پرداخت اپلیکیشن فی لهستان

پرداخت اپلیکیشن فی لهستان

عناوین مقاله:

پرداخت اپلیکیشن فی باحداقل کارمزد

تحصیل در لهستان

پرداخت اپلیکیشن فی لهستان |  تحصیل در لهستان به دانشجویان بین المللی ترکیبی منحصر به فرد از تاریخ غنی، فرهنگ پر جنب و جوش و موسسات آموزش عالی برجسته ارائه می دهد. این کشور که در قلب اروپا واقع شده است، طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی انگلیسی را با کسری از هزینه موجود در سایر کشورهای اروپایی ارائه می دهد.

بیش از 100 دانشگاه برنامه های متعددی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند که به محبوبیت سیستم آموزش عالی لهستان می افزاید. به عنوان بخشی از سیستم انتقال اعتبار اروپا، به دانشجویان این فرصت داده می شود تا بخشی از برنامه های مختلف تبادل و ادامه تحصیل در کشورهای دیگر باشند. با این حال، روند پذیرش در موسسات مختلف در کشور متفاوت است، زیرا هیچ اداره مرکزی برای مدیریت وجود ندارد، بنابراین هر موسسه مسئول فرآیندهای پذیرش مربوطه خود است.

هزینه های تحصیل در لهستان برای دانشجویان غیر اروپایی اعمال می شود، اما در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی محبوب در اروپا بسیار مقرون به صرفه است. هزینه کل مدرک لیسانس برای یک دانشجوی بین المللی می تواند به 7000 تا 8000 دلار و برای کارشناسی ارشد تا 9000 دلار برسد. همه چیز به رشته و سطح تحصیلات بستگی دارد. توجه داشته باشید که برنامه های MBA، برنامه های پزشکی و دندانپزشکی و برنامه های موسسات خصوصی لهستان هزینه بیشتری دارند.

پرداخت اپلیکیشن فی لهستان

مراحل گرفتن پذیرش دانشگاه های لهستان

گام اول _ یک برنامه را انتخاب کنید: محبوب ترین رشته ها برای تحصیل در دانشگاه های لهستان عبارتند از فناوری اطلاعات (IT)، مدیریت بازرگانی، تدارکات، روانشناسی، اقتصاد و حقوق. انتخاب یک برنامه تحصیلی اولین قدمی است که باید برای گرفتن پذیرش بردارید. لیستی از تمام برنامه هایی که بیشتر به آنها علاقه دارید تهیه کنید و بررسی کنید که کدام دانشگاه ها این برنامه ها را ارائه می دهند.

گام دوم _ شرایط پذیرش را بررسی کنید: بسته به سطح تحصیلات و موسسه آموزش عالی، شرایط پذیرش ممکن است متفاوت باشد. اول از همه یک برنامه دقیق تهیه کنید و سپس با نزدیکترین سفارت یا کنسولگری لهستان تماس بگیرید، زیرا آنها می توانند شما را در روند درخواست دانشگاه راهنمایی کنند. علاوه بر این، با خدمات دانشجویی دانشگاه های مورد نظر خود تماس بگیرید، زیرا آنها در آنجا هستند تا در مورد سؤالات مربوط به برنامه های تحصیلی و معیارهایی که باید رعایت کنید به شما کمک کنند.

گام چهارم _ مدارک لازم را تهیه کنید: قبل از شروع، با بخش خدمات دانشگاه خود و همچنین در صورت لزوم با سفارت لهستان برای ترجمه مدارک به زبان لهستانی مشورت کنید. به طور کلی، این لیستی از اسنادی است که باید برای اخذ پذیرش ارسال کنید، اگرچه ممکن است قوانین متفاوتی بسته به برنامه و موسسه اعمال شود:

  • فرم درخواست کاملاً امضا شده و پر شده.
  • یک پاسپورت معتبر و عکس های اندازه پاسپورت.
  • مدارک قبلی دیپلم دبیرستان یا مدرک، بسته به سطحی که برای آن درخواست می کنید.
  • تسلط کافی به زبان انگلیسی یا لهستانی که از طریق نتایج آزمون زبان ارائه می شود.
  • اگر برای کارشناسی ارشد درخواست می دهید، یک رزومه قوی

☑️ پیشنهاد مطالعه: نگارش CV

گام پنجم _ درخواست خود را ارسال کنید: سخت ترین قسمت انجام شد! اکنون که تمام مدارک لازم را جمع آوری، ترجمه، پر کرده و امضا کرده اید، بالاخره زمان ارسال درخواست فرا رسیده است. در لهستان می توانید به صورت آنلاین، از طریق یک سیستم درخواست آنلاین یا از طریق ایمیل درخواست دهید. برای درخواست های آنلاین، فقط باید مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. برای درخواسست از طریق ایمیل، باید اسناد را اسکن و ارسال کنید.

در برخی موارد باید هزینه درخواست را نیز بپردازید. هزینه های درخواست در لهستان که به آنها اپلیکیشن فی یا «هزینه پذیرش» نیز گفته می شود، بین 20 تا 50 یورو برای هر برنامه ای که برای آن درخواست می شود، متغیر است، صرف نظر از اینکه برنامه ها در همان دانشگاه یا در موسسات مختلف هستند. این هزینه‌ها معمولاً غیرقابل استرداد هستند، اگرچه ممکن است در صورت امتناع ویزا یا موارد خاص استثنائاتی وجود داشته باشد. پرداخت اپلیکیشن فی لهستان

گام ششم _ برای ویزای دانشجویی اقدام کنید: آفرین! شما موفق شدید و رسماً در لهستان دانشجو هستید. پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه، باید سریع باشید و برای ویزای دانشجویی خود به عنوان یک دانشجوی بین المللی اقدام کنید. با نزدیکترین سفارت یا کنسولگری لهستان تماس بگیرید و برای راهنمایی و به منظور شروع هر چه سریعتر فرآیند ویزا مراجعه کنید. قبل از آن، مطمئن شوید که چه نوع ویزایی نیاز دارید و شروع به جمع آوری مدارک و تهیه ترجمه به زبان لهستانی کنید.

گام هفتم _ وارد لهستان شوید: از آنجایی که نامه پذیرش خود را دریافت کرده اید و ویزای دانشجویی لهستان خود را دارید، آماده رفتن هستید! کار بعدی این است که در مورد نوع مسکنی که می خواهید برای آن درخواست دهید تصمیم بگیرید. آیا اتاق خوابگاه دانشجویی است یا خوابگاه خصوصی یا اشتراکی؟ اگر در یافتن محل اقامت دانشجویی مشکل دارید، به صورت آنلاین جستجو کنید و همچنین با خدمات دانشجویی دانشگاه خود تماس بگیرید. چند کلمه اساسی را به زبان لهستانی یاد بگیرید، سپس چمدان های خود را ببندید، یک پرواز رزرو کنید و به لهستان برسید!

هزینه درخواست دانشگاه پزشکی ورشو

پرداخت اپلیکیشن فی لهستان | هزینه درخواست بستگی به روشی دارد که قصد دارید فرآیند پذیرش را تکمیل کنید:

24 یورو – اگر می خواهید آزمون صلاحیت دانشگاه پزشکی ورشو (MUW) را بنویسید.

20 یورو – اگر می خواهید نمره BMAT، MCAT، UKCAT یا GAMSAT خود را ارسال کنید.

20 یورو – اگر مدرک لیسانس (BSc) یا کارشناسی ارشد علوم (MSc) دارید. یک کپی از رونوشت خود را در سیستم ثبت نام آنلاین (ORS) آپلود کنید. شما بر اساس معدل خود ارزیابی خواهید شد.

روش پرداخت اپلیکیشن فی لهستان دانشگاه ورشو

پرداخت اپلیکیشن فی لهستان | هزینه درخواست غیر قابل استرداد است و باید از طریق حواله بانکی پرداخت شود. سیستم درخواست آنلاین یک شماره حساب اختصاص داده شده به درخواست شما ایجاد می کند. لطفاً هنگام پرداخت از طریق حواله بانکی، فقط از شماره حساب شخصی ایجاد شده توسط ORS استفاده کنید.

لطفا توجه داشته باشید:

  • دانشگاه پزشکی ورشو فقط پرداخت های حواله بانکی به یورو را می پذیرد. بنابراین، لطفاً اطمینان حاصل کنید که مبلغی که از ارز خارجی منتقل می شود، مبلغ مورد نیاز را به یورو برآورده می کند.
  • تمام و هرگونه هزینه های مربوط به انتقال، بازپرداخت، هزینه تبدیل ارز به عهده داوطلبان است.
  • لطفاً توجه داشته باشید که تأیید دریافت پرداخت شما توسط سیستم ثبت نام آنلاین (ORS) ممکن است تا 5 روز طول بکشد.

برای پرداخت اپلیکیشن فی لهستان چه به روش آنلاین و از طریق کارت اعتباری و یا از طریق حواله بانکی می توانید از خدمات مجموعه همیارپروژه نوین استفاده کنید. سایت همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن و از روش های امن و معتبر پرداخت اپلیکیشن فی لهستان را برای شما انجام خواهد داد.

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه به همراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

مجموعه ی همیارپروژه نوین سالها در زمینه ی مهاجرت تحصیلی و پرداخت خارجی و پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی و پرداخت اپلیکیشن فی لهستان فعالیت داشته و دارای سابقه ی درخشانی در این زمینه می باشد. مهم ترین مزیت استفاده از خدمات پرداخت همیارپروژه نوین سرعت عمل و امنیت پرداخت است. تمام مراحل پرداخت شما ثبت شده و به شما اطلاع داده میشود و در تمامی مراحل می توانید به طور مستقیم با کارشناسان بخش پرداخت ارتباط داشته باشید

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

پرداخت اپلیکیشن فی لهستان

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

  • پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.
  • پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان