پوزیشن دکتری مدیریت نوآوری دانشگاه اگدر نروژ

پوزیشن دکتری مدیریت نوآوری

فاند دکتری دانشگاه آگدر نروژ:

رشته‌ :

  • مدیریت نوآوری

 ددلاین: ۱۴۰۰٫۰۹٫۰۹

توضیحات پوزیشن دکتری مدیریت نوآوری:

حداکثر دو موقعیت ۱۰۰ درصد در دانشگاه Agder ، دانشکده تجارت و حقوق به عنوان یک پژوهشگر دکتری در مدیریت نوآوری به مدت سه سال (۳۶ ماه) در دسترس است. این موقعیت به REDI ، که یک پروژه MSCA COFUND اتحادیه اروپا است ، مرتبط است. پروژه REDI توسط دانشگاه RMIT هدایت می شود.

این موقعیت هر دو در UiA Campus Kristiansand و RMIT در ملبورن ، استرالیا واقع خواهد شد. علاوه بر این ، کارگاه های آموزشی سالانه در بارسلون اسپانیا برگزار می شود. استارتاپ با گروه دکترای بعدی در دانشکده تجارت و حقوق همراه خواهد بود که برآورد می شود در آوریل ۲۰۲۲ راه اندازی شود.

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره رایگان تحصیل در استرالیا

سه پروژه تحقیقاتی مختلف وجود دارد که داوطلب می تواند برای پیگیری انتخاب کند:

پروژه ۱: نوآوری پایداری محور اغلب به دلیل وجود ذاتی تنش های سازمانی متناقض و همچنین به دلیل این واقعیت که بسیاری از نوآوری های پایدارمحور نیاز به تغییرات اکوسیستم صنعتی دارند ، اغلب برای شرکت ها چالش برانگیز است. نامزد موفق تحقیقاتی را انجام می دهد تا بفهمد چگونه شرکت ها می توانند نوآوری پایدارمحور را ایجاد کنند و علاوه بر بازدهی اقتصادی ، ارزش اجتماعی و زیست محیطی را ایجاد و درک کنند.

پروژه ۲: استفاده از فناوری های دیجیتالی جدید شرکت ها را قادر می سازد تا مدل های تجاری خود را تغییر دهند. محققان اخیراً اذعان کرده اند که نوآوری های پیچیده در مدل کسب و کار اغلب مستلزم آن است که بسیاری از بازیگران در اکوسیستم به طور هماهنگ مدل های تجاری خود را تغییر دهند. نامزد موفق تحقیقاتی را انجام می دهد تا بفهمد چگونه چنین فرآیندهای پیچیده تغییر در سطح اکوسیستم رخ می دهد و چگونه می توان این فرایندها را مدیریت کرد.

پروژه ۳: همکاری دانشگاه و صنعت برای فین تک. مشابه سایر اشکال نوآوری ، نوآوری مالی به طور فزاینده ای ناشی از تأمین منابع و به اشتراک گذاری دانش در مرزهای سازمانی است. از لحاظ تاریخی ، صنایع خدمات مالی سطح پایینی از تعامل با دانشگاه ها را نشان داده اند. سطح پیچیدگی و پیچیدگی نوآوری های مالی با قابلیت دیجیتالی مستلزم افزایش همکاری با پایگاه علمی است. این پروژه دکتری مکانیسم های همکاری دانشگاه و صنعت را بررسی می کند.

مدارک مورد نظر:

  • آگاهی از نظریه های نوآوری و صلاحیت خوب در روش های تحقیق برای پوزیشن دکتری مدیریت نوآوری مطلوب است
  • داوطلب باید بتواند مستقل و سیستماتیک کار کند
  • داوطلب باید دارای مهارت های همکاری خوب و ظرفیت کاری بالا باشد

ویژگی های شخصی:

  • توانایی کار به صورت هدفمند ، سازمان یافته ، متمرکز و مستقل.
  • توانایی کنترل استرس و کار با مهلت ها.
  • مهارت های خوب کار گروهی

ویژگی های شخصی و مناسب بودن برای موقعیت مورد تاکید قرار می گیرد

متقاضی موفق دارای حقوق و تعهداتی مطابق مقررات جاری برای این موقعیت خواهد بود و تغییرات سازمانی و تغییرات در وظایف و مسئولیت های آن موقعیت باید مورد انتظار باشد. انتصاب توسط کمیته انتصابات دانشگاه Agder برای موقعیت های آموزشی و تحقیقاتی انجام می شود.

درباره دانشگاه اگدر:

دانشگاه آگدر بیش از ۱۴۰۰ کارمند و ۱۳۰۰۰ دانشجو دارد. به همین دلیل به عنوان یکی از بزرگترین محل های کار در جنوب نروژ شناخته می شود. کارکنان این دانشگاه در زمینه های مختلف دانشگاهی تحقیق ، آموزش و انتشار دانش می کنند. طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی را در بسیاری از زمینه ها ارائه می دهند. به ترتیب در دو پردیس مدرن در Kristiansand و Grimstad واقع شده است.

دانشگاه اگدر یک دانشگاه باز و فراگیر است که دارای فرهنگ همکاری است. هدف این دانشگاه توسعه بیشتر آموزش و تحقیقات در سطح بین المللی است.

لینک پذیرش: ورود

تفاوت رزومه و CV | آشنایی با دانشگاه پرینستون آمریکا | دانشگاه استنفورد آمریکا | دانشگاه هاروارد آمریکا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان