فاندیاب در آلمان | معرفی سایت کاریابی و پوزیشن های تحصیلی آلمان

فاندیاب در آلمان
5/5 - (1 امتیاز)

فاندیاب در آلمان

فاندیاب در آلمان | یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای دریافت پوزیشن های تحصیلی و فاند های تحصیلی در مقاطع مختلف مراجعه به سایت های فاندیاب می باشد. هچنین برای یافتن کار متناسب با رشته تحصیلی و تخصص خود باید به سایت های کاریابی در هر کشور مراجعه کنید. از جمله ویژگی های مثبت این وبسایت ها به روز بودن آنهاست در این مقاله انواع سایت کاریابی و فاندیاب آلمان را معرفی خواهیم کرد:

سایت کاریابی mygermanuniversity

سایت فوق با هدف ارائه بهترین مطالب مربوط به تحصیل در آلمان فعالیت می کند و به تمام سوالات شما به صورت حرفه ای پاسخ دهد. به همین دلیل است که از بهترین اعضای این گروه از کارآمد ترین افراد هستند. که تجربه تحصیل در خارج از کشور را دارند ، چه در آلمان و چه در کشوری دیگر. بسیاری از آنها همچنین تجربه مشاوره برای DAAD ، سفارت آلمان یا موسسه گوته را کسب کرده اند.

تحصیل در آلمان – با ۲۲۷۸ دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی: هدف این سایت ارائه مشاوره مستقل و حرفه ای به دانشجویان بین المللی است. بنابراین ، همه پیشنهادات مطالعاتی موجود را در MyGermanUniversity.com فهرست می کنند – در حالی که بسیاری از پورتال ها یا آژانس های دیگر فقط دانشگاه های خصوصی (هزینه پرداخت هزینه ها را فهرست می کنند یا توصیه می کنند).

لینک ورود

سایت معرفی پوزیشن تحصیلی study-in-germany

این سایت علاوه بر معرفی فاند های تحصیلی مختلف اطلاعات لازم در خصوص زندگی و تحصیل در کشور آلمان را نیز به متقاضیان ارائه می دهد.

لینک ورود

سایت بورسیه تحصیلی DAAD:

DAAD در سال ۲۰۱۹ بودجه آکادمیک و تحقیقاتی را به بیش از ۱۴۵،۰۰۰ آلمانی و خارجی ، از جمله برنامه های اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) اعطا کرده است. که آن را به بزرگترین سازمان تامین مالی جهان در نوع خود تبدیل کرده است. DAAD نیروی محرکه تلاشهای بین المللی سازی دانشگاههای آلمان است. از کشورهای در حال توسعه با کمک به آنها در ایجاد و بهبود سیستم های آموزش عالی حمایت می کند و مطالعه زبان آلمانی و مطالعات آلمانی در خارج را ترویج می کند. برنامه هنرمندان ما در برلین یکی از معتبرترین برنامه های بورسیه برای هنرمندان در سراسر جهان است.

لینک ورود

سایت برنامه های تحصیلی studycheck:

این سایت محبوب ترین برنامه های تحصیلی در آلمان را معرفی می کند به طور مثال در رشته های:

  • مدیریت بازرگانی (BWL)
  • کار اجتماعی
  • فقه
  • پزشکی
  • روانشناسی
  • آلمانی
  • مهندسی صنایع
  • زیست شناسی
  • ریاضیات
  • اقتصاد
  • و دیگر رشته های تحصیلی

لینک ورود

سایت بورسیه اراسموس آلمان:

دانشجویان در سطح کارشناسی ارشد از هر کشوری در سراسر جهان ممکن است درخواست دهند.
شما باید اولین مدرک تحصیلی عالی را اخذ کرده یا سطح یادگیری معادل آن را طبق قوانین و شیوه های ملی در کشورهای اعطا کننده مدرک نشان داده باشید. همچنین اگر در سال آخر تحصیلات درجه اول خود هستید. و قبل از شروع برنامه کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می شوید ، می توانید درخواست دهید.

لینک ورود

سایت فاند تحصیلی hochschulen:

اگر مایل به تحصیل یا تحصیل در مقطع دکترا هستید ، اطلاعات به روز درباره پیشنهادات دانشگاه های آلمان را در اینجا خواهید یافت. وقتی دانشگاهها اطلاعات خود را در سایت دانشگاه وارد کرده و آنها را به روز می کنند ، اطلاعات دست اول را دریافت خواهید کرد.

لینک ورود

سایت فاند یاب uni-assist:

دسترسی شما به دانشگاه های آلمان

uni-help برنامه های دانشجویی بین المللی ۱۸۰ دانشگاه در آلمان را بررسی می کند. ما گواهینامه های شما را ارزیابی می کنیم و راه را به شما نشان می دهیم.

لینک ورود

سایت معرفی فاند KIT:

PSE با ارائه اطلاعات قابل فهم و مشاوره خوب و همچنین تصمیمات مناسب در موارد جداگانه ، می خواهد سهم خود را در کار موفق در KIT سهیم کرده. و در نتیجه زمینه ای را فراهم آورد. تا KIT بتواند به طور مطلوب وظایف خود را در زمینه تحقیق ، آموزش و نوآوری انجام دهد.

سایت معرفی بورسیه در آلمان darmstadt:

در این سایت بیش از ۱۱۰ دوره مهندسی ، علوم طبیعی ، علوم انسانی و علوم اجتماعی – محدوده دروس در TU Darmstadt معرفی می شود.

لینک ورود

سایت بورسیه ماکس پلانک:

برای دریافت پیشنهادات شغلی در سایت پلانک می توانید “نوع شغل” را با “موضوعات تحقیق” یا “منطقه” ترکیب کنید. انتخاب خود را با OK تأیید کنید.

لینک ورود

تفاوت رزومه و CV | آشنایی با دانشگاه پرینستون آمریکا | دانشگاه استنفورد آمریکا | دانشگاه هاروارد آمریکا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان