معرفی سایت کاریابی و فاندیاب هلند

کاریابی و فاندیاب هلند

معرفی سایت کاریابی و فاندیاب هلند:

بسیاری از وبسایت ها و شرکت ها در زمینه جستوجوی کار و بورسیه های تحصیلی در هلند مشغول به کار هستند؛ ما در این بخش معتبرترین سایت کاریابی و فاندیاب هلند را معرفی خواهیم کرد:

سایت فاندیاب استادی‌ لینک (studielink) :

برای برخی از پروگرم های تحصیلی، می توانید از طریق سیستم Studielink (مشابه سیستم UCAS در انگلیس) اقدام کنید. Studielink این قابلیت را دارد تا شما نتوانید تا سقف ۴ دوره در یک زمان اقدام کنید.متقاضیان می توانند هر زمان پیش از اتمام مهلت ثبت نام دوره هایی که می خواهند درخواست کنند تغییر دهند. و در صورتی که از طرف دانشگاهی ریجکت شود می تواند برای دیگر دانشگاه ها درخواست دهد و اپلای کند.

لینک : ورود

 

سایت کاریابی در هلند monsterboard:

در این سایت شما می توانید بر اساس تخصص خود موقعیت های شغلی بسیاری را پیدا کنید. هزاران شغل پرطرفدار در سایت monsterboard معرفی شده است.

لینک: ورود

 

سایت معرفی موقعیت های شغلی werk:

از مهمترین سایت های کاریابی در هلند سایت werk می باشد که سایتی کاملا روزآمد در زمینه موقعیت های شغلی مختلف است.

لینک : ورود

 

سایت کاریابی nationalevacaturebank:

این سایت در زمینه های جستجوی شغل جدید ، از جمله موارد دیگر ، نکات کاربردی رایگان ، وبینار ، آزمایش و رزومه ساز به شما کمک می کند. برای جستوجوی شغل در این سایت با داشتن یک نمایه کامل و به روز ، شما توسط کارفرمایان جالب مشاهده خواهید شد و مشاغلی را که مطابق خواسته شما هستند دریافت خواهید کرد.

لینک : ورود

 

سایت speurders:

از طریق این وب سایت می توانید به آسانی و سریع در ۴ مرحله تبلیغات خود را وارد کنید. شما دسته خود را انتخاب می کنید ، تبلیغات خود را ایجاد می کنید و روزنامه هایی را که می خواهید Speurder خود را در آنها قرار دهید انتخاب می کنید. انتخاب کنید ، کلیک کنید و انجام شد!

هنگامی که در یکی از تأثیرگذارترین روزنامه های هلند تبلیغ می کنید یا تبلیغات طبقه بندی شده خود را در یکی از عناوین قدرتمند منطقه ای خود قرار می دهید ، از دسترسی و توجه آگهی خود استفاده خواهید کرد.

لینک: ورود

سایت indeed:

در این سایت کارجویان در وهله اول هستند. آنها می توانند شغل جستجو کنند ، رزومه ارسال کنند و اطلاعات مربوط به شرکت ها را به صورت رایگان مشاهده کنند. سایت indeed هر روز فرصت های جدیدی را به میلیون ها نفر نشان می دهد.

لینک : ورود

سایت معرفی فرصت شغلی academictransfer:

AcademicTransfer هیئت شغلی حرفه ای در زمینه تحقیقات و آموزش عالی در هلند است. برای هر دانشگاهی ، در هر مرحله از حرفه خود و در هر بخش در سایت AcademicTransfer ، در آموزش عالی ، مراکز پزشکی دانشگاهی ، موسسات تحقیقاتی و صنعت، مشاغل پیدا خواهید کرد.

AcademicTransfer از شما در ایجاد حرفه علمی شما حمایت می کند و یک نمای کلی از فرصت های شغلی دانشگاهی در هلند ارائه می دهد.

لینک : ورود

سایت کاریابی seasonalwork:

در سایت فوق کارفرمایان هلندی پیشنهادات شغلی خود را اعلام کرده و با کاندیداهای اروپایی تماس می گیرند. مشاهده جای خالی جالب از کارفرمایان هلندی و اطلاعات مفید در مورد کار و زندگی در هلند را می توانید در این سایت مشاهده کنید.

لینک : ورود

سایت فاندیاب europa:

کی از سایت کاریابی و فاندیاب هلند سایت europa  می باشد. این شبکه همواره سخت تلاش کرده است تا شهروندان اروپایی با وجود موانع زبانی ، تفاوت های فرهنگی ، چالش های بوروکراتیک ، قوانین متنوع استخدامی و عدم به رسمیت شناختن گواهینامه های آموزشی در سراسر اروپا ، از فرصت های یکسانی برخوردار شوند.

لینک: ورود

سایت randstad:

توسعه شغلی: کمک به کار و یادگیری

آیا می خواهید برای پیشرفت شغلی خود ، تغییر شغل ، ادامه تحصیل با تحصیل یا تغییر شغل کمک بگیرید؟از طریق سایت فوق می توانید از این امکانات در هلند بهره مند شوید.

لینک: ورود

سایت manpower:

نیروی انسانی من: پورتال آنلاین برای کارگران انعطاف پذیر. نیروی انسانی من درگاه آنلاین نیروی انسانی است. در اینجا می توانید اطلاعات مربوط به کار را بیابید.

لینک: ورود

 

سایت فاندیاب studyinholland:

تحصیل در هلند نقطه شروع همه دانشجویان بین المللی است که هلند را به عنوان مقصد تحصیل در نظر می گیرند. تحصیل در هلند ابتکاری از Nuffic است . برای ارتقاء و اطلاع دانشجویان در مورد آموزش عالی هلندی در سراسر جهان.

بودجه Nuffic توسط دولت هلند تامین می شود. به عنوان یک سازمان مستقل و غیرانتفاعی مستقر در لاهه در هلند ، Nuffic از بین المللی شدن در آموزش عالی ، تحقیقات و آموزش حرفه ای در هلند و خارج از آن حمایت می کند و به بهبود دسترسی به آموزش عالی در سراسر جهان کمک می کند.

لینک: ورود

 

سایت iamexpat:

IamExpat Media که توسط مهاجران تأسیس و اداره می شود ، پیشروترین رسانه انگلیسی زبان بین المللی در هلند ، آلمان و سوئیس است که اطلاعات به روز ، اخبار ، لیست مشاغل ، خدمات مسکن ، رویدادها و نکات سبک زندگی را ارائه می دهد.

لینک:  ورود

 

سایت پوزیشن تحصیلی scholarshipdb:

۱،۶۲۵ موقعیت دکتری در هلند: می توانید با ورود به سایت فوق از اطلاعات پوزیشن های تحصیلی در مقاطع مختلف به خصوص مقطع دکتری بهره مند شوید.

لینک: ورود

سایت جستوجوی شغل studentjob:

چگونه کار می کنیم؟ ساده: ما کارفرمایان را با دانشجویان بلندپرواز و متخصصان جوان که به دنبال کار هستند در تماس می گذاریم. کار پاره وقت ، تمام وقت ، حتی آخر هفته و کارآموزی!

لینک:  ورود

سایت کاریابی jobbird:

در این سایت شما می توانید از اطلاعات بیش از ۱۵۲،۸۰۷  شغل عادی فوق العاده بهره مند شوید.

لینک:ورود

 

سایت vacatures:

مکانی برای شکل دادن به حرفه شما شما می توانید از قابلیت های این سایت استفاده کنید مانند مشاهده بیش از ۱۰۰۰۰۰ جای خالی در مشاغل مختلف، نکات شغلی ، وبلاگ و شرح شغل های مختلف.

لینک:ورود

 

سایت youngcapital:

۴۴۸۵ جای خالی برای دانشجویان ، مبتدیان و متخصصان جوان در این سایت معرفی شده است.

لینک: ورود

 

سایت دانشگاه دلفت:

معرفی انواع پوزیشن ها و بورسیه های تحصیلی در دسترس دانشگاه دلفت هلند در وب سایت این دانشگاه.

لینک : ورود

سایت دانشگاه آیندهوون:

در نتیجه اقدامات برای مهار ویروس کرونا ، دانشگاه صنعتی آیندهوون فقط به میزان محدود باز است. این سایت معرفی کننده فاند ها و پوزیشن های تحصیلی دانشگاه آیندهوون می باشد.

لینک : ورود

سایت دانشگاه توئنته:

دانشگاه Twente محیطی الهام بخش ، چالش برانگیز ، انعطاف پذیر و ماندگار را برای کار ارائه می دهد که می توانید از تمامی فاند ها و پوزیشن های دکتری، پسادکتری و کارشناسی ارشد در سایت این دانشگاه مشاهده کنید.

لینک : ورود

سایت دانشگاه آمستردام:

لینک : ورود

سایت دانشگاه لیدن:

لینک : ورود

سایت دانشگاه اراسموس:

لینک : ورود

سایت دانشگاه ماستریخت:

لینک : ورود

سایت موسسه وتسوس:

لینک : ورود 

 

روش نوشتن استادی پلن | بورسیه های فول فاند دولتی | تجربه اپلای دانشجوی کامپیوتر | راهنمای تحصیل در آمریکا

معرفی سایت کاریابی و فاندیاب هلند :

فاند ها و پوزیشن های تحصیلی در دانشگاه های مختلف کشور هلند:

دانشگاه دلفت:

لینک:ورود

دانشگاه آیندهوون:

لینک: ورود

دانشگاه توئنته:

لینک: ورود

دانشگاه آمستردام:

لینک: ورود

دانشگاه لیدن:

لینک: ورود

دانشگاه اراسموس:

لینک: ورود

دانشگاه ماستریخت:

لینک: ورود

چطور آنلاین آیلتس یاد بگیریم | قوانین کار دانشجویی در خارج | نوت آفیسر چیست | برنامه اراسموس پلاس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان