معرفی وب سایت برای ساخت CV و رزومه

وب سایت ساخت CV و رزومه

معرفی وب سایت ساخت CV و رزومه

وب سایت ساخت CV و رزومه | یکی مهمترین مدارک در فرآیند اخذ پذیرش تحصیلی و یا دریافت موقعیت های شغلی ارائه CV  و یا رزومه علمی قابل قبول می باشد. البته باید خاطر نشان کرد رزومه و CV به طور کلی باهم تفاوت هایی داشته و در موقعیت های مختلفی ارائه می شوند. سی وی  (CV) به معمولا برای دستیابی به موقعیت های دانشگاهی و علمی و اخذ پذیرش ارائه می شود و رزومه غالبا برای فرصت های شغلی مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که نگارش صحیح یک رزومه و یا CV می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه ی درخواست متقاضی داشته باشد و شانس شخص را در پذیرش تحصیلی و یا دریافت موقعیت شغلی مورد نظر افزایش دهد؛ ارائه منابع معتبر در این زمینه برای بررسی و ارزیابی می تواند مثمر ثمر واقع شود.

البته باید اشاره کرد که رزومه نویسی هرگز به این سادگی نبوده است و به همین سبب گرفتن مشاوره در این زمینه و یا نگارش آن به وسیله افراد حرفه ای می تواند نتیجه ی بهتری را برای شما به ارمغان آورد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره تحصیل در استرالیا

ما سعی کرده ایم علاوه بر انجام تخصصی و حرفه ای رزومه و CV به صورت منحصر به فرد برای هر شخص، به معرفی وب سایت های معتبر خارجی که به صورت تقریبا رایگان رزومه و CV شما را ارزیابی و تدوین می کنند بپردازیم. در این مقاله وب سایت ساخت CV و رزومه معتبر را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد:


برای مشاهده توضیحات بیشتر در رابطه با نگارش تخصصی رزومه و CV به لینک زیر مراجعه فرمایید:

نگارش CV

تفاوت رزومه و CV


۱٫ وب سایت resume worded

وب سایت ساخت CV و رزومه | وب سایت ساخت CV و رزومه | وب سایت resume worded با استفاده از فن آوری هوش مصنوعی بازخورد عملی در مورد رزومه شما ارائه خواهد داد. این وب سایت با استفاده از این فن آوری به طور دقیق و علمی رزومه شما را بررسی می کند و بر اساس یک سیستم نمره دهی به رزومه شما امتیاز می دهد و با ارائه یک چک لیست به شما نقاط قوت و ضعف نگارشی رزومه تان را نشان می دهد تا آنها را رفع کنید.

از دیگر قابلیت های این وب سایت می توان به قابلیت بررسی و ارزیابی پروفایل لینکداین شما نیز اشاره کرد که بر اساس رزومه ارائه شده تان ایرادات پروفایل لینکداین شما را نشان می دهد تا با برطرف کردن آنها پروفایل لینکداین خود را ارتقا دهید.

لینک وب سایت: ورود


۲٫ وب سایت resume.io

وب سایت ساخت CV و رزومه | در سایت resume.io از الگوهای رزومه حرفه ای تست شده استفاده می شود که دقیقاً از «قوانین رزومه» که کارفرمایان به دنبال آن هستند پیروی می کند. در این وب سایت می توانید به آسانی در عرض چند دقیقه رزومه خود را بررسی کنید. خدمات ارائه شده به وسیله وب سایت resume.io رایگان می باشد. همچنین از دیگر خدمات ارائه شده توسط این وب سایت تدوین Cover letter با استفاده از ۲۱ قالب کاربردی که مطابق با رزومه شما باشد می توان اشاره کرد.

چه مدت طول می کشد تا یک Cover letter بنویسید؟ ساعت ها؟ روزها؟ با استفاده از سازنده Cover letter سایت resume.io در عرض چند دقیقه می توانید با استفاده از عبارات از پیش تولید شده نامه کاربردی و قانع کننده ای بنویسید.

لینک وب سایت: ورود


۳٫ وب سایت resume coach

وب سایت ساخت CV و رزومه | در وب سایت resume coach با استفاده از قالب های ارائه شده رزومه می توانید در سه مرحله رزومه و cv خود را تدوین کنید و با استفاده از نکات و مثال های ارائه شده توسط متخصصان می توانید رزومه خود را ارتقا دهید. استفاده از ویرایشگر آنلاین این وب سایت ۶۷٪ شانس بیشتری برای به دست آوردن هر شغل به شما می دهد.

لینک وب سایت: ورود


 یکی از مهمترین نکات در زمینه استفاده از وب سایت ها و قالب های آماده ساخت نامه های مکاتباتی مانند رزومه، کاورلتر و استادی پلن این است که با سرعت و هزینه ی کمتری مدارک شما آماده می شود. اما باید توجه داشت افرادی که به بررسی و ارزیابی رزومه شما در موقعیت های گوناگون شغلی یا تحصیلی می پردازند سابقه زیادی در این زمینه دارند و مدارک و نامه های کپی و تکراری برای آنها جذابیتی نخواهد داشت. این مسئله می تواند شانس انتخاب شما را کمتر کند.

به همین سبب بهتر است در این زمینه از افراد متخصص مشاوره گرفته و یا در صورت استفاده از فایل های موجود در اینترنت فقط از آنها ایده بگیرید تا رزومه و نامه های مکاتباتی خود را ارتقا دهید.

مجموعه همیارپروژه نوین در زمینه نگارش رزومه و CV خدمات ارائه می دهد و کارشناسان ما نگارش تمامی نامه های مکاتباتی مورد نیاز در فرآیند اپلای را به صورت منحصر به فرد و با کیفیت تضمینی به عهده می گیرند. همچنین می توانید برای ساخت پروفایل لینکداین خود از مشاوران و کارشناسان ما مشاوره و راهنمایی بگیرید.


راهنمای نگارش انگیزه نامه | پرداخت هزینه ویزای استرالیا | مهاجرت به کانادا | اعزام دانشجو


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان