پرداخت اپلیکیشن فی کانادا

پرداخت اپلیکیشن فی کانادا

عناوین مقاله:

پرداخت اپلیکیشن فی کانادا با کمترین کارمزد

اپلیکیشن فی دانشگاه های کانادا چیست؟

پرداخت اپلیکیشن فی کانادا | کانادا یکی از مقاصد تحصیلی ترجیح داده شده در جهان است. کانادا دارای چندین دانشگاه معتبر است که در بین بهترین های جهان قرار دارند. شهریه این کالج ها و دانشگاه ها از 7000 تا 22000 دلار کانادا متغیر است. جدا از هزینه های تحصیل، دانشگاه ها اغلب از شما می خواهند که هزینه های درخواست را که بیشتر به عنوان “اپلیکیشن فی” نامیده می شود، متحمل شوید. هزینه درخواست معمولاً بین 50-250 دلار کانادا متغیر است.

اپلیکیشن فی دانشگاه یا هزینه درخواست هزینه های بررسی درخواست شما، از جمله ارزیابی نمرات آزمون و رونوشت های شما و پردازش بیشتر درخواست شما را پوشش می دهد. این هزینه بدون پذیرش از دانشگاه قابل استرداد نیست.

خبر خوب این است که شما می توانید برای بسیاری از دانشگاه های کانادا بدون اپلیکیشن فی درخواست دهید. بله، چیزی که خواندید درست است. تعداد انگشت شماری از دانشگاه ها در کانادا بدون هیچ هزینه ای درخواست پذیرش می کنند. شما می توانید از همان ابتدای سفر به خارج از کشور، پول زیادی پس انداز کنید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

دانشگاه های بدون اپلیکیشن فی در کانادا 2024

پرداخت اپلیکیشن فی کانادا | هنگامی که شما مشتاق درخواست برای چندین دانشگاه هستید، هزینه فقط 50 دلار کانادا یا 250 دلار کانادا نیست. این هزینه به حدود 250 دلار کانادا تا 1250 دلار کانادا می رسد. حتی اگر برای مثلاً پنج موسسه درخواست می دهید، فقط پیشنهاد پذیرش در یکی از این دانشگاه ها را تأیید می کنید. از آنجایی که هزینه های درخواست غیرقابل استرداد است، پس از پرداخت هیچ مبلغی را بازپس نخواهید گرفت. با گنجاندن برخی از دانشگاه های کانادا بدون هزینه درخواست، اطمینان حاصل می کنید که مبلغ زیادی برای درخواست هزینه نمی کنید.

دانشگاه‌های زیر ممکن است بسته به رشته‌ای که برای آن درخواست می‌دهید، از هزینه‌های درخواست به طور کامل یا جزئی صرف نظر کنند. به یاد داشته باشید که دانشگاه های کانادا بدون هزینه درخواست، دانشجویان زیادی را به دلیل کاهش هزینه ها جذب می کنند. این می تواند به معنای فرآیند پذیرش رقابتی و نرخ پذیرش پایین باشد. در ادامه تعدادی از دانشگاه های کانادا بدون پرداخت اپلیکیشن فی کانادا را مشاهده می کنید که در رشته های عنوان شده اپلیکیشن فی دریافت نمی کنند یا مبلغ جزئی دریافت می کنند. دانشگاه های بدون پرداخت اپلیکیشن فی کانادا:

University of Alberta

MEng در مدیریت مهندسی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، کارشناسی ارشد بهداشت عمومی، کارشناسی ارشد داروسازی و علوم دارویی، کارشناسی ارشد هنرهای زیبا، لیسانس کشاورزی

University of British Columbia

لیسانس بازرگانی، لیسانس پرستاری، لیسانس در علم داده، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، کارشناسی ارشد علوم داده، کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر، MEng در مهندسی مکانیک

Quest University

دیپلم مدیریت بازرگانی، دیپلم محیط زیست، گواهی رهبری در مراقبت های بهداشتی، گواهی تکنسین حسابداری

Tyndale University

کارشناسی ارشد علوم الهیات، کارشناسی ارشد الهیات

Royal Roads University

لیسانس مدیریت گردشگری جهانی، لیسانس مدیریت هتل بین المللی، کارشناسی ارشد مدیریت جهانی، کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری، کارشناسی ارشد محیط زیست و مدیریت

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

نحوه درخواست پذیرش دانشگاه های کانادا

دانشگاه ها و کالج ها، دانشکده های فنی، و موسسات هنرهای کاربردی و علمی در کانادا، همگی طیف متنوعی از گزینه های تحصیلی را ارائه می دهند. بر اساس رتبه بندی Times Higher Education، دانشگاه شانگهای و رتبه بندی QS، بیش از 30 دانشگاه کانادایی در بین 300 دانشگاه برتر جهانی در جهان رتبه بندی شده اند. این نشان دهنده کیفیت بالای آموزش عالی کانادا است. اگر فکر می کنید که کانادا مکان مناسبی برای شماست، در اینجا نحوه درخواست برای یک دانشگاه کانادایی به عنوان یک دانشجوی بین المللی آمده است:

1/ اطمینان حاصل کنید که تمام الزامات را برآورده می کنید

برای درخواست موفقیت آمیز در یک مؤسسه آموزشی کانادایی، ابتدا باید شرایط مختلف مدارس و دوره هایی را که ارائه می دهند را درک کنید. داوطلبان باید قوانین و مقررات فرآیند ویزای تحصیلی کانادا را بیاموزند. فقط مدارس معتبر و دوره های تحصیلی تایید شده در نظر گرفته می شوند. شما باید حداقل یک سال قبل آمادگی خود را برای مجوز تحصیل در کانادا آغاز کنید. پاسپورت به روز شده، گواهی مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی، مدرکی مبنی بر قبولی در آزمون های زبان مورد نیاز با حداقل نمرات و مدرکی مبنی بر اینکه می توانید هزینه تحصیل خود و همچنین هزینه زندگی در کشور را تامین کنید، همگی الزامات مشترک برای همه دانشگاه ها هستند.

2/ یک دوره پیدا کنید و دانشگاه های خود را انتخاب کنید

هنگام درخواست برای یک دانشگاه در کانادا، شما یک رشته خاص را انتخاب کرده و برای آن درخواست می دهید، اما بر خلاف انگلستان، اگر نظر خود را تغییر دهید، این امر انعطاف پذیرتر است. برای دریافت ویزای دانشجویی، باید به موسسه ای در لیست موسسات آموزشی تعیین شده (DLI) درخواست دهید و مطمئن باشید که می خواهید در دانشگاه هایی که انتخاب می کنید تحصیل کنید، زیرا برای هر برنامه و دانشگاهی که درخواست می دهید هزینه جداگانه ای وجود دارد.| پرداخت اپلیکیشن فی کانادا |

3/ الزامات زبان را برآورده کنید

دانشجویان بین المللی در کانادا، بسته به دانشگاهی که برای آن درخواست می کنند، باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی مهارت داشته باشند. بسیاری از دانشگاه های انگلیسی زبان از شما می خواهند که حداقل نمره را در آزمون استاندارد زبان کسب کنید. دانشگاه های فرانسوی زبان معمولا متقاضیان را به صورت موردی ارزیابی می کنند. اگر مهارت های زبانی شما ناکافی است، تعداد زیادی برنامه کانادایی وجود دارد که می توانید قبل از درخواست برای دانشگاه در این کشور ثبت نام کنید که توسط دانشگاه ها، کالج ها و موسسات خصوصی ارائه می شود.

بسته به زبانی که برای تحصیل انتخاب می کنید، باید سطح مهارت خود را ثابت کنید. آزمون های اصلی زبان انگلیسی پذیرفته شده توسط دانشگاه های برتر کانادا عبارت اند از:

  • آکادمیک PTE
  • آیلتس آکادمیک
  • تافل iBT
  • Duolingo
  • C1 پیشرفته

برخی از دانشگاه‌ها ممکن است آزمون‌های انگلیسی دیگری را قبول کنند مانند:

  • CAEL (ارزیابی زبان انگلیسی آکادمیک کانادایی)
  • CanTEST (آزمون انگلیسی کانادایی برای دانش پژوهان و کارآموزان)
  • MELAB (باتری ارزیابی زبان انگلیسی میشیگان)

آزمون های زبان فرانسه مورد قبول دانشگاه های کانادا نیز عبارت اند از:

  • DALF
  • DELF
  • TEF
  • TCF
  • TestCan

4/ برای دانشگاه ها اقدام کنید و اپلیکیشن فرم را تکمیل کنید

اکنون زمان آن فرا رسیده است که با دانشگاه های موجود در لیست کوتاه خود تماس بگیرید، بسته های درخواست آنها را دریافت کنید و آنها را از قبل ارسال کنید. درخواست در دانشگاه های تصادفی خوب نیست زیرا هزینه درخواست برای هر یک ممکن است بین 100 تا 250 دلار باشد. بنابراین همیشه گزینه های خود را با کمک مشاوران تحصیلی موسسه همیارپروژه نوین مقایسه کنید، دوره و موسسه مورد نظر خود را شناسایی کنید و یک یا دو گزینه پشتیبان را انتخاب کنید. سپس اپلیکیشن فرم را تکمیل کنید و هزینه اپلیکیشن فی را پرداخت کنید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: درخواست نوت آفیسر

پرداخت اپلیکیشن فی کانادا

برای پرداخت هزینه درخواست یا پرداخت اپلیکیشن فی کانادا می توانید از کارشناسان واحد پرداخت مجموعه همیارپروژه نوین کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و از طریق راه های امن و معتبر پرداخت اپلیکیشن فی کانادا را انجام دهند. شما می توانید در تمامی مراحل پرداخت با کارشناس در ارتباط بوده و فقط معادل ریالی هزینه اپلیکیشن فی را پرداخت کنید تا به اسانی پرداخت اپلیکیشن فی کانادا ی شما انجام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

  • پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.
  • پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان