه فرمایید: ورود


تفاوت انواع فاند، اسکالرشیپ، فلوشیپ و گرنت و شرایط اخذ آنها | پیشنهاد شغلی یا job offer چیست؟ | همه چیز در مورد بورسیه هلند Holland Scholarship

توسط
تومان