
عناوین مقاله:
مراحل انجام ثبت اطلاعات اخذ پذیرش در همیارپروژه
1- ثبت سفارش اولیه (پر کردن فرم زیر)
2- هماهنگی کارشناس با کاربر و دریافت اطلاعات مورد نیاز و مشاوره اولیه مورد نیاز
3- برآورد هزینه بر اساس درخواست شما (معیار زمان درگیر کننده کارشناس میباشد)
4- پرداخت هزینه به وسیله صدور فاکتور در وب سایت همیارپروژه بر پایه برآورد هزینه کارشناس.
5- هماهنگی زمان و انجام فرآیند پذیرش.
درخواست پر کردن فرم های پذیرش دانشگاه و اپلای تحصیلی
سوالات متدال در پروسه اپلای فرم های پذیرش دانشگاه خارجی
شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.
پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید نگارش انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:
- راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود
جواب: شما در کل پروسه نگارش نامه با کارشناس در ارتباط خواهید بود. ضمنا شما حتی میتوانید قبل از استارت پروژه گروهتان را تشکیل دهید و سوالی اگر داشتید از کارشناس بپرسید تا خیالتان آسوده گردد.
- پاسخ: فقط کافیست فرم درخواست بالا را تکمیل و ارسال نمائید تا برای شما اشتراکی ایجاد شود. در اشتراک ایجاد شده شما میتوانید درخواست های خود را با کارشناس مطرح کرده و پیگیری ها انجام میگیرند.
راهنمای پر کردن فرم های پذیرش دانشگاه
پر کردن فرم پذیرش دانشگاه : معمولا پس از فراهم کردن مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش، ضروری است برای تکمیل فرآیند پذیرش به سایت دانشگاه مراجعه کرده و فرم درخواست پذیرش و یا اپلیکیشن فرم Online Application دانشگاه مقصد را تکمیل نمایید. برای تکمیل این فرم بایستی وارد حساب کاربردی خود در سایت دانشگاه مورد نظر شوید و بخش Apply Now در دسترس قرار دارد.
در قدم اول برای ادامه تحصیل در دانشگاه خارجی مورد نظر، ابتدا بایستی برنامههای تحصیلی ارائه شده را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. از این رو برای آشنایی با برنامهها و معیارهای هر دانشگاهی میتوانید از اطلاعات موجود در سایت دانشگاه استفاده کنید. پس از انجام مراحل اپلای و آماده سازی مدارک، برای ثبت نام کالج یا هر دانشگاهی یک فرم ثبت نام وجود دارد که بایستی آن را بصورت آنلاین تکمیل کنید. یک سری اطلاعات اپلیکیشن فرم برای پر کردن فرم پذیرش دانشگاه لازم است که عبارت است از :
اطلاعات رایج در اپلیکیشن فرم
دانشگاهها اپلیکیشن فرمهای یکسانی ندارند و در ترتیب لیستی که باید تکمیل شود تفاوتهایی وجود دارد. بنابراین در حالت کلی لازم است در فرم اپلیکیشن موارد زیر را وارد نمایید:
- نام و نام خانوادگی دقیقا مطابق با پاسپورت
- تاریخ تولد به میلادی و محل تولد
- آدرس کامل محل سکونت (کشور، شهر، منطقه، خیابان، پلاک و کدپستی)
- نمرات آزمونهای پیش نیاز جهت اپلای مانند آزمونهای زبان (آیلتس و یا تافل)
- سوابق تحصیلی
- آدرس ایمیل و شمارههای تماس
- انگیزه نامه (SOP)
- رزومه و CV به طور کامل
- آماده سازی فایلهای اسکن شده از ریزنمرات، مقالات و تمامی انتشاراتی که در رزومه آورده شدهاند و همچنین سایر مدارکی که باید در فرم آپلود شوند.
- سوابق کاری
پس از وارد کردن کامل اطلاعات و بارگذاری مدارک خواسته شده در اپلیکیشن فرم می توانید سابمیت نمایید. در این مرحله لازم است اپلیکیشن فی (Application Fee) را پرداخت کنید. توجه داشته باشید که معمولا پس از رسیدن به مرحله نهایی و سابمیت نمودن فرم، امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد و فقط بخشهایی مانند آپلود مدارک و توصیه نامه (Recommendation) پس از سابمیت، همچنان فعال باقی میمانند و قابلیت اصلاح و تغییر را خواهند داشت. بنابراین در زمان پر کردن فرم پذیرش دانشگاه یا اپلیکیشن فرم نهایت دقت را داشته باشید.
تکمیل فرم های اپلای با همیارپروژه نوین:
مجموعه همیارپروژه نوین گروهی متشکل از فارغ التحصیلان و دانشجویان بهترین دانشگاه های ایران و جهان می باشد که به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت و اخذ پذیرش تحصیلی فعالیت می کند. در تمامی مراحل اپلای و درخواست ویزا و مهاجرت تحصیلی می توانید از کارشناسان حرفه ای ما کمک بگیرید. همچنین در مرحله پر کردن اپلیکیشن فرم یا همان پر کردن فرم پذیرش دانشگاه می توانید از مشاورین و همکاران ما در همیارپروژه یاری بگیرید تا بدون دغدغه و نگرانی تمامی مراحل با دقت و به درستی انجام شود. همچنین می توانید در زمینه نگارش SOP و نگارش CV و رزومه از گروه همیارپروژه کمک بگیرید.