پرداخت شهریه لهستان

پرداخت شهریه لهستان
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

پرداخت شهریه دانشگاه های لهستان با حداقل کارمزد

پرداخت شهریه لهستان | وقتی صحبت از اروپا می شود، لهستان پلی است از شرق به غرب و از شمال به جنوب. موقعیت مرکزی کشور هم برای مردم و هم برای آب و هوای کشور مناسب است. اگر در مورد کوه های زیبای تاترا یا منطقه دریاچه ماسوریان شنیده اید، احتمالاً می خواهید از لهستان دیدن کنید. اگر برای مقاصد تحصیلی قصد سفر دارید، باید بدانید که لهستان تعدادی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان را دارد.

بیش از 400 دانشگاه و کالج در لهستان وجود دارد که سالانه پذیرای حدود 1.5 میلیون دانشجو هستند. لهستان به عنوان یک کشور اروپایی مقرون به صرفه شناخته می شود، با تاریخچه غنی و مدارک دانشگاهی متعدد با کیفیت بالا که به زبان انگلیسی ارائه می شود.

اقتصاد این کشور هشتمین اقتصاد بزرگ اروپا است و بازار سهام لهستان یکی از بازارهای مهم در اروپای مرکزی است. 15 مکان میراث جهانی در لهستان وجود دارد که 14 مورد از آنها فرهنگی هستند. این یک ترکیب کامل از فرهنگ، سنت و مدرنیزاسیون است.

تحصیل در خارج از کشور دنیایی از فرصت ها را باز می کند و لهستان به عنوان مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل با کیفیت هستند، تبدیل شده است. لهستان با دانشگاه های درجه یک، شرایط زندگی عالی و تحصیلات مقرون به صرفه، چیزهای زیادی برای ارائه به دانشجویان مشتاق دارد. با این حال، مانند هر مقصد دیگری برای تحصیل در خارج از کشور، مهم است که قبل از تصمیم گیری، مزایا و معایب را در نظر بگیرید.

مزایای تحصیل در لهستان به شرح زیر است:

  • دانشگاه های درجه یک
  • طیف متنوعی از برنامه ها و تخصص ها
  • محیط یادگیری پر جنب و جوش و فراگیر
  • شرایط زندگی عالی
  • آموزش ارزان و هزینه های تحصیل مقرون به صرفه | پرداخت شهریه لهستان
  • برنامه های بورسیه و حمایت مالی متعدد

تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی

تمامی دانشگاه های برتر لهستان برنامه های آموزش زبان انگلیسی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. برای همه رشته های مختلف تحصیلی، اعم از علوم، پزشکی، مهندسی یا مدیریت. دانشگاه های لهستان دوره های زیادی برای ارائه به دانشجویان بین المللی دارند.

درک کمی زبان لهستانی زمانی ضروری است که در یک دوره پزشکی تحصیل می کنید، جایی که دوره ممکن است به زبان انگلیسی باشد، اما اگر در لهستان بمانید و تمرین کنید، تعامل بیمار به زبان لهستانی اتفاق می افتد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه کالج

هزینه تحصیل در لهستان

دانشگاه های دولتی دانشگاه های رایگان در لهستان هستند، اما فقط برای دانشجویان محلی. برای دانشجویان خارج از لهستان، دانشگاه ها شهریه دریافت می کنند و این مورد هزینه زندگی در لهستان را برای دانشجویان بین المللی افزایش می دهد. دانشگاه های خصوصی نیز وجود دارند و هزینه ها با توجه به دروس و دانشگاه هایی که آنها را ارائه می دهند متفاوت است.

دانشگاه های دولتی در مقایسه با دانشگاه های خصوصی شهریه کمتری دارند، اما ورود به آن بسیار رقابتی هستند.

در دانشگاه‌های دولتی، دانشجویان لهستانی و اتحادیه اروپا/EEA و سوئیس برای مدارک تحصیلی به زبان لهستانی شهریه پرداخت نمی‌کنند. تمام برنامه های تحصیلی دیگر از دانشجویان شهریه می طلبد. به طور کلی هزینه ها بین:

500 – 6000 یورو در سال تحصیلی برای مدارک لیسانس

1000 تا 8000 یورو در سال تحصیلی برای مقاطع کارشناسی ارشد

برخی از مدارک در دندانپزشکی و کسب و کار (به ویژه MBA) می تواند بیش از 15000 یورو در سال هزینه داشته باشد. همچنین در صورت ثبت نام در دانشگاه های خصوصی، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

 اگرچه تعداد کمی هستند، اما می توانید برنامه های رایگان را در لهستان پیدا کنید. آنها در سطح کارشناسی ارشد رایج تر هستند و در حالی که برخی از آنها برای همه دانشجویان بین المللی رایگان هستند، برخی دیگر فقط برای شهروندان اتحادیه اروپا / EEA رایگان هستند. مثل همیشه، توصیه ما این است که بررسی کنید آیا هزینه های تحصیل برای دانشجویان کشور شما اعمال می شود تا از هرگونه غافلگیری ناخوشایند جلوگیری کنید.

پرداخت شهریه لهستان | کالج های دکترا یک استثنا قابل توجه هستند، زیرا نه تنها آموزش رایگان ارائه می دهند، بلکه برای همه داوطلبان دکترا در یک برنامه تمام وقت بورسیه تحصیلی ارائه می دهند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه پذیرش

دانشگاه های لهستان با شهریه مقرون به صرفه

  • دانشگاه علوم زیستی پوزنان
  • دانشگاه کشاورزی در کراکوف
  • دانشگاه اوپل

هزینه تحصیل در دانشگاه های برتر لهستان

پرداخت شهریه لهستان | بیش از 10 دانشگاه در لهستان وجود دارد که در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS حضور دارند. اینها برترین دانشگاه‌های لهستان و متوسط هزینه‌های تحصیل هستند تا به شما ایده‌ای درباره شهریه و هزینه زندگی در لهستان برای دانشجویان بین‌المللی بدهد.

پرداخت شهریه لهستان | برترین دانشگاه های لهستان

  • متوسط شهریه دانشگاه ورشو حدود 3000 یورو
  • متوسط شهریه دانشگاه Jagiellonian حدود 4000 یورو
  • متوسط شهریه دانشگاه صنعتی ورشو حدود 3000 یورو
  • متوسط شهریه دانشگاه Adam Mickiewicz، Poznań حدود 5850 یورو
  • متوسط شهریه دانشگاه علم و صنعت AGH حدود 6500 یورو

هزینه های زندگی دانشجویی در لهستان

پرداخت شهریه لهستان | لهستان یک کشور اروپایی مقرون به صرفه با اقتصاد بسیار با ثبات است. هزینه های زندگی برای دانشجویان بین المللی بین 350 تا 550 یورو در ماه متغیر است. شما می توانید بودجه خود را بسته به شهر یا منطقه ای که می خواهید در آن تحصیل کنید تنظیم کنید. شهرهای بزرگتر مانند کراکوف یا ورشو بین 500 تا 850 یورو در ماه نیاز دارند.

به طور کلی متوسط هزینه های اقامت در لهستان عبارت اند از:

مهمترین بخش هزینه های زندگی دانشجویی مسکن خواهد بود زیرا حدود 35٪ از کل هزینه های ماهانه زندگی شما را تشکیل می دهد. که شامل انواع زیر می شود:

خوابگاه دانشجویی: 60 تا 150 یورو در ماه. برای برقراری ارتباط با دانشجویان دیگر عالی است، اما شرایط می تواند از یک اقامتگاه به سالن دیگر متفاوت باشد.

اجاره در آپارتمان مشترک: 80 تا 150 یورو در ماه. محبوب ترین گزینه در بین دانشجویان لهستانی.

اگر بخواهید خودتان آپارتمان اجاره کنید، به خصوص در شهرهای بزرگ، قیمت ها بالاتر است. یک آپارتمان یک خوابه در کراکوف حدود 300 تا 465 یورو در ماه هزینه دارد، در حالی که قیمت ورشو 350 تا 650 یورو در ماه است.

پرداخت شهریه لهستان

پرداخت شهریه دانشگاه لهستان یکی از دغدغه های دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه است. برای پرداخت شهریه لهستان و غیره روش های متعددی وجود دارد که از برخی از این روش ها می توان به پرداخت شهریه لهستان از طریق مستر کارت، ویزا کارت، پی پال و یا پرداخت هزینه شهریه دانشگاه های خارجی از طریق سوئیفت اشاره کرد.

با خدمات پرداخت ارزی مجموعه همیارپروژه نوین می توانید شهریه دانشگاه لهستان خود را با روش های ویزا کارت و مستر کارت و همچنین پی پال و یا حواله سوئیفت به حساب اصلی دانشگاه لهستان انجام دهید. با استفاده از خدمات پرداخت دانشگاه های خارجی همیارپروژه نوین می توانید بدون داشتن کارت یا حساب بین المللی نسبت به پرداخت شهریه لهستان اقدام کنید.

نکته مثبت پرداخت از طریق سایت همیارپروزه نوین این است که با استفاده از خدمات پرداخت ارزی همیارپروژه نوین حتی اگر دارای حساب ارزی نیستید، می توانید نسبت به پرداخت شهریه لهستان خارجی اقدام کنید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

بله، مدارک تحصیلی از دانشگاه های لهستان در سطح بین المللی شناخته شده و دارای ارزش در بازار کار جهانی است. دانشگاه‌های لهستان استانداردهای آکادمیک بالایی را حفظ می‌کنند و تضمین می‌کنند که فارغ‌التحصیلان به دانش و مهارت‌های لازم برای موفقیت در رشته‌های انتخابی خود مجهز هستند.

اکثر برنامه های تحصیلی در لهستان به زبان لهستانی تدریس می شوند. بنابراین، عموماً دانشجویان بین المللی برای اخذ پذیرش باید مهارت خود را در زبان لهستانی نشان دهند. با این حال، تعداد فزاینده‌ای از برنامه‌های آموزش انگلیسی، به ویژه در سطح کارشناسی ارشد، وجود دارد که به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌شود.

لهستان هزینه زندگی نسبتاً مقرون به صرفه ای را در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر ارائه می دهد. هزینه های زندگی در لهستان بسته به شهر و سبک زندگی متفاوت است، اما به طور کلی، دانشجویان می توانند با بودجه مناسب هزینه های خود را به راحتی مدیریت کنند. هزینه های اجاره، حمل و نقل، غذا و سرگرمی در مقایسه با کشورهای اروپای غربی به طور کلی کمتر است.

بله، دانشجویان بین المللی که در لهستان تحصیل می کنند، مجاز به کار پاره وقت در حین ادامه تحصیل هستند. آنها می توانند تا 20 ساعت در هفته در طول سال تحصیلی و تمام وقت در زمان استراحت کار کنند. این فرصت به دانش آموزان اجازه می دهد تا تجربه کاری ارزشمندی کسب کنند، از هزینه های زندگی خود حمایت کنند و با جامعه محلی تعامل داشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان