سفارش پارافرایز مقاله – Paraphrase

پارافرایز کردن مقاله | پارافریز مقاله

عناوین مقاله:

مراحل سفارش پارافرایز مقاله در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. بررسی پروژه توسط کارشناس و قیمت گذاری و زمانبدی

4. پرداخت هزینه و …

فرم درخواست پارافرایز مقاله

پارافرایز مقاله چیست؟

پارافرایز کردن مقاله | پارافریز مقاله | تکرار مطالب در مقالات یکی از نکات منفی است که موجب کسالت بار شدن مقاله و به همان نسبت کم شدن خواننده نیز می شود. در خوش بینانه ترین حالت اگر مقاله ای با متن تکراری در مجله ای چاپ شود نیز به دلیل عدم جذابیت و وجود مطالب تکراری ممکن است کمتر به عنوان رفرنس در نظر گرفته شود.

اما به طور کلی از آنجایی که متن تکراری یکی از نکاتیست که داوران مجالات به آن توجه دارند درصد موفقیت و چاپ مقالات از این دست بسیار پایین خواهد بود.

در این مواقع بسیار مهم است مقاله ی شما ویرایش و بازنویسی شود که به اصطلاح به این عمل پارافریز مقاله می گویند. همان طور که از نام کلمه پارافریز برداشت می شود منظور اعمال تغییرات در قالب و ساختار مقاله برای به دست آوردن یک مقاله با محتوای ناب و با کیفیت می باشد. بازنویسی یک منبع شامل تغییر عبارت با حفظ معنای اصلی است. بازنویسی عبارت است از بیان مجدد یا بازنویسی یک متن برای بسط، شفاف سازی و خلاصه کردن محتوا بدون سرقت ادبی.

پارافریز و بازنویسی متون و مقالات یعنی ایجاد تغییر در متن و جملات به نحوی که شباهت متن تغییر یافته به متن اصلی کاهش یابد، ولی هیچ تغییری در مفهوم متن ایجاد نشود. در پارافریز متن، عبارات و کلمات طوری دستخوش تغییر می‌شوند که معنا و مفهموم جملات دچار هیچ آسیبی نشوند.

پارافریز معمولاً زمانی استفاده می شود که شما نیاز به بازنویسی مقالات آنلاین، مقالات تحقیقاتی و قطعات محتوای روزنامه نگاری دارید. همه چیز در مورد بازنویسی یک متن بدون تغییر زمینه اصلی است. در حین نوشتن یک محتوا، در واقع سعی در ارائه ایده ها و افکار در مورد یک موضوع خاص دارید. گزینه ای وجود دارد که از استدلال خود با بازنویسی یا نقل قول از شخصی پشتیبانی کنید. فرض کنید چیزی را برای یک مخاطب عام یادداشت می کنید، ممکن است مجبور شوید یک استدلال خاص دامنه را ساده کنید. این به شما کمک می کند تا ایده یا فکر دقیق را به طور مؤثر با کلمات ساده منتقل کنید


پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه چاپ مقاله


در نوشتن آکادمیک، معمولاً بهتر است به جای نقل قول، منابع را با بازنویسی ادغام کنید. این نشان می‌دهد که منبع را درک کرده‌اید، روان‌تر خوانده‌اید و درک خود را ارائه می دهید. این ایده خوبی است که در بیشتر موارد به جای نقل قول، بازنویسی کنید زیرا:

  • بازنویسی نشان می دهد که شما به طور کامل معنای یک متن را درک می کنید
  • صدای خود شما در سراسر مقاله شما غالب باقی می ماند
  • نقل قول ها خوانایی متن شما را کاهش می دهند

اما این بدان معنا نیست که شما هرگز نباید نقل قول کنید. نقل قول ها زمانی مناسب هستند که:

  • ارائه تعریف دقیق
  • گفتن چیزی در مورد زبان یا سبک نویسنده (مثلاً در یک مقاله تحلیل ادبی)
  • ارائه شواهد در تأیید یک استدلال
  • نقد یا تحلیل یک ادعای خاص

بازنویسی بخشی طبیعی از فرآیند نوشتن است زیرا به شما کمک می کند تا تفکر خود را روشن کنید و کلمات خود را با مخاطبان خود مطابقت دهید. استفاده از ابزار Paraphrase به ساختار و ساده‌سازی این کار کمک می‌کند.

سفارش پارافریز مقاله

از آنجایی که ویراستاری مقاله و ویرایش و بازنویسی آن گاها کاری تخصصی است،پارافریز یا بازنویسی یک تخصص ویژه است که معمولا برای کاهش سرقت ادبی (plagiarism) مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه همیارپروژه نوین برای یاری دانشجویان و پژوهشگران در زمینه نگارش و بازنویسی مقاله یا پارافرایز کردن مقاله خدمات ارائه می دهد.

کارشناسان بخش نگارش دارای سالها تجربه در زمینه نگارش انواع نامه های مکاتباتی برای اپلای و ویرایش و نگارش مقالات علمی و پارافریز مقاله می باشند. درصورتی که مقاله ی شما با درصد تشابه بالا برگشت خورده است می توانید برای درخواست ویرایش مقاله و بازنویسی و پارافرایز کردن مقاله فرم زیر را تکمیل کنید.


☑️ پیشهاد مطالعه: ویراستاری مقاله انگلیسی

توسط
تومان