پرداخت شهریه آمریکا

پرداخت شهریه آمریکا

عناوین مقاله:

پرداخت شهریه دانشگاه های آمریکا با همیارپروژه

 تحصیل در آمریکا برای دانشجویان بین المللی

پرداخت شهریه آمریکا | سیستم آموزش عالی ایالات متحده اغلب به عنوان بهترین در سطح جهانی در نظر گرفته می شود و هر ساله دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جذب می کند. دانشگاه های ایالات متحده به طور مداوم در بین بهترین ها در جهان رتبه بندی می شوند و دارای بالاترین تمرکز مدارس سطح بالا هستند. ایالات متحده همچنین به دلیل مدارس تجاری خود شناخته شده است و برخی از برنامه های برتر جهان را در خود جای داده است. در گزارش HSBC در سال 2018، با عنوان ارزش آموزش، ایالات متحده دوباره در میان انتخاب‌های برتر برای والدینی قرار گرفت که دانشگاه خارج از کشور را برای فرزندشان در نظر می‌گیرند

به دلیل علاقه جهانی به اخذ مدرک دانشگاهی معتبر جهانی، بسیاری از دانشجویان بین المللی آینده نگر مایلند هزینه حضور در دانشگاه را در این مقصد تحصیلی مورد تقاضا بررسی کنند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: درخواست نوت آفیسر

هزینه تحصیل در دانشگاه های آمریکا

یکی از بالاترین و اولیه ترین هزینه های تحصیل در آمریکا شهریه است. هزینه تحصیل در آمریکا بسته به متغیرهای مختلفی از جمله دوره گذرانده شده، نوع برنامه تحصیلی، نوع دانشگاه و غیره متفاوت است. دانشگاه های آمریکا به طور عمده به دو دسته تقسیم می شوند – دولتی و خصوصی. هزینه تحصیل در یک دانشگاه دولتی نسبتاً کمتر از یک موسسه خصوصی است. هزینه شما برای شهریه بستگی به نوع مدرک و دانشگاه یا مدرسه ای دارد که انتخاب می کنید. برای پوشش هزینه های تحصیل، به حدودا 10000 تا 55000 دلار در سال نیاز دارید.

  • پرداخت شهریه آمریکا |  زبان انگلیسی به طور میانگین 700 تا 2000 دلار در ماه است
  • هزینه تحصیل کالج های اجتماعی به طور میانگین 6000 تا 20000 دلار در سال
  • هزینه تحصیل مدرک کارشناسی به طور میانگین 20000 تا 40000 دلار در سال
  • هزینه تحصیل برنامه های تحصیلات تکمیلی به طور میانگین 20000 تا 45000 دلار در سال
  • هزینه تحصیل مدرک دکترا به طور میانگین 28000 تا 55000 دلار در سال

(مدرک MBA می تواند به طور قابل توجهی هزینه بیشتری داشته باشد، مانند برنامه های حرفه ای مانند حقوق، پزشکی، دندانپزشکی، برخی از برنامه های طراحی و غیره | پرداخت شهریه آمریکا)

معمولاً دوره‌های علوم انسانی، آموزش و هنر ارزان‌تر هستند، در حالی که دروسی مانند پزشکی و مهندسی احتمالاً گران‌تر هستند. اگر مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستید، هزینه های تحصیل معمولاً بالاتر است بنابراین هزینه ها بسته به برنامه متفاوت است. مانند بسیاری از کشورها، برنامه های MBA اغلب گران ترین هستند. هزینه متوسط این برنامه ها حدود 60000 دلار است

شهریه دانشگاه های خصوصی

در مقایسه با دانشگاه های دولتی، دانشگاه های خصوصی شهریه های بالاتری دارند اما توجه داشته باشید که ارزش هر پنی را دارند. شهریه برای همه دانشجویان (برای دانشجویان بومی و همچنین دانشجویان خارجی) یکسان است. جدول زیر محدوده ای از هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی ایالات متحده را بر اساس مدرکی که انتخاب می کنید به شما نشان می دهد:

میانگین شهریه لیسانس در آمریکا حدود 25000 – 50000 دلار در سال

میانگین شهریه کارشناسی ارشد در ایالات متحده حدود 22000 – 55000 دلار در سال

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

هزینه زندگی در ایالات متحده

پرداخت شهریه آمریکا | متوسط هزینه زندگی در ایالات متحده تقریباً 1500 دلار در ماه یا 10000 دلار در سال است. این شامل محل اقامت، وعده های غذایی، حمل و نقل، نشریات، پوشاک مناسب فصل و فعالیت های اوقات فراغت شما می شود.

انتخاب محل تحصیل و زندگی در ایالات متحده به طور قابل توجهی بر هزینه کلی زندگی دانشجویان بین المللی تأثیر می گذارد. هزینه زندگی بدون شک در مناطق شهری مانند نیویورک، بوستون و سانفرانسیسکو بیشتر از مناطق روستایی مانند سیاتل، تگزاس و نیواورلئان خواهد بود.

ارزان ترین دانشگاه های آمریکا برای دانشجویان بین المللی کدامند؟

اگر این سوال را می‌پرسید، باید بدانید که پاسخ به عوامل بسیاری مانند رشته تحصیلی مورد علاقه، نوع برنامه یا مدرک تحصیلی، دانشگاه و محل آن بستگی دارد. با این حال، برخی از دانشگاه ها شهریه کمتری نسبت به سایرین ارائه می دهند. اینها مقرون به صرفه ترین دانشگاه های ایالات متحده برای دانشجویان بین المللی و شهریه مربوط به آنها برای برنامه های کارشناسی هستند.

دانشگاه ایالتی آریزونا (پردیس دریاچه هاواسو) 12200 دلار در رشته های علوم بهداشتی، علوم اجتماعی

دانشگاه میشیگان شرقی 13000 دلار در رشته های علوم بهداشتی

دانشگاه ایالتی ویچیتا کانزاس 15000 دلار در رشته های مهندسی و علوم کامپیوتر، علوم بهداشتی، کسب و کار 

دانشگاه نیواورلئان 15200 دلار در رشته های مهندسی و علوم کامپیوتر، علوم بهداشتی، هنرهای تجسمی و نمایشی

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا فرزنو 16100 دلار در رشته های علوم بهداشتی معماری و شهرسازی مهندسی و علوم کامپیوتر 

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نورتریج 16500 دلار در رشته های مهندسی و علوم کامپیوتر، فیلم و تلویزیون، کسب و کار

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا لانگ بیچ 16500 دلار در رشته های مهندسی و علوم کامپیوتر، علوم اجتماعی، هنرهای تجسمی و نمایشی

دانشگاه ایالتی کلیولند اوهایو 16800 دلار در رشته های مهندسی و علوم کامپیوتر، علوم بهداشتی، علوم اجتماعی

هزینه ویزای دانشجویی آمریکا

برای تحصیل در ایالات متحده، اولین گام این است که یک ویزای دانشجویی معتبر دریافت کنید که هزینه های خاص خود را دارد (تقریباً 160 دلار).

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه سفارت آمریکا

پرداخت شهریه آمریکا با حداقل کارمزد

پند نمونه از روش های پرداخت شهریه آمریکا عبارت اند از:

  • پرداخت شهریه دانشگاه های خارجی توسط Flywire
  • پرداخت شهریه دانشگاه های آمریکا از طریق Western Union Global Pay
  • پرداخت شهریه آمریکا از طریق Paymytuition
  • پرداخت شهریه دانشگاه های خارجی از طریق  CIBC International Student Pay
  • پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی از طریق International Bank transfer

ساده ترین روش برای دانشجویان ایرانی جهت پرداخت شهریه امریکا اقدام از طریق موسسه همیارپروژه نوین است که در کمترین زمان ممکن و از طریق روش های معتبر و امن اقدام به پرداخت شهریه آمریکا خواهد کرد و در این راستا کمترین کارمزد را نسبت به موسسات و سایت های موجود داراست. برای استفاده از خدمات ارزی همیارپروژه نوین می توانید فرم موجود در صفحه را تکمیل کنید.

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

هزینه تحصیل در دانشگاه های ایالات متحده بسته به تعدادی معیار از جمله نوع مدرک، دانشگاه، دوره و غیره متفاوت است. دانشجویان بین المللی ممکن است پیش بینی کنند که به طور متوسط چیزی بین 8000 تا 55000 دلار یا حتی بیشتر بپردازند.

در ایالات متحده، متوسط هزینه زندگی حدود 1500 دلار در ماه یا 10000 دلار در سال است. این شامل محل اقامت، وعده های غذایی، حمل و نقل، کتاب ها، لباس های مناسب برای فصل و فعالیت های تفریحی شما می شود.

دانشگاه های ایالات متحده به طور مداوم در بین بهترین ها در جهان رتبه بندی می شوند و سیستم آموزش عالی ایالات متحده نیز به عنوان بهترین در سطح جهانی در نظر گرفته می شود. بنابراین، هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را جذب می کند و با وجود هزینه، آن را به بهترین مقصد تحصیلی برای آنها تبدیل می کند.

سایت های دولتی صرفا قیمت را منتشر کرده و حتی خرید نقدی نیز از این قیمت ها بیشتر است. پرداخت و انتقال آنلاین ریسک بالاتری داشته و استفاده از حساب های معتبر برای انتقال ارز هزینه ی متفاوتی خواهد داشت. مهمترین نکته و تجربه ای که میتوانیم به شما منتقل کنیم این است که با قیمت های پرت پایین به هیچ وجه خام نشوید. افراد سودجو زیادی در این بخش سرمایه دانشجویان عزیز را نابود کردند. پس از مجموعه و راه های انتقال امن و معتبر وجه اطمینان حاصل کنید. مجموعه همیارپروژه نوین در این بخش سعی میکند با کارمزد حداقلی و قیمت دانشجویی راه ارتباطی در دسترس، کم خرج و همچین امن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

همیارپروژه نوین به شما اطمینان می دهد پرداخت شما از مبدا و بخش های معتبر و مجاز جهانی میسر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان