پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا

پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا

عناوین مقاله:

پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های استرالیا با همیارپروژه

تحصیل در دانشگاه های استرالیا

پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا | استرالیا یک کشور آفتابی معروف با اقتصادی در حال پیشرفت و سیستم دانشگاهی شناخته شده، در میان بهترین مقاصد تحصیلی در جهان برای دانشجویان بین المللی است. استرالیا رتبه سوم تعداد دانشجویان بین المللی در جهان را داراست، تنها پس از بریتانیا و ایالات متحده که برای کشوری با 24 میلیون نفر بسیار چشمگیر است.

بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی تایمز در سال 2022، 37 دانشگاه برتر در استرالیا وجود دارد. شش مورد از آنها در بین 100 دانشگاه برتر قرار دارند. بالاترین رتبه در استرالیا دانشگاه ملبورن است و پس از آن دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه موناش و دانشگاه سیدنی قرار دارند. در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد درخواست تحصیل در استرالیا به عنوان یک دانشجوی بین المللی بدانید، از جمله اطلاعات ویزا، هزینه ها و اپلیکیشن فی آورده شده است.

درخواست پذیرش در دانشگاه های استرالیا

برای دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در استرالیا، هیچ سیستم درخواست متمرکزی وجود ندارد، به این معنی که شما باید مستقیماً برای هر دانشگاه به صورت آنلاین یا از طریق پست درخواست دهید. برای درخواست در یک دانشگاه استرالیا، معمولاً باید ریز نمرات دانشگاهی، اولویت های دوره و در صورت لزوم، خلاصه ای از تجربه کاری خود را ارسال کنید. شما معمولاً نیازی به نوشتن انگیزه نامه یا مقاله شخصی ندارید، اما ممکن است زمانی که بعداً برای ویزای دانشجویی خود اقدام می کنید، از شما خواسته شد که چرا مایل به تحصیل در استرالیا هستید.

در سیستم استرالیا، شما این امکان را دارید که دانشگاه را در ترم اول (مارس- ژوئن) یا ترم دوم (ژوئیه-اکتبر) شروع کنید. اگر می خواهید از ترم اول شروع کنید باید حداکثر تا دسامبر برای دانشگاه اقدام کنید. آخرین مهلت برای شروع در ترم دوم در ماه می است، اما باز هم عاقلانه است که تا این حد دیر منتظر نمانید. علاوه بر تکمیل فرم درخواست، ممکن است مجبور شوید یک بار هزینه درخواست نیز بپردازید، پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا معمولاً بین 50 تا 100 دلار استرالیا (25 تا 50 پوند) است.

پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا یکی از مهمترین مراحل درخواست خواهد بود که اکثر موسسات هزینه درخواست غیر قابل استرداد را در حدود 50 تا 100 دلار استرالیا دریافت می کنند که باید همراه با درخواست شما باشد. برخی از موسسات در صورت انجام آنلاین درخواست، از این هزینه چشم پوشی می کنند.

هزینه اپلیکیشن فی استرالیا چقدر است؟

پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا یا هزینه های درخواست برای پرداخت هزینه های اداری دریافت می شود. برای برخی از دانشگاه ها و کالج ها، این هزینه کمک می کند تا از درخواست متقاضیانی که در مورد پذیرش خود جدی نیستند جلوگیری کند، زیرا فقط افراد متعهد پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا را انجام می دهند. برخی استدلال می‌کنند که هزینه‌ها اثر معکوس دارد، زیرا درخواست دانشجویان مشتاق را دشوار می‌کند، به‌ویژه زمانی که آنها موانع مالی برای تحصیل خود دارند.

به طور متوسط، هزینه های درخواست دانشگاه در استرالیا از 50 دلار استرالیا تا 100 دلار استرالیا متغیر است. پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا ممکن است در نگاه اول  مقدار کمی به نظر برسد البته برای یک برنامه. تصور کنید اگر می خواهید برای 10 دانشگاه اپلای کنید. که مبلغ پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا حدود 1000 دلار استرالیا خواهد شد که مبلغ چشمگیری خواهد بود بنابراین همه چیزهای دیگری را که می توانید از آن پول برای آنها استفاده کنید، مانند شهریه و هزینه های روزانه خود در نظر بگیرید. به هر حال، هزینه زندگی در استرالیا ارزان نیست. اما مطمئنا راه هایی برای کاهش هزینه ها وجود دارد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

هزینه تحصیل در استرالیا چقدر است؟

مانند انگلستان و ایالات متحده، تحصیل در استرالیا با قیمت گزافی همراه است، اما لزوماً مجبور نیستید هزینه همه چیز را به تنهایی بپردازید. هزینه زندگی در سراسر کشور بسیار متفاوت است.

هزینه ها در استرالیا به طور کلی به جای هر سال، برای واحد تحصیلی محاسبه می شود. بیشتر دانش‌آموزان ترکیبی از واحدها از گروه‌های مختلف را مطالعه می‌کنند و هر واحد در گروه و هزینه متفاوتی قرار می‌گیرد – بنابراین همه دانش‌جویان هر سال مبالغ متفاوتی را پرداخت خواهند کرد. دانشجویان می توانند هزینه ای بین 20000 تا 45000 دلار استرالیا بپردازند. دوره های کارشناسی بین سه تا چهار سال طول می کشد.

یک دوره کارشناسی ارشد یکساله معمولاً 22000 تا 50000 دلار استرالیا هزینه دارد. هزینه تحصیل در رشته های دامپزشکی و پزشکی بسیار بیشتر است. به عنوان مثال، یک مدرک پزشکی در مجموع می تواند بین 50،000 تا 75،000 دلار استرالیا در سال هزینه داشته باشد، در حالی که یک مدرک دامپزشکی می تواند 50،000 تا 70،000 دلار استرالیا در سال هزینه داشته باشد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

چگونه برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدام کنم؟

تقریباً در همه موارد تحصیلی، به جز برای تحصیلات تکمیلی پژوهش محور، باید برای ویزای دانشجویی (زیر کلاس 500) درخواست دهید. این معمولاً برای متقاضیان بالای 18 سال 1240 دلار استرالیا و برای متقاضیان زیر 18 سال 885 دلار استرالیا هزینه دارد. برای دریافت ویزای تحصیل در استرالیا، متقاضیان باید ثابت کنند که حداقل 12 ماه هزینه دوره در یک حساب بانکی، به اضافه 21041 دلار استرالیا برای هزینه های زندگی و هزینه سفر تا سقف 3000 دلار استرالیا دارند.

از طرف دیگر، می توانید نشان دهید که والدین یا شریک زندگی شما در 12 ماه قبل از درخواست شما حداقل 62222 دلار استرالیا درآمد سالانه داشته اند. همچنین ممکن است متقاضیان مجبور به پرداخت هزینه برای بررسی های بهداشتی، گواهی های پلیس و بیومتریک باشند. شما می توانید برای ویزای دانشجویی تنها پس از پذیرش محل تحصیل در یک دانشگاه خاص در استرالیا اقدام کنید. شما باید نامه پیشنهاد یا نامه ثبت نام خود را همراه با درخواست خود ارائه دهید. همچنین ممکن است متقاضیان برخی از کشورها مدرک آیلتس 5.5 یا نمره Toefl iBT 46 یا معادل آن را ارائه دهند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه ویزای استرالیا

پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا با همیارپروژه نوین

برای پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا در سریع ترین زمانو پرداختی امن و با کمترین کارمزد می توانید از طریق سایت همیارپروژه نوین اقدام کنید. همکاران ما در مجموعه به صورت تمام وقت و با پاسخگویی 24 ساعته می توانند پرداخت های دانشجویی شما را انجام دهند.

پرداخت اپلیکیشن فی استرالیا و تمامی کشور های جهان به صورت معتبر و در کمترین زمان پس از بررسی معتبر بودن لینک دانشگاه مورد نظر انجام خواهد شد. برای درخواست فقط کافیست فرم موجود در این صفحه را پر کرده و با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

  • پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.
  • پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان