موقعیت دستیار استاد | معرفی موقعیت دانشیاری در اروپا

موقعیت دستیار استاد

عناوین مقاله:

موقعیت دستیار استاد | معرفی موقعیت دانشیاری در اروپا

1. موقعیت دستیار استاد در دانشگاه فناوری آیندهوون (TU/e) هلند

رشته ها:

  • مهندسی برق

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۲۳

شرح موقعیت:

به عنوان یک عضو هیئت علمی تازه منصوب شده، شما در گروه سیستم های الکترونیک در دانشگاه فناوری آیندهوون (TU/e) کار خواهید کرد. در کنار کیفیت تحقیق شما، مهارت های آموزشی شما بسیار مهم است زیرا دوره هایی را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی توسعه داده و تدریس می کنید. شما در نظارت بر داوطلبان لیسانس، کارشناسی ارشد، PDEng و PhD شرکت خواهید داشت.

گروه سیستم های الکترونیکی (ES) متشکل از هشت استاد تمام، دو دانشیار، هفت استادیار، چندین فوق دکترا، تقریباً چهل کاندید PDEng و PhD و کارکنان پشتیبانی است. گروه ES به دلیل اتوماسیون طراحی و تحقیقات سیستم های جاسازی شده شهرت جهانی دارد. هدف این گروه ارائه یک مبنای علمی برای مسیرهای طراحی سیستم های الکترونیکی، از مدارهای دیجیتال تا سیستم های فیزیکی سایبری است.

درخواست پذیرش: لینک


2. موقعیت دستیار استاد در دانشگاه فناوری آیندهوون (TU/e) هلند

رشته ها:

  • برق
  • مهندسی الکترونیک
  • فیزیک کاربردی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۲۴

شرح موقعیت:

در آزمایشگاه الکترونیک قدرت (PELe) گروه الکترومکانیک و الکترونیک قدرت در دانشگاه فناوری آیندهوون (TU/e)، ما در حال تلاش برای تغییر در روش مشاهده و اجرای تحقیقات الکترونیک قدرت هستیم. آیا مایلید به آزمایشگاه ما بپیوندید تا نقش مهمی در این تغییر داشته باشید؟ ما به دنبال یک عضو هیئت علمی جدید هستیم.

تحقیقات در گروه EPE در سال های گذشته به دلیل تقاضاهای صنعتی برای سیستم های تبدیل نوآورانه و صرفه جویی در انرژی به شدت رشد کرده است. این تحقیق مورد حمایت برنامه های ملی و بین المللی قرار گرفته است. تحقیق در گروه در سه جهت اصلی انجام می شود: نسل بعدی سیستم های با تکنولوژی بالا: الکترونیک قدرت با کارایی بالا. سیستم های انعطاف پذیر: قابلیت اطمینان و کنترل مبتنی بر داده های زمان واقعی. فناوری‌های انتقال انرژی: ولتاژ متوسط، الکترونیک برق متصل به شبکه.

درخواست پذیرش: لینک


3. موقعیت دستیار استاد در دانشگاه Delft  هلند

رشته ها:

  • صنعت 4.0/5.0،
  • لجستیک تولید
  • مهندسی سیستم های تولید
  • مهندسی زنجیره تامین
  • صنعت هوشمند
  • اتوماسیون صنعتی / کنترل
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مکانیک / دریایی.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۷/۲۳

شرح موقعیت:

بخش مهندسی حمل و نقل و لجستیک (TEL)، بخش فناوری دریایی و حمل و نقل، از متقاضیان برای دستیار / دانشیار با تمرکز بر صنعت هوشمند و لجستیک تولید دعوت می کند. چالش های جهانی در مورد پایداری، منابع محدود در دسترس، آلودگی و بهره وری انرژی، صنعت را وادار می کند تا در فرآیندها و شیوه های فعلی تولید و تولید تجدید نظر کند.

روندهای جدید فناوری در زمینه‌های صنعت هوشمند، سیستم‌های اطلاعاتی و ارتباطی و دیجیتالی‌سازی، سیستم‌های مستقل (رباتیک)، RFID، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی فرصت‌هایی را برای ایجاد روش‌های جدید طراحی چنین سیستم‌هایی فراهم می‌کنند. نیاز شدیدی به توسعه بینش در مورد چگونگی تأثیرگذاری بر عملکرد سیستم‌ها و فرآیندهای لجستیک تولید صنعتی نسل بعدی، با در نظر گرفتن ماهیت در مقیاس بزرگ و به هم پیوسته آنها وجود دارد.

درخواست پذیرش: لینک


4. موقعیت دانشیار در دانشگاه فناوری سلطنتی KTH سوئد

رشته ها:

  • فیزیک
  • فیزیک ذرات تجربی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۱۸

شرح موقعیت:

موسسه فناوری سلطنتی KTH در استکهلم به یکی از دانشگاه‌های فنی و مهندسی پیشرو اروپا و همچنین مرکز کلیدی استعدادهای فکری و نوآوری تبدیل شده است. ما بزرگترین موسسه تحقیقاتی و یادگیری فنی سوئد و خانه دانشجویان، محققان و اساتید از سراسر جهان هستیم. تحقیقات و آموزش ما حوزه وسیعی از جمله علوم طبیعی و تمامی شاخه های مهندسی و همچنین معماری، مدیریت صنعتی، برنامه ریزی شهری، تاریخ و فلسفه را در بر می گیرد.

انتظار می رود که دانشیار در آزمایش ATLAS در CERN در حوزه موضوعی تحقیق کند. این شامل کمک به عملکرد آشکارساز و توسعه آشکارسازهای ذرات جدید و همچنین درخواست فعال برای کمک هزینه های تحقیقاتی است.

درخواست پذیرش: لینک


5. موقعیت دستیار استاد در دانشگاه NTNU نروژ

رشته ها:

  • علوم کامپیوتر
  • اقتصاد

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۰۷

شرح موقعیت:

ما یک جای خالی به عنوان دانشیار در ریاضیات در گروه ریاضیات، پردیس Gjøvik داریم. فعالیت اصلی در موسسه در تروندهایم انجام می شود، اما موسسه یک گروه موضوعی در Gjøvik نیز دارد. گروه موضوعی در Gjøvik وظایف آموزشی هیجان انگیز و مسئولیت بزرگی در طول تحصیلات سه ساله کارشناسی دارد.

این شامل تمام آموزش های پایه در موضوعات ریاضی برای دانشجویان کارشناسی مهندسی، علوم کامپیوتر و اقتصاد می شود. پیشنهادات آموزشی به طور مداوم در حال توسعه است و فرصت های زیادی برای تأثیرگذاری و تقویت پیشنهادات آموزشی با همکاری دیگران وجود دارد.

درخواست پذیرش: لینک


6. موقعیت دستیار استاد در دانشگاه Tilburg هلند

رشته ها:

  • مدیریت اطلاعات

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

شرح موقعیت:

در بخش ISCM در بخش ISCM تحقیقاتی را در سیستم‌های اطلاعاتی از دیدگاه‌های نظری و روش‌شناختی مختلف انجام می‌دهد تا تحول دیجیتال را هدایت کند و چالش‌های اجتماعی فعلی را بپذیرد. اعضای بخش، از جمله بخش ISCM آن، در اینجا فهرست شده‌اند. اعضای گروه از دانشگاه های پیشرو در آمریکای شمالی، آسیا و اروپا هستند. ما یک گروه متنوع و دانشگاهی از همکاران پژوهش محور، از جمله یک گروه فوق العاده از دانش پژوهان جوان و اخیراً استخدام شده هستیم. زبان کار گروه و مدرسه انگلیسی است.

علاوه بر برنامه های کارشناسی، این دپارتمان میزبان پنج برنامه کارشناسی ارشد، از جمله مدیریت اطلاعات کارشناسی ارشد (IM) و کارشناسی ارشد بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات (IMMIT) است. علاوه بر این، دپارتمان دارای Ph.D. برنامه هایی که محققین را برای مشاغل آکادمیک سازنده با موقعیت های عالی بین المللی آماده می کند.

درخواست پذیرش: لینک


7. موقعیت دستیار استاد در دانشگاه Oslo نروژ

رشته ها:

  • روانشناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

شرح موقعیت:

یک موقعیت تمام وقت به عنوان دانشیار در روانشناسی شخصیت* در بخش روانشناسی سلامت، رشد و شخصیت (HUP) اعلام شده است. بخش HUP تحقیقات و تدریس پایه و کاربردی را برای برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد، حرفه ای و دکترا در روانشناسی سلامت، رشد و شخصیت پوشش می دهد.

بخش HUP به سه واحد تقسیم می شود: روانشناسی سلامت، روانشناسی رشد و روانشناسی شخصیت و دارای سرمایه گذاری مشترک با مرکز تحقیقات پرومنتا است. بخش HUP در حال حاضر حدود 70 کارمند دائمی و غیردائم ملی و بین المللی دارد (حدود 60 درصد زن، بیش از 20 زبان مادری مختلف).

درخواست پذیرش: لینک


8. موقعیت دستیار استاد در دانشگاه Radboud هلند

رشته ها:

  • اقتصاد
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت بازرگانی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۰۷

شرح موقعیت:

گروه مدیریت بازرگانی در دانشکده مدیریت نایمگن، دانشگاه رادبود، به دنبال دستیار / دانشیار تغییر سازمانی است. ما یک برنامه مطالعاتی مدیریت بازرگانی را ارائه می دهیم که بر مشکلات و فرآیندهای اجتماعی در داخل و بین سازمان ها تمرکز دارد. برنامه تحقیقاتی بین رشته ای ما در مورد سازمان مسئول به ارزش های چندگانه زیربنایی مسئولیت، شرایط مورد نیاز برای تحقق آن ارزش ها و مداخلاتی که برای انتقال سازماندهی برای مسئولیت تنظیم می شود، می پردازد.

به عنوان یک دستیار / دانشیار، شما یکی از نیروهای محرک پشت جاه طلبی صندلی توسعه و طراحی سازمانی برای توسعه بیشتر برنامه های تحقیق و تدریس در مدیریت بازرگانی خواهید بود. ما به ویژه به دنبال محققی هستیم که تغییرات سازمانی را از دیدگاه تئوری عملی و/یا تحقیقات فرآیندی مطالعه کند. با ترکیب مهارت های آموزشی و پژوهشی، باید بتوانید دانش آموزانی را که در حال انجام تحقیقات پیشرفته در مورد تغییرات سازمانی هستند، الهام بخشید.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: نگارش CV | نگارش توصیه نامه | نگارش کاورلتر


موقعیت دستیار استاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان