نگارش انگیزه نامه برای اپلای

نگارش انگیزه نامه برای اپلای

نگارش انگیزه نامه برای اپلای

نگارش انگیزه نامه برای اپلای | یکی از دغدغه های بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلانی که قصد اپلای دارند، چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی می باشد. به دلیل ایجاد شرایط مناسب تحصیلی از لحاظ کیفیت آموزشی و رفاهی برای ادامه تحصیل توسط بسیاری از دانشگاه های جهان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، موجب شده است که بسیاری از متقاضیان به دنبال ادامه تحصیل در مقاطع بالاتری می باشند.

علاوه بر این فرآیند اپلای نیازمند فراهم کردن یک سری مدارک می باشد که یکی از مهمترین این موارد، انگیزه نامه یا SOP می باشد. غالب دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از متقاضیان درخواست یک نوع نامه شخصی در محدوده ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ کلمه با عنوان انگیزه نامه (SOP) یا بیانیه شخصی (Personal Statement) می نمایند. از این رو انگیزه نامه یا SOP مهم ترین بخش درخواست پذیرش (Application) محسوب می شود.

نگارش انگیزه نامه برای اپلای | یک SOP استاندارد توانایی‌ها، تجربیات و انگیزه متقاضی را برای تحصیل در رشته و همچنین دانشگاه مطلوب مورد نظر باید نشان دهد. از آنجایی که مدارک تحصیلی متقاضیان مربوط به گذشته است و اکثر افراد ممکن است چندین بار در آزمون هایی مانند تافل، جی مت، جی آر ای و آیلتس شرکت کرده اند و نمرات کسب شده به میزان زیادی تحت تاثیر شرایط آنها در روز امتحان بوده است، انگیزه نامه است که برای نشان دادن برتری، خود را نقش خود را نشان می دهد.

چون انگیزه نامه تنها مدرکی است که کاملا تحت کنترل شما است، بنابراین انگیزه نامه تنها پل ارتباطی مستقیم با دانشگاه مورد نظر می باشد که خود را از میان دیگر متقاضیان متمایز کند و به کمیته پذیرش نشان دهد که لیاقت این فرصت را دارد.

نگارش انگیزه نامه برای اپلای | گروه همیارپروژه علاوه بر تدوین SOP افتخار دارد که در ویرایش آن نیز خدماتی را به شما علاقه‌مندان دانش‌پژوهان ارائه میدهد. از این رو افرادی که قصد دارند تا کیفیت SOP نوشته شده خود را بهبود بخشند و مشکل های گرامری آن را بهبود ببخشند، می‌توانند فایل تهیه شده خود را در قسمت سفارش بارگذاری کرده و توضیحات مد نظر را نیز به نامه ضمیمه کنند. هزینه مربوط به این بخش پس از ارجاع کار به کارشناس به شما از طریق ایمیل و تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد.


پیشنهاد مطالعه: نگارش CV


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان