بورسیه مقطع دکتری بلژیک دانشگاه خنت ۲۰۲۲

بورسیه مقطع دکتری بلژیک

فاند دکتری دانشگاه خنت بلژیک ۲۰۲۲

بورسیه مقطع دکتری بلژیک : در این بخش به معرفی بورسیه مقطع دکتری بلژیک در زمینه هوش مصنوعی ، مهندسی پزشکی و علوم کامپیوتر و دیگر رشته های مرتبط با آن می پردازیم که توسط دانشگاه خنت بلژیک ارائه می شود. برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص این بورسیه و فاند تحصیلی مقاله زیر را مطالعه کنید:

درباره دانشگاه خنت بلژیک:

دانشگاه گنت ۱۰۰ دانشگاه برتر و یکی از دانشگاه های مهم بلژیک است. ۱۱ دانشکده آن بیش از ۲۰۰ دوره ارائه می دهند و تحقیقات گسترده ای را در طیف گسترده ای از حوزه های علمی انجام می دهند. پردیس جهانی دانشگاه گنت همچنین اولین دانشگاه اروپایی در Songdo ، کره جنوبی است.

موضوع بورسیه مقطع دکتری بلژیک : نظریه اطلاعات

موقعیت دکتری با کمک هزینه در گروه تحقیق بین رشته ای GASP در UGent موجود است. دکترا به پروژه ای “SoundStreams” متصل است. که هدف آن توسعه بیشتر معماری شناختی جدید ما برای هوش مصنوعی (AI) با قابلیت های بهبود یافته برای یادگیری مداوم و یکبار در زمینه های پویا با کاهش خطر فراموشی فاجعه بار است. و برای بهبود بازنمایی (صریح یا ضمنی) زمان ، پذیرش مدلهای کدگذاری پیش بینی کننده به عنوان مبنایی برای یادگیری.

این کار با ترجمه یافته های اخیر در مورد ادراک شنوایی انسان و یادگیری آن به مدل های فرعی هوش مصنوعی در سطح الگوریتمی قابل تفسیر است.

سه موضوع اصلی مورد بحث قرار خواهد گرفت:

(الف) نمایش مفهوم با تمرکز بر سلسله مراتب در محدوده و زمان به صراحت اجرا می شود. این گروه بندی همزمان را برای ایجاد رویدادها (به عنوان مثال ماشین) ، گروه بندی متوالی برای اتصال آنها به جریانهای مورد انتظار (به عنوان مثال ترافیک) و گروه بندی بخشی برای گروه بندی جریانها به واحدهای ادراکی (به عنوان مثال ساعت شلوغ صبح) را تقویت می کند.

(ب) توجه (پردازش گزینشی/محرک محرک ها بر اساس محتوای اطلاعات ، عدم تطابق پیش بینی و جهت گیری داخلی یا خارجی منابع شناختی) از طریق مدل سازی ضمنی تمرکز و گیت بسته به لحظه مناسب ترین حالت سیستم ایجاد می شود.

ج) حالات یادگیری به عنوان یک مکانیسم انتخابی برای انواع مختلف یادگیری و تقویت حافظه از نقش هماهنگ کننده سیستم عصبی مرکزی که توسط محور Locus Coeruleus – نوراپی نفرین در انسان بازی می شود ، الهام گرفته می شود. چهار حالت معرفی می شود: خواب ، بیداری آرام ، بیداری فعال ، و مبارزه یا فرار. هر کدام مربوط به سطح خاصی از پردازش و یادگیری حسی است. اثبات رفتار برتر برای یادگیری از یک جریان شنیداری مداوم که شامل تغییرات قابل توجهی در زمینه می شود ، ارائه می شود.

معرفی سایت فاندیاب و بورسیه های دولتی | معرفی سایت کاریابی و فاندیاب هلند | راهنمای سایت کورسرا Coursera

مشخصات شغل بورسیه مقطع دکتری بلژیک:

داوطلبان ترجیحاً باید دارای مدرک علوم کامپیوتر (هوش مصنوعی) با علاقه شدید به ادراک و شناخت شنوایی انسان یا مدرک مهندسی زیست پزشکی با علاقه شدید به هوش مصنوعی باشند.
همچنین از داوطلبانی که دارای مدرک دانشگاهی دیگر و تجربه قبلی در این زمینه تحقیقاتی هستند تشویق می شوند که درخواست دهند.

 حوزه های مرتبط:

  • هوش مصنوعی
  • مهندسی پزشکی
  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی بیوپزشکی
  • رشته های مرتبط

امتیازات و مزایا:

بورسیه مقطع دکتری بلژیک در دانشگاه خنت به همراه تمامی حقوق و مزایا به متقاضیان ارائه می شود.

 شرایط اپلای دریافت فاند:

  • رزومه کامل
  • انگیزه نامه
  • ریزنمرات کارشناسی ارشد و کارشناسی
  • از طریق ایمیل به dick.botteldooren@ugent.be مراجعه کنید. برنامه های کاربردی باید با یک رزومه کامل ، انگیزه نامه و ریزنمرات کارشناسی ارشد و کارشناسی همراه باشد که به وضوح درجه کسب شده و رتبه در بین همسالان را ذکر کند.

 لینک اپلای: وارد شوید

ارتباطات: dick.botteldooren@ugent.be 

مهلت اپلای: ۱۴۰۰٫۰۷٫۱۶

نگارش کاورلتر (cover letter) | سایت های اعلام پوزیشن و فاند تحصیلی سوئیس | معرفی سایت بورسیه تحصیلی دانمارک

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان