پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

عناوین مقاله:

پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های آمریکا با حداقل کارمزد

هزینه تحصیل در دانشگاه های آمریکا

پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا | ایالات متحده آمریکا سالانه حدود یک میلیون دانشجوی بین المللی را جذب می کند و این موضوع آن را به یکی از مقاصد برتر تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند. ایالات متحده آمریکا به دلیل کیفیت آموزش، دامنه وسیع برنامه‌ها و فرصت‌های شغلی جهانی، یکی از بهترین مکان‌ها برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس یا کارشناسی ارشد است.

درخواست برای دانشگاه های ایالات متحده یک کار دشوار است، به علاوه ارسال درخواست و هزینه دخواست، پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا از طریق یک کانال مناسب به همان اندازه مهم است. هزینه درخواست برای دانشگاه های ایالات متحده فقط از طریق کارت های اعتباری پذیرفته می شود.

در حالی که ایالات متحده یک مکان عالی برای تحصیل مقاطع آکادمیک شما است، ممکن است گران باشد. درخواست برای دانشگاه های ایالات متحده بین 50 تا 100 دلار هزینه دارد و در صورت درخواست برای چندین دانشگاه، به راحتی می تواند 1000 تا 1500 دلار هزینه داشته باشد. پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا، هزینه پردازش و بررسی درخواست، رونوشت ها و نمرات آزمون را پوشش می دهد. این هزینه معمولاً غیر قابل استرداد است، بنابراین حتی اگر درخواست دانشجو پذیرفته نشود، هزینه برگردانده نخواهد شد. یک راه خوب برای صرفه جویی از ابتدا درخواست برای دانشگاه های ایالات متحده بدون هزینه درخواست است.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

دانشگاه های آمریکایی بدون اپلیکیشن فی

اگر مرحله پرداخت هزینه درخواست از کل فرآیند درخواست در دانشگاه های ایالات متحده حذف شود، آیا این روند آسان تر نمی شود؟ بله، دانشگاه هایی در ایالات متحده وجود دارند که برای درخواست در برنامه های آن نیازی به پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا ندارند. حدود 50 تا 60 دانشگاه و کالج در ایالات متحده وجود دارد که نیازی به هزینه درخواست ندارند.

تعداد انگشت شماری از دانشگاه ها در ایالات متحده وجود دارند که بدون هزینه درخواست برای اکثر برنامه ها دانشجو می پذیرند. برخی از دانشگاه‌ها، مانند دانشگاه ییل، بسته به نیاز دانشجو ممکن است تا حدودی از هزینه‌ها صرف نظر کنند. در زیر لیستی از دانشگاه های آمریکا بدون هزینه درخواست ارائه شده است.

  • دانشگاه کالج ولزلی
  • دانشگاه سنت لوئیس
  • دانشگاه بریجپورت
  • دانشگاه تراین 
  • کالج اسمیت 
  • دانشگاه بیلور 
  • دانشگاه خاویر 
  • دانشگاه ایالتی میسوری جنوب شرقی  
  • دانشگاه کنکوردیا شیکاگو  
  • دانشگاه دیتون  

بالا ترکیبی از دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه‌های خصوصی و کالج‌های ایالات متحده است که به دانشجویان بین‌المللی معافیت از هزینه درخواست ارائه می‌کنند. دانشگاه های ایالات متحده در زمینه کیفیت آموزشی پیشرو هستند. چه با هزینه درخواست دهید یا بدون آن، تحصیلات و فرصت ها در ایالات متحده بی نظیر است. بزرگترین مزیت درخواست برای دانشگاه های ایالات متحده بدون اپلیکیشن فی، صرفه جویی در مقداری دلار است. پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا غیر قابل استرداد است چه پذیرش داشته باشید یا نه.

☑️ پیشنهاد مطالعه: نگارش ایمیل مکاتباتی

نحوه درخواست در دانشگاه های بدون اپلیکیشن فی؟

گام اول تحقیق: اولین قدم برای درخواست از دانشگاه های ایالات متحده بدون هزینه درخواست یا اپلیکیشن فی، تحقیق در مورد دانشگاه ها است. در وب جستجو کنید و دانشگاه هایی را که مطابق با نیازهای شما هستند فهرست کنید. شما همچنین باید تحقیقات جداگانه ای در مورد دوره ها انجام دهید و در مورد دوره هایی تصمیم بگیرید که به بهترین وجه با نیاز شما مطابقت دارد. دامنه، برنامه درسی و نتایج شغلی را بررسی کنید.

گام دوم فهرست نهایی دانشگاه: فهرست نهایی دانشگاه بخش مهمی از درخواست شما است. هنگام درخواست برای دانشگاه ها، باید اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی در لیست ندارید. همچنین باید مطمئن شوید که ترکیب خوبی از دانشگاه‌ها را شامل می‌شوید، از جمله دانشگاه‌هایی که به راحتی می‌توانید وارد آن شوید و دانشگاه‌هایی که کمی جاه‌طلبانه هستند.

گام سوم جمع آوری مدارک: هر دانشگاه مجموعه ای از الزامات خاص خود را دارد که باید آنها را برآورده کنید. به اسنادی مانند رونوشت تحصیلی، بیانیه هدف و توصیه نامه نیاز دارید. شما همچنین باید نمرات مهارت زبان انگلیسی را ارسال کنید و ممکن است بسته به رشته خود در آزمون های ورودی دیگری مانند GMAT، GRE یا SAT شرکت کنید.

گام چهارم ارسال درخواست: جزئیات فرم درخواست را پر کنید و تمام مدارک خود را آپلود کنید. از آنجایی که نیازی به پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا ندارید، می توانید مستقیماً آن را ارسال کنید. اکثر دانشگاه ها درخواست ها را از طریق یک برنامه مشترک می پذیرند. به عنوان یک متقاضی تحصیل در خارج از کشور، بسیار مهم است که تأیید کنید دانشگاه‌هایی که فهرست نهایی آنها را انتخاب می‌کنید، هزینه درخواستی دریافت نمی‌کنند، زیرا چندین دانشگاه اغلب قوانین و مقررات متفاوتی دارند.

پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا

 پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا با توجه به اینکه باید از طریق کارت اعتبار صورت گیرد برای دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در آمریکا کاری دشوار و غیر ممکن خواهد بود. به همین سبب باید از طریق موسسات و یا سایت ها پرداخت ارزی اقدام کنند. سایت همیارپروژه نوین پرداخت اپلیکیشن فی آمریکا را با حداقل کارمزد و در سریع ترین زمان ممکن انجام داده و از پشتیانی مستقیم و 24 ساعته برخوردار است. برای این منظور فقط کافیست فرم موجود در این صفحه را تکمیل کنید تا کارشناسان ما پیگیری های لازم را انجام دهند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

  • پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.
  • پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان