هزینه اقامت گرین کارت دانمارک

هزینه اقامت گرین کارت دانمارک

عناوین مقاله:

مراحل هزینه اقامت گرین کارت دانمارک در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه اقامت گرین کارت دانمارک

فرم درخواست پرداخت هزینه اقامت گرین کارت دانمارک

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

گرین کارت دانمارک چیست:

هزینه اقامت گرین کارت دانمارک | دولت دانمارک برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند شرایطی را تعیین کرده است که شخص بتواند با داشتن امتیازات مشخصی اجازه اقامت موقت کاری این کشور را کسب کند و در آینده قادر به دریافت اقامت دائم دانمارک شود. این به این طرح دولت دانمارک گرین کارت دانمارک(Denmark Green Card)  می گویند.

از آنجایی که تحصیلات و مدرک زبان تاثیر بسیاری در امتیازات لازم برای گرین کارت دانمارک دارند این نوع مهاجرت در میان قشر تحصیل کرده ایرانی محبوبیت بسیاری دارد. شخصی که موفق به دریافت گرین کارت دانمارک شود مجوز اقامت 2 ساله این کشور را کسب می کند و می تواند در این مدت در دانمارک کار کند. پس از آن میتواند در صورت احراز شرایط لازم به مدت سه سال اقامت خود را تمدید کند و در نهایت درخواست اقامت دائم دانمارک را بدهد.

نحوه امتیاز دهی برای دریافت (گرین کارت) دانمارک:

فرآیند گرین کارت دانمارک آنطور که به نظر می رسد پیچیده نیست. این سیستم کاملاً مبتنی بر امتیاز است و برای واجد شرایط بودن برای درخواست گرین کارت دانمارک باید حداقل 100 امتیاز را در سیستم امتیازدهی بر اساس عواملی مانند سن، مهارت زبان، تحصیلات، تجربه کاری و سازگاری کسب کنید.

امتیاز مربوط سطح تحصیلات

امتیازی که  متقاضی بابت مدرک تحصیلی خود کسب میکند بر اساس معادل تبدیل شده آن مدرک در دانمارک است. دلیل این امر تفاوت بین مدارک کشورها است. متقاضی باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و لیسانس باشد.

اگر از 400 دانشگاه برتر جهان فارغ التحصیل یا فارغ التحصیل شده باشید، ممکن است امتیاز جایزه دریافت کنید تا ۲۰ امتیاز اضافی کسب خواهید کرد. اگر شغل انتخابی شما در لیست مشاغل خاص دانمارک ذکر شده باشد، امکان کسب امتیاز اضافی وجود دارد. لیست مشاغل خاص دانمارک را می توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

مدرک لیسانس برای شما ۳۰ امتیاز به همراه خواهد داشت و چنانچه دارای مدرک فوق لیسانس و دکترا باشید به ترتیب ۶۰ و ۸۰ امتیاز کسب می‌کنید. شما حداکثر می‌توانید ۱۳۰ امتیاز را به خاطر مدرک تحصیلی خود کسب کنید و امتیاز بیشتری برای این بخش محاسبه نخواهد شد.

امتیاز مربوط به توانایی زبان

شما باید به یکی از زبان هایی مانند انگلیسی، آلمانی، دانمارکی، سوئدی یا نروژی تسلط داشته باشید و باید اسنادی را برای پشتیبانی از بیانیه خود ارائه دهید. اگر نمره کل آیلتس شما 5.6 ​​باشد، در سیستم امتیاز 20 امتیاز و اگر 6.5 باشد، 40 امتیاز دریافت خواهید کرد. زبان برای شما حداکثر ۴۰ امتیاز خواهد داشت.

امتیاز مربوط به سازگاری

اگر در اتحادیه اروپا (EU)، منطقه اقتصادی اروپا (EEA) یا سوئیس کار یا تحصیل کرده باشید، ممکن است امتیاز جایزه دریافت کنید ۵ تا ۱۰ امتیاز خواهید گرفت. شما باید بودجه کافی برای حمایت از خود و اعضای خانواده همراهتان (در صورت وجود) در طول اقامت خود در دانمارک داشته باشید.

هزینه اقامت گرین کارت دانمارک

هزینه اقامت گرین کارت دانمارک

مراحلی که باید برای درخواست گرین کارت دانمارک طی شود:

  • ثبت نام در سایت www.nyidanmark.dk
  • انتخاب نوع پرونده
  • وارد کردن اطلاعات متقاضی
  • دریافت CASE ID
  • پرداخت هزینه
  • تکمیل فرم GR1
  • اگر متاهل هستید فرم FA8 را تکمیل کنید
  • ارسال مدارک و فرم تکمیل شده به سفارت دانمارک در تهران

هزینه اقامت گرین کارت دانمارک | قبل از ارائه درخواست Green Card دانمارک متقاضی باید شناسه سفارش (Case Order ID) برای خود ایجاد کرده و هزینه اپلای خود را نیز پرداخت کند. برای رسیدن به این هدف در ابتدا باید از طریق لینک  www.nyidanmark.dk اقدام به ثبت نام کنید و مراحل دریافت (Case Order ID) را پشت سر گذارید و سپس باید پرداخت انجام دهید.

هزینه ای که در این بخش پرداخت می کنید برای به جریان افتادن پرونده شما استفاده می شود و قابل باز پس گیری نمی باشد. اگر در این مرحله هزینه ی کمتری پرداخت کنید پرونده شما رد می شود. مقدار این مبالغ سالانه در اول ماه ژانویه تعیین می شود. پس از اتمام این مراحل شناسه Case Order ID به ایمیل متقاضی ارسال می شود. شما با استفاده از این شناسه می توانید برای پرداخت هزینه اقامت گرین کارت دانمارک اقدام کنید.

مجموعه هیمارپروژه نوین می تواند در تمامی این مراحل شما را یاری کرده و پرداخت هزینه اقامت گرین کارت دانمارک را برای شما انجام دهد پس از پایان رسید پرداخت به شما ارائه می شود تا آن را در میان دیگر مدارک مهم به سفارت ارائه دهید.


مقالات مرتبط با هزینه اقامت گرین کارت دانمارک: تحصیل در دانمارک


 

توسط
تومان