فرم ارزیابی وضعیت پرونده تحصیلی + مشاوره رایگان

بورسیه مقطع دکتری هلند

بورسیه مقطع دکتری هلند

معرفی فاند در دانشگاه های هلند

بورسیه مقطع دکتری هلند | معرفی بورسیه های مقاطع مختلف تحصیلی در کشور های اروپایی و آمریکایی به صورت روزانه در سایت همیارپروژه نوین. اگر قصد اپلای و مهاجرت تحصیلی به هر یک از کشور های جهان را دارید و به دنبال یافتن بورسیه های ارائه شده در دانشگاه های مختلف آن هستید می توانید به صورت روزانه از مقالات همیارپروژه نوین بهره مند شوید. برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۱٫ بورسیه دکتری دانشگاه Twente (UT) هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • شما مدرک کارشناسی ارشد (کاربردی) ریاضیات، فیزیک، علوم شبکه یا یک برنامه نزدیک به آن را دارید یا می خواهید (قبل از ۱ سپتامبر) بگیرید.

ددلاین:  ۱۴۰۱/۰۱/۲۶

شرح موقعیت:

بورسیه مقطع دکتری هلند | موقعیت دکترا در مورد شبکه های پیچیده برای واکنش های شیمیایی

به عنوان یک دانشجوی دکترا در UT، شما به مدت چهار سال به یک موقعیت تمام وقت منصوب خواهید شد، با یک مدرک در سال اول، در یک محیط علمی بسیار مهیج و هیجان انگیز. دانشگاه یک اکوسیستم پویا با همکاران مشتاق ارائه می دهد. حقوق و شرایط شما مطابق با قرارداد کار جمعی برای دانشگاه های هلند (CAO-NU) است. حقوق ناخالص ماهانه از ۲٫۴۴۳ یورو (سال اول) تا ۳٫۱۲۲ یورو (سال چهارم) دریافت خواهید کرد.


۲٫ بورسیه دکتری دانشگاه Twente (UT) هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • شما دارای مدرک کارشناسی ارشد در الکترونیک قدرت، مهندسی برق یا یک رشته مرتبط هستید یا در شرف دریافت هستید.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۲۶

شرح موقعیت:

موقعیت دکترا در مورد مدل سازی و آزمایش برای افزایش طول عمر باتری

گروه الکترونیک قدرت و سازگاری الکترومغناطیسی در دپارتمان مهندسی برق، ریاضیات و علوم کامپیوتر (EEMCS/EWI) یک جای خالی برای یک محقق دکترا دارد که توسط بودجه بخش برتر دولت هلند تامین می شود تا در زمینه مدل سازی پیری باتری کار کند. مکانیسم‌ها و اجرای بهبودهایی در اندازه‌گیری‌ها و مدارها برای افزایش طول عمر آن برای عملکرد قابل اعتماد.


۳٫ بورسیه دکتری دانشگاه Wageningen هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد در یک رشته مرتبط، از جمله: علوم زراعی، اکولوژی، زراعت، علوم گیاهی یا رشته های مرتبط

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۰۷

شرح بورسیه مقطع دکتری هلند:

دکتری اکولوژی تولید پایدار سیب زمینی

Ph.D. نامزد تعدادی آزمایش تعیین شده را در مکان های مستعد گرما و خشکسالی در سراسر جهان طراحی و اجرا / نظارت خواهد کرد و از داده های تولید شده برای توسعه و بهبود ابزارهای مدل سازی نوآورانه استفاده خواهد کرد. سپس این مدل‌ها برای بررسی تولید و کیفیت غده‌های سیب‌زمینی که با استراتژی‌های مدیریتی سازگار تحت سناریوهای تغییر آب و هوا در آینده رشد می‌کنند، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


۴٫ بورسیه دکتری دانشگاه Utrecht هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • کارشناسی ارشد در برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی زیست محیطی، جغرافیا، علوم سیاسی، مطالعات سیاست گذاری، یا علم پایداری؛

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۰۵

شرح موقعیت:

بورسیه مقطع دکتری هلند | موقعیت دکترا در راه حل های مبتنی بر طبیعت حاکمیت شهری و شهری (۱٫۰ FTE)

راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت، راه‌حل‌های سیستمی هستند که عمدتاً به عنوان بخشی از استراتژی‌های شهری برای مقابله با فشارهای اقلیمی برای پروژه‌های بازآفرینی شهری طراحی و اجرا می‌شوند و همچنین به عنوان محوری برای بازسازی بهتر پس از همه‌گیری در نظر گرفته می‌شوند. تحقیقات زیادی در سال‌های گذشته انجام شده است که بر محرک‌ها و موانع برنامه‌ریزی و حکمرانی با راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت و موارد موفق محدودی برای ارتقاء راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت در مقیاس‌های مختلف تمرکز کرده است.


۵٫ بورسیه دکتری دانشگاه Radboud هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • علوم زیستی مولکولی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۰۴

شرح موقعیت:

بورسیه مقطع دکتری هلند | کاندیدای دکترا “متابولیسم قند در مدل های سلول های بنیادی”

متابولیسم قند، بلوک های ساختمانی برای گلیکوزیلاسیون پروتئین را تامین می کند. اعتقاد بر این است که این فرآیند ضروری در اندام های مختلف بدن مشابه است. تحقیقات ما بر روی بیماران مبتلا به نقص ژنتیکی در N-گلیکوزیلاسیون پروتئین، شواهد جدید و غیرمنتظره‌ای را برای مکانیسم‌های تنظیمی خاص بافت نشان داده است. در این پروژه معتبر Vici که اخیراً اعطا شده است، روی مسیر مهم اسید سیالیک برای کشف مکانیسم‌های تنظیمی در عضلات و مغز بزرگنمایی خواهیم کرد.


۶٫ بورسیه دکتری مرکز پزشکی دانشگاه لیدن (LUMC) هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • شما تحصیلات دانشگاهی مرتبط با مراقبت از جوانان را به پایان رسانده اید

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۰۷

شرح موقعیت:

کوریوم کاندیدای دکتری روانپزشکی

شما به عنوان یک محقق اجرایی، پروژه «داستان شما اکنون مرکزی» را هماهنگ می‌کنید. در این پروژه، با همکاری جوانان و والدین، روشی نوآورانه برای به حرکت درآوردن برنامه های کمکی متوقف شده طراحی می کنید. کارشناسان با تجربه نقش مهمی در جستجوی یک همکاری جدید دارند که در آن فضا برای راه حل های دیگر ایجاد شود. ما همراه با جوانان و خانواده ها برای بازگرداندن امید و اعتماد به نفس تلاش می کنیم.


۷٫ بورسیه دکتری دانشگاه Amsterdam (UvA) هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم اعصاب شناختی یا یک رشته مرتبط، با تجربه استفاده از روش های تجزیه و تحلیل داده های کمی، و علاقه به مبانی عصبی زیستی زبان باشند.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۱۱

شرح موقعیت:

بورسیه مقطع دکتری هلند | پژوهشگر دکتری علوم اعصاب زبان و ادراک

به دنبال محقق دکترا جهت مطالعه تاثیر زبان بر ادراک با استفاده از روش های عصب شناسی و علوم داده هستیم. دارنده پست نقش کلیدی در توسعه پیوندهای بین دانشکده علوم انسانی و مرکز علوم داده (DSC) در UvA ایفا خواهد کرد. پست در ACLC و DSC مستقر خواهد شد.


۸٫ بورسیه دکتری دانشگاه Utrecht هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • دارای مدرک کارشناسی ارشد در فیزیک، علم مواد یا یک رشته مرتبط؛

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۱۱

شرح بورسیه مقطع دکتری هلند:

به یک گروه تحقیقاتی میان رشته ای در مؤسسه علوم نانومواد Debye بپیوندید تا در جهت توسعه نانومواد برای پایداری کار کنید.

این پروژه دکترا بر روی خودآرایی نانوبلورهای سلولز (CNC) با استفاده از کپسوله‌سازی میکروسیال و میدان‌های مغناطیسی خارجی تمرکز دارد. این پروژه تحقیقاتی در تیم دکتر لیزا تران، به عنوان بخشی از گروه تحقیقاتی ماده متراکم نرم و بیوفیزیک در مؤسسه علوم نانومواد Debye در بخش فیزیک در دانشگاه اوترخت انجام خواهد شد.


۹٫ بورسیه دکتری دانشگاه Wageningen هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • شما دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم گیاهی، برنامه ریزی کاربری اراضی، هیدرولوژی یا جغرافیا یا یک مطالعه مرتبط هستید.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۰۷

شرح موقعیت:

بورسیه مقطع دکتری هلند | دانشجوی دکتری “تحلیل و مدل سازی گزینه های خلاقانه ذخیره سازی آب در مناطق روستایی”

به دلیل تغییرات آب و هوایی، خشکسالی در هلند بیشتر اتفاق می افتد. کشاورزان و سایر بازیگران در مناطق روستایی می توانند آب را ذخیره کنند تا از آسیب های ناشی از خشکسالی جلوگیری کنند. شما احتمالات و عواقب ذخیره آب را برای مزارع تجزیه و تحلیل خواهید کرد و گزینه هایی را برای انطباق عملیات تجاری به گونه ای که آب می تواند کارآمدتر استفاده شود را بررسی خواهید کرد.


۱۰٫ بورسیه دکتری دانشگاه Amsterdam (UvA) هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • کارشناسی ارشد در یادگیری ماشین، علوم کامپیوتر، آمار، ریاضیات، یا یک رشته مرتبط.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۲۱

شرح موقعیت:

بورسیه مقطع دکتری هلند | سمت دکتری در یادگیری ماشین

موسسه انفورماتیک و آزمایشگاه یادگیری ماشین آمستردام (AMLab) به دنبال یک دانشجوی جاه طلب در مقطع دکترا برای تمرکز بر یادگیری ماشین هستند. نمونه‌هایی از روش‌های تحقیق عبارتند از: استنتاج آماری تقریبی، بررسی مدل و استنتاج، تعمیم، و استنتاج علی. چنین موضوعاتی برای کاربردهای علمی (مانند علوم زیستی، فیزیک و پزشکی) و مهندسی (مانند رانندگی خودکار) اهمیت حیاتی دارند.


موقعیت های سلف فاند دکتری در ترکیه | انواع ویزاهای دانشجویان خارجی برای تحصیل در آمریکا  | چگونه کاورلتر بنویسیم؟ روش نوشتن کاورلتر Cover Letter


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان