معرفی موقعیت دکتری با فاند هلند

موقعیت دکتری با فاند هلند

معرفی موقعیت دکتری با فاند هلند

 موقعیت دکتری با فاند هلند | معرفی بورسیه های تحصیلی در تمامی رشته های دانشگاهی در کشور هلند و مشاوره در خصوص نحوه درخواست و دریافت فاند.

۱٫ بورسیه دکتری دانشگاه روتردام EUR هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد (تحقیقی) در مدیریت دولتی یا یک رشته علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۰۸

شرح موقعیت:

موقعیت دکتری با فاند هلند | این یک پروژه چهار ساله است که در آن دانشجوی دکترا/ دکتری تعدادی مطالعات فرعی را در مورد روابط بین سازمان های مجری از یک سو و مجلس نمایندگان، وزارتخانه ها و شهروندان از سوی دیگر انجام می دهد.


۲٫ بورسیه دکتری دانشگاه Radboud هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد را در رشته علوم اجتماعی با نمرات عالی مانند مدیریت دولتی، جامعه شناسی، مردم شناسی و آموزش

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۱/۲۹

شرح موقعیت:

موقعیت دکتری با فاند هلند | این موقعیت مربوط به تحقیقات دکترا در مورد اشکال بازتابی نظارت برای جوانان با مشکلات روانی و اجتماعی و والدین آنها است. شما بر روشی تمرکز خواهید کرد که این افراد از طریق آن تماس خود را با ارائه دهندگان مراقبت و ارائه دهندگان مراقبت تجربه می کنند و چگونه می توان از این تجربیات برای توسعه ترتیبات نظارت بازتابی جدید که در آن شهروند محور است استفاده کرد.


۳٫ بورسیه دکتری دانشگاه آمستردام هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • کارشناسی ارشد در ریاضیات (کاربردی)، تحقیق در عملیات یا آمار

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

شرح موقعیت:

حوزه های کاربردی بالقوه شامل انواع مختلفی از سیستم های خدماتی و شبکه های ارتباطی است. این پروژه در تقاطع احتمال کاربردی، آمار ریاضی و تحقیق عملیات قرار دارد. از طریق برنامه با آخرین پیشرفت ها در این زمینه ها آشنا خواهید شد. این تحقیق منجر به پایان نامه ای می شود که معمولاً از مجموعه ای از مقالات تشکیل شده است که برای چاپ در مجلات تحقیقاتی بین المللی ارسال شده است.


۴٫ بورسیه دکتری دانشگاه voor Humanistiek اوترخت هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • کارشناسی ارشد در علوم انسانی، اخلاق مراقبت و سیاست یا رشته های مرتبط

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۲۶

شرح موقعیت:

موقعیت دکتری با فاند هلند | توجه به ناراحتی اخلاقی که متخصصان در زمینه های مختلف حرفه ای می توانند تجربه کنند در حال افزایش است. به ویژه در بخش مراقبت های بهداشتی و در حرفه های یونیفرم پوش، توجه فزاینده ای به مبارزات اخلاقی کارکنان می شود که زمانی به وجود می آیند که انجام این حرفه با اعتقادات اخلاقی اصلی آنها مطابقت نداشته باشد.

تاب آوری اخلاقی ممکن است مهم به نظر برسد، اما دقیقاً چیست و چگونه می توان آن را تقویت کرد؟ حتی در شرایطی که نیاز اخلاقی وجود ندارد، سؤالات اخلاقی مطرح می‌شود و یادگیری اخلاقی مطرح می‌شود. در این پژوهش دکتری، فرآیندهای تاب آوری اخلاقی و یادگیری اخلاقی در دو خط مورد بررسی قرار گرفته است.


۵٫ بورسیه دکتری دانشگاه لیدن هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • کارشناسی ارشد در هوش مصنوعی، علوم کامپیوتر، علوم داده، یا یک رشته مرتبط

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

شرح موقعیت:

این موقعیت توسط ترکیبی از پروژه‌های تحقیقاتی، از جمله NWO-ENW Klein 1 Grant با عنوان «یادگیری ماشینی مکانی-زمانی آگاهانه برای داده‌های رصد زمین» توسط سازمان تحقیقات علمی هلند تأمین می‌شود و توسط آژانس فضایی اروپا (ESA) پشتیبانی می‌شود. )، موسسه تحقیقات فضایی SRON هلند و شبکه اروپایی مراکز تعالی هوش مصنوعی TAILOR. تحقیقات در گروه ADA در مؤسسه علوم کامپیوتر پیشرفته لیدن (LIACS) انجام می شود


۶٫ بورسیه دکتری دانشگاه اوترخت هلند

لینک پذیر ش: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد در علوم زیست پزشکی، پزشکی یا یک رشته مرتبط

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۱/۲۹

شرح موقعیت:

شما علاقه مند به اپیدمیولوژی بیماری های عفونی و تحقیقات میکروبیوم ترجمه ای هستید تا تعاملات بین ویروس SARS-CoV-2، سایر ویروس های تنفسی و میکروبیوم نازوفارنکس را مطالعه کنید.هدف اصلی پژوهش دکتری شما ارزیابی تعاملات بین ویروس SARS-CoV-2، سایر ویروس‌های تنفسی و میکروبیوم نازوفارنکس و اینکه آیا بسته به سن، جنسیت، شدت بیماری و وضعیت ایمنی متفاوت است یا خیر، خواهد بود.


۷٫ بورسیه دکتری دانشگاه لیدن هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن در مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر یا رشته های مشابه.

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

شرح موقعیت:

موقعیت دکتری با فاند هلند | تحقیقات دکترا در پروژه PROACT، زیر نظر پروفسور نله منتنس انجام خواهد شد. پروژه PROACT (“مقاومت در برابر حمله فیزیکی الگوریتم ها و مدارهای رمزنگاری”) توسط شورای تحقیقات هلند (NWO) با همکاری دانشگاه رادبود، TU دلفت، دانشگاه علوم کاربردی فونتیس و ریسکور تامین می شود.


۸٫ بورسیه دکتری دانشگاه آمستردام هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد در فیزیک یا شیمی فیزیک

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

شرح موقعیت:

موقعیت دکتری با فاند هلند | هدف از پروژه دکترا بررسی ریزمکانیک سوسپانسیون‌های ذرات «سوپرلوبریک» برای روان‌کننده‌های جدید است. Superlubricity یک مکانیسم جدید کشف شده برای اصطکاک بسیار کم است که به دلیل عدم تناسب شبکه اتمی بین سطوح کریستالی تمیز، مسطح و سفت و سخت است. ما رئولوژی و مکانیک تماس ذرات کلوئیدی فوق روان را بررسی خواهیم کرد تا شبکه تماس و ناپایداری جریان آنها را روشن کنیم.


۹٫ بورسیه دکتری دانشگاه Twente (UT) هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد (یا قابل مقایسه) در علوم کامپیوتر، مهندسی برق یا موارد مشابه

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

شرح موقعیت:

موقعیت دکتری با فاند هلند | این موقعیت ها دو مورد از هفت موقعیت دکترا در پروژه CATRIN هستند، یک تلاش ملی که توسط شورای تحقیقات هلند (NWO) به عنوان بخشی از دستور کار تحقیقاتی ملی (NWA) تامین می شود. هدف CATRIN راه اندازی اینترنت مسئولیت پذیر است. این پروژه فناوری، اقتصاد و تحقیقات سیاستی را برای ارائه اولین اینترنت مسئولیت پذیر چند اپراتور عملیاتی ادغام می کند. تمام دکترای استخدام شده در این پروژه از زوایای مختلف تخصص به این تلاش کمک می کنند.


۱۰٫ بورسیه دکتری دانشگاه  Wageningen هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد با موفقیت در علوم گیاهی یا یک رشته مرتبط

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

شرح موقعیت:

Ph.D. نامزد روی درک چگونگی واکنش تطبیقی ​​شاخه ها و ریشه های سیب زمینی به تنش های غیرزیستی همزمان و پویا تمرکز خواهد کرد. آزمایش‌های تجربی و مدل‌سازی چگونگی کاهش تلفات محصول در اثر تنش خشکی و شوری را مطالعه خواهند کرد.


موقعیت‌های کارشناسی در دانشگاه ردیمر کانادا | چند موقعیت تحصیلی سلف فاند در کانادا | تجربه رفتن به تورنتو کانادا | معرفی سایت فاندیاب فرانسه ۲۰۲۲


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان