مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
5/5 - (2 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در همیارپروژه

1- ثبت درخواست اولیه (پر کردن فرم زیر)

2- ایجاد اشتراک

3- هماهنگی کارشناس با کاربر و دریافت اطلاعات مورد نیاز و مشاوره اولیه مورد نیاز 

مشاوره مهاجرت از طریق سرمایه گذاری همیارپروژه نوین

سوالات متداول در پروسه نگارش Teaching Statement

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: نمونه کتابچه های آماده شده مجموعه همیارپروژه را میتوانید در لینک های زیر مشاهده کنید.

  • کتابچه انگیزه نامه: ورود
  • کتابچه رزومه تحصیلی: ورود
  • کتابچه استادی پلن: ورود
  • کتابچه کاورلتر: ورود

جواب: شما در کل پروسه نگارش نامه با کارشناس در ارتباط خواهید بود. ضمنا شما حتی میتوانید قبل از استارت پروژه گروهتان را تشکیل دهید و سوالی اگر داشتید از کارشناس بپرسید تا خیالتان آسوده گردد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

راهنمای ویزای سرمایه گذاری در اروپا و آمریکا

مشاوره سرمایه گذاری  | مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در طول سال ها به طور فزاینده ای محبوب شده است. بسیاری از کشورهای جهان برنامه های جذب مهاجران سرمایه گذار مشابه برنامه ویزای سرمایه گذاری EB-5 ایالات متحده را اجرا می کنند. این کشور ها گزینه های سرمایه گذاری جذابی را ارائه می دهند که برای برآوردن نیازهای منحصر به فرد هر خانواده طراحی شده اند. این روش آن‌قدر گسترش داشته که هزینه آن در سال ۲۰۲۰ معادل ۳٫۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

در دنیای ناآرام و دائماً در حال تغییر، افراد ثروتمند به یک پلن B برای خود و خانواده‌شان نیاز دارند. برنامه ای که مکان امن‌تری برای زندگی در مواقع بحران به آنها ارائه کند و در عین حال دسترسی بیشتری به فرصت‌های تجاری و سبک زندگی جهانی برای آنها فراهم کند. این برنامه های سرمایه گذاری – که به عنوان ویزای سرمایه گذاری یا ویزای طلایی سرمایه گذاری نیز شناخته می شوند – اقامت قانونی و حتی گذرنامه را به خانواده های مهاجران بین المللی در ازای سرمایه گذاری قابل قبول در کشور ارائه می دهند.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری چیست؟

مهاجرت سرمایه گذاری به این معناست که یک دولت از سرمایه گذاران خارجی سرمایه جذب می کند و در ازای آن به آنها اقامت یا شهروندی می دهد. با این کار، اقتصاد خود را رونق می‌بخشند. گاهی اوقات مهاجرت با سرمایه گذاری آسان تر از انتخاب مسیر دیگری برای اقامت است.

سرمایه گذاران می توانند تابعیت یا اقامت را تحت شرایط راحت دریافت کنند. آنها نیازی به قبولی در امتحانات زبان ندارند، بیشتر سال را در کشور می مانند یا چندین سال را در آنجا سپری می کنند. برخی کشور ها و ایالات مانند ایالت های کارائیب و وانواتو حتی به متقاضیان اجازه می دهند پاسپورت خود را از راه دور دریافت کنند.

در برخی از کشورها برای مهاجرت، خارجی ها مجاز به خرید املاک و مستغلات برای دریافت اقامت یا شهروندی هستند. پرتغال، مالت، یونان، اسپانیا، ترکیه، مونته نگرو و امارات از جمله آنها هستند. شرایط و مقررات مهاجرت از طریق سرمایه گذاری از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، برخی از برنامه ها وضعیت اقامت را ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر گذرنامه های فوری را به سرمایه گذاران ارائه می دهند.

برای مثال، معیارهای واجد شرایط مهاجرت سرمایه گذاری سنگاپور مستلزم آن است که متقاضیان حداقل سه سال سابقه موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار داشته باشند. یکی از الزامات رایج این است که برای دریافت اقامت یا شهروندی از طریق برنامه ویزای سرمایه گذاری، باید وجوه نقد داشته باشید و یک سرمایه گذاری قابل قبول انجام دهید.

انواع سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید انجام دهید معمولاً درکارآفرینی، خرید ملک، شرکت تجاری، کمک‌های مالی غیرقابل استرداد یا سرمایه‌گذاری‌های صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.

مقالات مرتبط با مشاوره سرمایه گذاری: ویزای سرمایه گذاری هلند

معرفی انواع روش‌های اقامت از طریق سرمایه گذاری

  • سرمایه گذاری با خرید ملک
  • سرمایه گذاری با ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری از طریق کارافرینی

بهترین کشورها برای اقامت از طریق سرمایه گذاری کدامند؟

مشاوره سرمایه گذاری | بیشتر کشور ها به سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری، اقامت دائم و سریع اعطا می کنند. برای افرادی که مشکل مالی نداشه و قصد مهاجرت به کشور های دیگر را دارند بهترین روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاریست.

اما به طور کلی افراد علاوه بر در نظر گرفتن میزان سرمایه قابل قبول هر کشور به ویژگی های دیگری از جمله آب‌وهوا، شرایط اقتصادی، زبان و عوامل دیگر نیزتوجه می کنند تا مقصد مورد تایید خود را انتخاب کنند. در حال حاضر، بهترین کشورها برای اقامت از طریق سرمایه ‌گذاری، کانادا، انگلستان، آلمان، آمریکا، استرالیا و ترکیه هستند. که در ادامه به توضیح کوتاهی در رابطه با برخی از آنها می پردازیم.

ویزای سرمایه گذاری بریتانیا

بریتانیا نسخه مخصوص به خود را از “گذرنامه طلایی بریتانیا” یا برنامه ویزای سرمایه گذاری انگلستان دارد که به افراد دارای امکانات اجازه می دهد تا اقامت دائم انگلستان را دریافت کنند. در ازای سرمایه گذاری در کشور برای ارتقای رشد اقتصادی، شهروندی نهایی امکان پذیر است.

وزارت امور داخله، آژانس دولتی که خدمات شهروندی و مهاجرت در بریتانیا را مدیریت می کند، از متقاضیان می خواهد که مبلغ یکجا سرمایه گذاری کنند و سرمایه گذاری را در طول اقامت دائم خود در بریتانیا حفظ کنند تا واجد شرایط باشند. سرمایه گذاری همچنین باید در شرکت های فعال و تجاری ثبت شده در انگلستان برای اخذ اقامت دائم باشد.

مقاله مشابه مشاوره سرمایه گذاری: ویزای دانشجویی انگلستان

ویزای سرمایه گذاری کانادا

کانادا که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی در نظر گرفته می شود، چیزهای زیادی برای ارائه به سرمایه گذاران دارد. متقاضیان موفق می توانند برای کمک به اوراق قرضه دولتی ۱٫۲ میلیون دلار کانادا (۸۸۰۰۰۰ دلار) تحت برنامه سرمایه گذاری مهاجر کبک (QIIP) مقیم دائم و قانونی کانادا شوند. مزایای این برنامه شامل دسترسی به آموزش مقرون به صرفه، با کیفیت بالا، زندگی در شهرهای پرجنب‌وجوش و چندفرهنگی است.

برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا یک انتخاب عالی برای متقاضیانی است که می خواهند تجارت کنند و به کل بازار آمریکای شمالی دسترسی داشته باشند. قانون مهاجرت کانادا به سرمایه گذاران مهاجر اجازه می دهد تا پس از یک دوره اقامت پنج ساله برای شهروندی کانادا اقدام کنند.

مقالات پیشنهادی: اقامت کانادا از طریق خرید ملک

 

مشاوره سرمایه گذاری | مشاوران مجموعه همیارپروژه نوین در راستای ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بهترین مقاصد و گزینه های سرمایه گذاری را به شما معرفی کرده و در طول فرآیند سرمایه گذاری و دریافت ویزا شما را همراهی می کند. برای دریافت مشاوره می توانید با تکمیل فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

توسط
تومان