مشاوره شرکت دانش بنیان

مشاوره شرکت دانش بنیان
5/5 - (2 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل مشاوره شرکت دانش بنیان در همیارپروژه

1- ثبت سفارش اولیه – بعد از ثبت درخواست برای شما اشتراکی متشکل از کارشناس و شما ایجاد میشود.

2- بررسی فرم درخواست توسط کارشناس و انجام هماهنگی برای توافق موضوع بحث

3- تحقیق و بررسی کارشناس بر اساس نیاز شما برای داشتن یک مشاوره مفید و سودمند

4- تماس واتساپ یا مستقیم بر پایه هماهنگی اولیه در زمان مقرر

 

درخواست مشاوره شرکت دانش بنیان

سوالات متداول در پروسه مشاوره شرکت دانش بنیان

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

راهنمای دانش بنیان شدن شرکت

در سال های اخیر یکی از دقیق ترین و موشکافانه ترین بررسی ها و ارزیابی ها در ایران را ارزیابی دانش بنیان می توان دانست. به همین سبب وجود مشاوری حرفه ای و متخصص در این زمینه برای همراهی شرکت متقاضی در جهت دریافت تاییدیه دانش بنیان بسیار مهم بوده و میتواند تاثیر بسیار زیادی بر احتمال موفقیت و دریافت نتیجه رضایت بخش داشته باشد.

تعریف شرکت های دانش بنیان

شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، شرکت یا موسسه خصوصی یا تعاونی هستند که برای ترکیب علم و ثروت، توسعه اقتصاد بر اساس دانش علمی، و به تحقق پیوستن اهداف تجاری و علمی در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوه فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می‌شود. (ماده ۱ قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات)

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از شرکت دانش بنیان ارائه دهیم باید گفت شرکت دانش بنیان یعنی ترکیب ایده با دانش علمی در جهت تولید محصول و یا ایجاد خدماتی که بر پایه نوآوری و فناوری باشد.


مشاوره شرکت دانش بنیان | پیشنهاد مطالعه: مشاوره اپلای


انواع شرکت های دانش بنیان:

الف- نوپا نوع ۱

ب- نوپا نوع ۲

ج- تولیدی نوع ۱

د- تولیدی نوع ۲

ه – شرکت های مستعد دانش بنیان

  • شرکت‌های دانش‌بنیان «نوپا نوع ۱» :

شرکت های نوپا که دارای اظهارنامه مالیاتی سال مالی گذشته خود نیستند یا دارای درآمد عملیاتی در اظهارنامه مالیاتی سال مالی گذشته خود نیستند، در صورتی که حداقل یک «کالا یا خدمت یا فرآیند تولید یا تجهیز تولید» با فناوری در سطح ۱ را حداقل در حد نمونه آزمایشگاهی و مشروط به دارا بودن همه معیارهای کالاها و خدمات دانش‌بنیان مورد تایید، ساخته و ارائه نمایند، بصورت شرکت «نوپا نوع ۱» تایید می شوند.

  • شرکت‌های دانش‌بنیان «نوپا نوع ۲»:

شرکت های نوپا که دارای اظهارنامه مالیاتی سال مالی گذشته خود نیستند یا دارای درآمد عملیاتی در اظهارنامه مالیاتی سال مالی گذشته خود نیستند، در صورتی که حداقل یک «کالا یا خدمت یا فرآیند تولید یا تجهیز تولید» با فناوری در سطح ۲ را حداقل در حد نمونه آزمایشگاهی و مشروط به دارا بودن همه معیارهای کالاها و خدمات دانش‌بنیان مورد تایید، ساخته و ارائه نمایند، بصورت شرکت «نوپا نوع ۲» تایید می شوند.

  • شرکت‌های دانش‌بنیان «تولیدی نوع ۱»:

شرکت‌های متقاضی که در اظهارنامه سال مالی گذشته خود دارای درآمد عملیاتی هستند، در صورتی که حداقل (۲۵) درصد از این درآمد، ناشی از فروش کالاها یا خدمات با فناوری در سطح ۱ و حائز همه معیارهای کالاها و خدمات دانش‌بنیان مورد تایید باشد، بصورت شرکت «تولیدی نوع ۱» تایید می شوند.

  • شرکت‌های دانش‌بنیان «تولیدی نوع ۲»:

شرکت‌های متقاضی که در اظهارنامه سال مالی گذشته خود دارای درآمد عملیاتی هستند، با دارا بودن یکی از شرایط بندهای زیر بصورت شرکت «تولیدی نوع ۲» تایید می شوند:

شرکت، حداقل یک «کالا یا خدمت یا فرآیند تولید یا تجهیز تولید» با فناوری در سطح ۱ یا سطح ۲ را حداقل در حد نمونه آزمایشگاهی و مشروط به دارا بودن همه معیارهای کالاها و خدمات دانش‌بنیان مورد تایید ، ساخته و ارایه نماید.

شرکت مجری حداقل یک پروژه «مهندسی، پیمانکاری و ساخت» (EPC) باشد، مشروط به اینکه حداقل (۱۰) درصد از قیمت قراردادهای پروژه ناشی از بخش‌های حائز همه معیارهای کالاها و خدمات دانش‌بنیان مورد تایید، باشد.

  • ماده ۷- شرکت‌های «مستعد دانش‌بنیان (نوع ۳):

شرکت های مستعدی که حائز معیارهای این آیین‌نامه نباشند ولی در صورت ارائه فرصت و حمایت امکان کسب آنها را داشته باشند، در صورت احراز معیارهای ارزیابی ذکر شده در پیوست (۲) این آیین‌نامه ارزیابی، بصورت شرکت مستعد دانش‌بنیان (نوع ۳) تایید می شوند.

نکته: تمامی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان نوع ۲ و مستعد دانش‌بنیان(نوع ۳) و نیز محصولات با سطح فناوری ۲ در شرکت های نوع ۱، مشمول استفاده از معافیت مالیاتی نمی‌باشند.

نکته: شرکت های موضوع این ماده، در صورت احراز شرایط مصوبات کارگروه در مورد اعطای اعتبار مالیاتی به شرکت‌های دانش بنیان، مشمول دریافت اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه می شوند.

زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان

  • انجام پژوهش های کاربردی و توسعه ای
  • انجام خدمات ورود کارها به بازار بین الملل و خدمات جهانی کردن آن ها
  • انجام خدمات توسعه فن آوری
  • تولید محصولات با فن آوری نوین ( توسعه فن آوری )
  • ارائه خدمات تخصصی و مشاوره ای

درخواست مشاوره شرکت دانش بنیان

مشاوره شرکت دانش بنیان | آگاهی یافتن از پروسه درخواست ارزیابی شرکت دانش بنیان و اهمیت تکمیل تخصصی فرم ها و درخواست های داوری دانش بنیان، مجموعه همیارپروژه نوین را برآن داشت تا با ایجاد یک کارگروه متشکل از یک داور ارزیابی دانش بنیانی و کارشناسان شاغل در شرکت های دانش بنیان، در زمینه مشاوره و راهنمایی ثبت این نوع شرکت ها خدمات تخصصی ارائه نماید. مجموعه همیارپروژه نوین با حضور متخصصان حرفه ای و با تجربه در زمینه ارزیابی شرکت های دانش بنیان می تواند به متقاضیان گرامی تمامی اطلاعات مورد نیاز را ارائه داده و تا پایان فرآیند ارزیابی شرکت دانش بنیان متقاضیان را همراهی کند.


مشاوره شرکت دانش بنیان | مقالات مفید: پر درآمدترین شغل‌ها در آلمان | پذیرش گرفتن در حین خدمت | بورسیه های تحصیلی انگلستان


 

توسط
تومان