معرفی ارزانترین کالج های کانادا

ارزانترین کالج های کانادا
5/5 - (1 امتیاز)

معرفی کالج های کانادا با کمترین شهریه

ارزانترین کالج های کانادا : یکی از دغدغه های متقاضیان تحصیل در کشور های خارجی به هزینه ها و شهریه دانشگاه و کالج مربوط می شود. در این مقاله به معرفی ارزانترین کالج های کانادا و لینک اپلای در این کالج ها می پردازیم. در صورت هر گونه سوال در خصوص اخذ پذیرش کالج و اپلای در کالج می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید:

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره رایگان تحصیل در استرالیا

۱_ کالج ALGONQUIN COLLEGE:

لینک وبسایت:  ورود

شهریه:$۴,۵۲۷ برای یک ترم و $۹,۰۵۴ برای یک سال

درباره ارزانترین کالج های کانادا:

کالج هنرهای کاربردی و فناوری Algonquin در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد و به نام اولین ملت‌هایی که در آن منطقه زندگی می‌کردند نامگذاری شد. Algonquin از ادغام مؤسسه فناوری شرقی انتاریو که در سال ۱۹۵۷ تأسیس شد، و مرکز حرفه ای انتاریو، که در سال ۱۹۶۵ تأسیس شد، تشکیل شد. کالج ۵۱ سال را به عنوان پیشرو در آموزش پس از متوسطه جشن می گیرد و از زمان تأسیس خود رشد قابل توجهی داشته است و همچنان ادامه دارد.


۲_ کالج BOW VALLEY COLLEGE:

لینک وبسایت:  ورود

شهریه: $۶,۰۰۰ – $۱۱,۲۳۴

 معرفی کوتاه کالج:

کالج باو ولی به عنوان یکی از ارزان ترین کالج های کانادا از دانشجویان بین المللی در دستیابی به رویاهای خود از طریق تجربیات تحصیلی و زندگی دانشجویی حمایت می کند. مربیان و کارکنان مجرب و متعهد آنها به ارائه مهارت های مورد نیاز برای زندگی، تحصیل و کار در آلبرتا کمک می کنند.


۳_کالج FANSHAWE COLLEGE:

لینک وبسایت:  ورود

شهریه: $۱۳,۶۲۳ — $ ۱۴,۲۲۳

 معرفی کوتاه کالج:

Fanshawe یک کالج جامع است که با ارائه ترتیبات یادگیری انعطاف پذیر و فرصت های آموزشی تجربی که در پاسخ به نیازهای بازار کار ایجاد شده است.

این کالج هر سال بیش از ۲۰۰ برنامه مدرک، دیپلم، گواهینامه و کارآموزی را به ۴۳۰۰۰ دانش آموز ارائه می دهد که به افراد کمک می کند تا پتانسیل های خود را باز کنند و در رشته های مختلف از جمله هنرهای کاربردی، تجارت، مراقبت های بهداشتی، خدمات انسانی، مهمان نوازی و فناوری به موفقیت دست یابند.


۴_کالج GEORGIAN COLLEGE:

لینک وبسایت:  ورود

شهریه: $۱۳,۸۴۵ — $۳۲,۴۳۱

 معرفی کوتاه کالج:

Georgian اولین و تنها کالج در کانادا است که توسط آشوکا یو تاسیس شده که به عنوان رهبر در نوآوری اجتماعی و ایجاد تغییر در آموزش عالی، یک کالج تغییردهنده تعیین کرده است. یکی از بالاترین نرخ اشتغال فارغ التحصیلان در میان کالج های انتاریو: ۹۰٫۲٪ از فارغ التحصیلان این کالج در عرض شش ماه پس از فارغ التحصیلی کار پیدا کردند، بسیار بالاتر از میانگین استانی.


پیشنهاد مطالعه بیشتر:

تحصیل در کالج های آلمان

ثبت نام کالج های اروپا و کانادا با مشاوره تخصصی و کمترین هزینه


۵_ کالج LAMBTON COLLEGE:

لینک وبسایت:  ورود

شهریه: $۷,۰۰۰

 معرفی کوتاه کالج:

کالج لمبتون به شما امکان می دهد تا یادگیری تجربی عملی را به دست آورید که می تواند به سرعت در محل کار اعمال شود، اما اگر آن مسیر را انتخاب کنید می تواند به درک نظری بهتری در سطح دانشگاه تبدیل شود.


۶_ کالج LETHBRIDGE COLLEGE:

لینک وبسایت:  ورود

شهریه: $۶,۰۰۰ — $۲۲,۰۰۰

 معرفی کوتاه کالج:

این کالج به عنوان یکی از ارزانترین کالج های کانادا چیزهای مناسب را با دوره‌ها و برنامه‌هایی آموزش می‌دهد که عملی، جذاب، همه‌جانبه و در آماده‌سازی شما برای نیروی کار واقعی هستند. امکانات عالی، با تجهیزات پیشرفته داشته و مربیانی را استخدام می کنند که معلمان برجسته ای هستند و در زمینه هایی که تدریس می کنند نیز تجربه واقعی دارند. 


۷_  کالج LOYALIST COLLEGE:

لینک وبسایت:  ورود

شهریه: $۱۳,۰۰۰

 معرفی کوتاه کالج:

پیشگامان Loyalist اصلی و بادوام در امتداد سواحل شمالی و آرام دریاچه انتاریو مستقر شدند و جوامع برجسته ای را در سراسر شرق انتاریو ساختند. مانند همنام خود، کالج Loyalist به دلیل حضور قوی، پیشگام، عزم جامعه، عزم راسخ و رهبران آینده نگر شناخته شده است.


۸_ کالج SENECA COLLEGE:

لینک وبسایت:  ورود

شهریه: $۱۳,۰۰۰

 معرفی کوتاه کالج:

با پیوستن به این کالج چالش‌های بزرگ زمان خود – بازسازی اقتصاد، برابری و پایداری – و در عین حال که در همه‌گیری ایمن عبور خواهید کرد. از مراقبت های بهداشتی گرفته تا فناوری، کسب و کار گرفته تا هنرهای خلاقانه، خدمات اجتماعی تا هنر و علوم، به شما کمک می کنند تا برای نشان دادن علامت خود در جهان آماده شوید.


۹_ کالج SELKIRK COLLEGE:

لینک وبسایت:  ورود

شهریه: $۴,۹۰۰

 معرفی کوتاه کالج:

کالج سلکرک که در میان زیبایی خیره کننده جنوب بریتیش کلمبیا واقع شده است، میزبان بیش از ۶۰ برنامه ملی شناخته شده است که به بیش از ۲۸۰۰ زبان آموز تمام وقت در سال در گواهینامه، دیپلم، مدرک لیسانس، آموزش تعاونی و برنامه های آموزش مداوم خدمات ارائه می دهد.


ترجمه مدارک تحصیلی برای دانشگاه های استرالیا | روش های پیدا کردن استاد برای اپلای | معرفی منابع آزمون GRE برای اپلای

دیدگاه کاربران
  • زهرا 31 اکتبر 2021 / 20:10

    مدرک تحصیل در کالج لیسانس است؟

  • زهرا 31 اکتبر 2021 / 20:23

    کالج برای لیسانس است؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان