درآمد دانشجویان دکتری و پسادکتری در هلند

درآمد دانشجویان دکتری و پسادکتری در هلند

میانگین حقوق دانشجویان دکتری و پسا دکتری در هلند

کشور هلند کشور کوچکی در اروپای غربی واقع شده است که خانه بسیاری از دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی شناخته شده در سطح جهان نظیر دانشگاه آمستردام ، دانشگاه صنعتی دلفت و دانشگاه لیدن با توجه به رتبه بندی دانشگاههای جهانی THE- QS  است.

حقوق و دستمزد دانشجویان دکتری و پسادکتری مطابق با جدول حقوق و دستمزد دانشگاههای هلندی (CAO-NU) تعیین می شود که بسیار مشابه با سایر کشورهای اروپای غربی مانند دانمارک، آلمان، سوئیس، سوئد، فنلاند، اتریش، نروژ، ایرلند و انگلیس است. با این حال، این درامد به مراتب کمتر از دانشجویان دکتری ITN یا دانشجویان دکتری که از طریق بورس تحصیلات دکتری Marie-Curie استخدام می شوند، است.

میانگین حقوق ناخالص دانشجویی دکتری در هلند در محدوده ۲۳۲۵ یورو تا ۲۹۷۲ یورو در ماه است که به ترتیب مربوط به یک دانشجوی دکتری تازه کار و دانشجوی سال چهارم است. در مورد قبلی، دستمزد خالص ماهانه ۱۹۲۰ یورو در ماه خواهد بود در حالی که برای مورد دوم درآمد خالص ماهانه ۲۲۵۴ یورو در ماه است. برای مشاهده لیست کامل درامدها برای مقاطع مختلف در سال ۲۰۱۹ به این لینک مراجعه کنید.

برای پژوهشگران پسا دکتری در هلند، حقوق و دستمزد می تواند بسیار بیشتر از دانشجوی دکتر باشد. به طور کلی، میانگین درآمد ناخالص پسادکتری در هلند از ۲۹۸۴ یورو تا ۴۰۸۴ یورو در ماه می باشد. بنابراین متوسط دستمزد خالص ماهانه پسادکتری از ۲۲۲۷ یورو تا ۲۷۸۷ یورو است.

در هلند، یک قانون ویژه برای مهاجرانی که به عنوان کارگران دارای مهارت بالا از جمله پژوهشگران اجرا می شود. این قانون که به عنوان، قانون ۳۰ درصد شناخته می شود؛  ۳۰٪ از درآمد ناخالص مهاجران با مهارت های بالا از مالیات معاف می کند. به عبارت دیگر، اگر سالانه ۱۰۰۰۰۰ یورو درآمد کسب کنید، سالانه ۳۰۰۰۰ یورو از عوارض بدون مالیات بهره مند می شوید.

فایل حقوق و دستمزد دانشجویان در هلند

اپلای | شرح گام به گام اپلای و پذیرش تحصیلی | نمونه استادی پلن برای اپلای | دانلود نمونه استادی پلن رایگان

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان