لیست موقعیت های دانشیاری در اروپا و امریکا

لیست موقعیت های دانشیاری
5/5 - (2 امتیاز)

عناوین مقاله:

لیست موقعیت های دانشیاری دانشگاه Mines Saint-Etienne (MSE) فرانسه

حوزه ها:

  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۲۰

شرح موقعیت:

دانشیار شبیه سازی و پشتیبانی تصمیم گیری برای صنعت آینده

Mines Saint-Etienne (MSE)، یکی از دانشکده های تحصیلات تکمیلی Institut Mines Télécom، گروه شماره 1 دانشکده های فارغ التحصیل مهندسی و مدیریت در فرانسه تحت نظارت وزارت اقتصاد، دارایی و حاکمیت صنعتی، مأموریت هایی را به عهده دارد. آموزش، پژوهش و نوآوری، انتقال به صنعت و فرهنگ علمی، فناوری و صنعتی.

درخواست پذیرش: لینک


لیست موقعیت های دانشیاری دانشگاه Bristol انگلیس

حوزه ها:

  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

شرح موقعیت:

امنیت سایبری یک اولویت کلیدی در UWE Bristol است و ما به سرعت در حال گسترش فعالیت های خود در این زمینه هستیم. ما یک فرصت منحصر به فرد برای شما داریم که به ما بپیوندید و به ما در ایجاد یک گروه تحقیقاتی معتبر بین المللی کمک کنید، بنابراین اگر در حال حاضر یک استاد یا دانشیار هستید که به دنبال ایجاد تفاوت هستید، ما واقعاً دوست داریم از شما بشنویم.

ما همچنین به دنبال یک مدرس / مدرس ارشد هستیم و می‌توانید آگهی را با (آیا می‌توانید به آگهی مرتبط کنید لطفا) مشاهده کنید. تمرکز. امنیت سایبری در UWE Bristol Cyber ​​Security در بخش CSCT ما (علوم رایانه و فناوری خلاق) به خوبی تثبیت شده است.

درخواست پذیرش: لینک


لیست موقعیت های دانشیاری دانشگاه NTNU نروژ

حوزه ها:

  • زیست شناسی
  • بیوشیمی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

شرح موقعیت:

برنامه بورسیه Onsager برنامه کمک هزینه تحصیلی Onsager در NTNU برای جذب دانش پژوهان با استعداد اولیه با سابقه تحقیقات منتشر شده با کیفیت بالا، آماده برای کار مستقل و با پتانسیل برای تبدیل شدن به یک رهبر تحقیقاتی طراحی شده است. وظایف استادیار دوره تصدی در درجه اول شامل تحقیق می شود، اما همچنین شامل فعالیت های اطلاع رسانی، نظارت، تدریس و سایر وظایف لازم برای واجد شرایط بودن برای موقعیت استاد دائمی در طی 6-7 سال می شود.

درخواست پذیرش: لینک


لیست موقعیت های دانشیاری دانشگاه Borås سوئد

حوزه ها:

  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

شرح موقعیت:

انتصاب به عنوان دستیار مدرس دانشگاه یک انتصاب صلاحیت با زمان محدود است. هدف از این انتصاب این است که به معلم فرصت داده شود تا استقلال خود را به عنوان یک محقق و شایستگی علمی و آموزشی توسعه دهد تا شرایط لازم برای واجد شرایط بودن برای موقعیت مدرس دانشگاه را برآورده کند. به عنوان دستیار مدرس دانشگاه، شما هم با تدریس و هم با تحقیق کار می کنید. تقسیم بین این وظایف بر اساس نیازهای صلاحیت شما است.

تدریس را همراه با همکاران در دوره های انفورماتیک دپارتمان انجام می دهید و شامل دروسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. تدریس در مقطع کارشناسی عمدتاً در برنامه لیسانس آموزش معماری سیستم انجام می شود، در حالی که تدریس و توسعه دوره در سطح کارشناسی ارشد عمدتاً در انفورماتیک با تمرکز بر مدیریت فناوری اطلاعات مبتنی بر داده انجام می شود.

نمونه هایی از محتوای دوره عبارتند از برنامه نویسی شی گرا در سی شارپ، یادگیری ماشین، پروژه های توسعه نرم افزار و توسعه نرم افزار برای وب و موبایل.

درخواست پذیرش: لینک


لیست موقعیت های دانشیاری دانشگاه Cambridge انگلستان

حوزه ها:

  • مهندسی زیستی
  • بیوتکنولوژی
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

شرح موقعیت:

مسئولیت های کلیدی شامل تدریس در مقطع کارشناسی است. انجام تحقیقات پیشرو در جهان؛ مشاوره به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارمندان فوق دکترا؛ و سایر وظایف مرتبط با زندگی آکادمیک. فرصتی برای عضویت در یک کالج وجود دارد.

ما از نامزدهای عالی که می توانند در زمینه های بیوشیمی گیاهی یا متابولیسم گیاهی تدریس و اجرا کنند، از جمله کسانی که در مهندسی زیستی، بیوتکنولوژی، زیست شناسی مصنوعی یا تعاملات پروتئین-پروتئین کار می کنند، استقبال می کنیم.

از متقاضیانی که علایق تحقیقاتی در متابولیسم مرکزی یا محصولات ثانویه دارند استقبال می شود. منصوب شده به دپارتمانی می پیوندد که تدریس و تحقیق آن در رشته علوم گیاهی گسترده است. از اکولوژی و حفاظت، تا فیزیولوژی، ژنتیک و ژنومیک.

درخواست پذیرش: لینک


لیست موقعیت های دانشیاری دانشگاه Sheffield انگلستان

حوزه ها:

  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

شرح موقعیت:

شفیلد هالام یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های بریتانیا است که چشم‌انداز روشنی دارد: دانشگاه کاربردی پیشرو در جهان باشیم، به نتایج برجسته‌ای برای دانشجویان و شهرمان دست یابیم، و به دنیا نشان دهیم که دانشگاهی که واقعاً بر تغییر زندگی متمرکز شده است، می‌تواند به چه چیزی دست یابد.

درخواست پذیرش: لینک


لیست موقعیت های دانشیاری دانشگاه Coventry انگلستان

حوزه ها:

  • علم محیط زیست
  • تاریخ

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

درخواست پذیرش: لینک


مقالات مرتبط: انگیزه نامه برای سفارت | تاثیر معدل کارشناسی برای اپلای | ارزانترین شهرهای جهان


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان