بورسیه پسادکتری دانشگاه لینشوپینگ سوئد

بورسیه پسادکتری برق سوئد

فاند پسادکتری دانشگاه لینشوپینگ سوئد

موضوع: سیستم های ارتباطی Linköping

رشته ها و حوزه های مرتبط با پوزیشن تحصیلی پسادکتری در سوئد:

  • مهندسی برق
  • مهندسی مخابرات
  • ارتباطات

درباره بورسیه پسادکتری برق سوئد :

دپارتمان مهندسی برق (ISY) در آموزش مهندسی در موسسه فناوری ، یکی از چهار دانشکده در دانشگاه Linköping ، مرکزی است و این به دانش پایه و کاربردی مربوط می شود. این تحقیق بر اساس نیازهای صنعتی است و از تحقیقات اساسی تا کاربرد مستقیم در پروژه های همکاری متغیر است.

وظایف :

بخش سیستم های ارتباطی در زمینه سیستم های شبکه ای هوشمند ، مهندسی ارتباطات برای ۵G و ۶G ، پردازش سیگنال آماری ، حمله به سیستم های یادگیری ماشین ، طراحی سیستم های ارتباطی بی سیم برای پشتیبانی از برنامه های آموزشی توزیع شده ، بهینه سازی سیستم های پردازش سیگنال برای قوی و پیاده سازی کارآمد انرژی و علم شبکه نامزد موفق در یکی از پروژه های مرتبط با این موضوعات کار خواهد کرد.

صلاحیت های متقاضی باید دارای سوابق برجسته ای از انتشارات در مجلات برتر در یک یا چند زمینه تحقیقاتی این بخش باشد و استقلال و برتری خود را در تحقیقات نشان دهد. این موقعیت نیاز به مدرک دکترا یا مدرک معادل آن از یک دانشگاه خارجی دارد. مدرک دکتری باید حداکثر سه سال قبل از تاریخ انقضای درخواست اخذ شود.

حقوق دانشگاه مقیاس های حقوق فردی را مطابق با تجربه کارمند و بازار کار اعمال می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخذ پوزیشن تحصیلی به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک اپلای

ددلاین: ۱۴۰۰٫۰۷٫۰۸

دانلود نمونه کاورلتر | دوره های کوآپ کانادا | تحصیل در دانمارک | هزینه تحصیل در کانادا | اجاره مسکن دانشجویی در ایتالیا

دانشگاه لینشوپینگ سوئد دانشگاه ارائه دهنده بورسیه پسادکتری برق سوئد:

در همکاری نزدیک با دنیای تجارت و جامعه ، دانشگاه Linköping (LiU) تحقیقات پیشرو در سطح جهان را در زمینه هایی از جمله علم مواد ، فناوری اطلاعات و شنوایی انجام می دهد. با همین روحیه ، دانشگاه برنامه های آموزشی نوآورانه زیادی را ارائه می دهد ، بسیاری از آنها با تمرکز حرفه ای مشخص ، که به عنوان مثال پزشکان ، معلمان ، اقتصاددانان و مهندسان ، دارای صلاحیت می شود.

این دانشگاه ۳۲۴۰۰ دانشجو و ۴۱۰۰ کارمند در چهار پردیس دارد.سه پردیس اصلی دانشگاه Linköping در شهرهای Linköping و Norrköping واقع شده اند که هر دو در منطقه استرگوتلند واقع شده اند.

بر اساس رتبه بندیکه از دانشگاه های جهانی QS بر اساس موضوع ، دانشگاه لینشوپینگ ارائه دهنده بورسیه پسادکتری برق سوئد به عنوان یکی از ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان در زمینه آموزش ، علوم مواد ، جامعه شناسی و مهندسی برق و الکترونیک معرفی شده است.

مزایای فاند:

دریافت مدرک از LiU شما را به یک کارمند بسیار متقاضی تبدیل می کند. ۸۸ درصد از دانشجویان ما در ۱۸ ماه پس از فارغ التحصیلی شاغل هستند.آنچه دانشگاه Linköping را خاص می کند عدم وجود محدودیت بین موضوعات و دانشکده های مختلف است که منجر به محیط ها و شرکت های تحقیقاتی برجسته در جهان شده است.

دانشگاه Linköping (LiU) 29 برنامه بین المللی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. اکثر برنامه های کارشناسی ارشد دو ساله هستند و ۱۲۰ واحد (ECTS) حساب می شوند.  در حال حاضر یک برنامه کارشناسی بین المللی ارائه می دهد که به زبان انگلیسی تدریس می شود.

دانشگاه لینشوپینگ ارائه دهنده بورسیه پسادکتری برق سوئد همچنین دوره های کارشناسی ارشد و کارشناسی تک رشته ای ، مطالعات مبادله ای و حتی مطالعات دکترا را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. برای دانشجویانی که مایلند یاد بگیرند بتوانند در دانشگاه به زبان سوئدی تحصیل کنند ، یک دوره مقدماتی سوئدی در دسترس است.هنگام تحصیل در سوئد باید بتوانید هزینه های زندگی شخصی خود را تأمین کنید. بودجه دانشجویی ما ، نکاتی برای کاهش هزینه های زندگی و اطلاعات مربوط به کار هنگام تحصیل را بررسی کنید.

کشورهایی با بیشترین بورسیه تحصیلی | روش کاهش هزینه دانشگاه خارجی | ددلاین اپلای

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان