فاند دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه اولم آلمان

فاند دکتری مهندسی کامپیوتر
5/5 - (1 امتیاز)

فاند دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه اولم آلمان

لینک اپلای فاند دکتری مهندسی کامپیوتر : ورود

رشته‌ها:

  • مهندسی کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۰٫۰۸٫۰۹

درباره فاند دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه اولم آلمان:

موسسه مهندسی نرم افزار و زبانهای برنامه نویسی در دانشگاه Ulm آلمان دارای دو موقعیت باز (دانشجوی دکترا یا فوق دکتری) در زمینه مهندسی نرم افزار ، به ویژه توسعه زبانهای خاص برای سیستم های تعبیه شده است. دانشگاه Ulm یک دانشگاه تحقیقاتی مشهور است و در رتبه ۱۵ دانشگاه های آلمان با رتبه بندی دانشگاه جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته است. این موسسه در بالاترین سطح بین المللی در زمینه مهندسی نرم افزار تحقیق می کند.

موضع گیری ها مربوط به دو پروژه تحقیقاتی است. اولین پروژه به نقشه راه فنی در زمینه خودرو و نیمه هادی می پردازد ، جایی که ما بر ایجاد زبان ها و ابزارهای مخصوص حوزه با درجه UX بالا برای تعیین ، تجزیه و تحلیل و تجسم نوآوری های آینده تمرکز می کنیم.

تمرکز پروژه دوم ایجاد توضیحاتی در مورد رفتار سیستم های خود سازگار است ، یعنی توسعه دهنده یا کاربر را قادر می سازد تا دلایل رفتار سازگاری سیستم را درک کند. هر دو پروژه بر اساس مفاهیم ، فناوری ها و ابزارهایی از زمینه های مهندسی زبان ، زبانهای توصیف معماری و روش های رسمی ساخته شده اند.

ویژگی های نامزد موفق در اخذ فاند:

نامزد موفق با انگیزه ، پر انرژی و مشتاق است و دارای تخصص قوی (نشریات سطح بالا برای مقطع کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر یا موضوعات مرتبط با نمرات عالی از یک دانشگاه مشهور برای موقعیت دکتری) ) در زمینه های مربوط به پروژه ها و به طور کلی مهندسی نرم افزار و روشهای تحقیق تجربی.

متقاضی باید مهارت های علمی عالی نوشتاری و ارتباط شفاهی و همچنین توانایی کار مستقل در یک تیم بزرگتر در موسسه و همچنین با شرکای خارجی را داشته باشد. مهارت زبان آلمانی مفید است.

اپلیکیشن:

مجموعه ارائه دهنده فاند دکتری مهندسی کامپیوتر از شما انتظار دارند یک اپلیکیشن ارسال کنید که به صراحت نیازها و الزامات شرح داده شده در آگهی استخدام را برآورده می کند. به طور کلی ،در هر دو مورد ، شما ممکن است یک ایمیل ارسال کنید و این مجموعه با شما در مورد جزئیات بحث خواهد کرد و در مورد جزئیات کار برای شما توضیح خواهند داد.برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک ارائه شده مراجعه کنید.

درباره دانشگاه اولم آلمان:

دانشگاه اولم آلمان در شهر اولم در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد . این دانشگاه از جمله دانشگاه های جوان و برتر آلمان است. که ۱۱۰۰۰ دانشجو دارد و در این میان ۱۵۰۰ دانشجوی بین المللی نیز از سراسر جهان در آن مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه یکی از معتبرترین و برترین دانشگاه های آلمان در زمینه رشته هایی مانند علوم تجربی، ریاضیات و علوم کامپیوتر است.

رنکینگ دانشگاه اولم در میان دانشگاه های آلمان و جهان:

  • دومین دانشگاه برتر آلمان در حوزه ریاضیات
  • ۱۳۵مین دانشگاه برتر دنیا در سال ۲۰۱۷
  • یکی از ۲۰ دانشگاه برتر کشور آلمان
  • رتبه ی ۲۷مین دانشگاه برتر اروپا آکادمیک در سال ۲۰۱۲

از جمله دانشکده های این دانشگاه:

  • دانشکده ریاضیات و اقتصاد
  • دانشکده علوم طبیعی
  • دانشکده علوم پزشکی
  • دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر

برای دریافت فاند دکتری مهندسی کامپیوتر ، اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه اولم و دیگر دانشگاه های آلمان می توانید از خدمات مشاوره ای و اخذ پذیرش مجموعه همیارپروژه نوین استفاده کنید. برای این منظور با مشاورین ما تماس بگیرید تا در این زمینه شما را یاری کنند.

از جمله خدماتی که در زمینه اپلای و اخذ پذیرش ارائه می دهند نگارش نامه های مکاتباتی مانند نگارش sop، نگارش cover letter ، نگارش CV و … است.

معرفی دوره ها و کورس های کالج زبان فرانسه | معرفی سایت اجاره منزل در فرانسه |گواهی تمکن مالی برای مهاجرت تحصیلی

دیدگاه کاربران
  • مقدسه 17 اکتبر 2021 / 14:35

    فاند هایی که معرفی میکنید همه ی رشته ها رو شامل میشه واقعا خسته نباشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان