مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد

مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد
5/5 - (1 امتیاز)

مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد

مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد | بسیاری از دانش آموزان به دنبال تابستانی جذاب در کنار گذراندن دوره های علمی هستند . یکی از بهترین انتخاب ها و فرصت های علمی برای دانش آموزانی که قصد دارند در آینده در دانشگاه های معتبر خارج از کشور تحصیل کنند شرکت در دوره های مدارس تابستانی این دانشگاه ها و موسسات است. دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی خارج از کشور در فصل تابستان دوره های علمی را ارائه می دهند که معمولا یک تا هشت هفته طول می کشد.

مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد از جمله مدارس تابستانی معتبر در دنیاست که هر ساله بیش از ۳۰۰ برنامه آموزشی در تابستان ارائه می دهد که به کمک بسیاری از اساتید دانشگاه هاروارد و پژوهشگران در ساعت های مختلف شبانه روز و به صورت حضوری و آنلاین به متقاضیان ارائه می شود.

۱- مدرسه تابستانی دانش آموزان دبیرستان

دوره های مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد برای دانش آموزان دبیرستانی شامل برنامه های متنوع در زمینه های مورد نظر متقاضیان است که هفت هفته به طول می انجامد. نکته قابل توجه در این زمینه این است که دانش آموزان می توانند برای برنامه های پیش کالج نیز اقدام کنند که طول این دوره نیز ۲ هفته خواهد بود که تقریبا هیچ واحد درسی در پردیس های دانشگاه هاروارد را نمی گذرانند.

۲- دانشجویان تحصیلات تکمیلی

این دوره ها به نحوی برگزار می شود که پس از گذراندن واحد درسی یک مدرک دانش آموختگی با دوره های پیشرفته به متقاضی اعطا خواهد شد. به طور کلی می توان گفت این دوره ها با هدف پیشبرد حرفه ای یا علاقه ی شخصی متقاضی برگزار می شوند.

 پردیس های دانشگاه هاروارد

مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد | پردیس ها شامل کمبریج، بوستون و هاروارد هستند که در فصل تابستان بسیار جذاب و با محیطی فعال و پر جنب و جوش است؛ پردیس ها شامل انواع امکانات و منابع مورد نیاز متقاضیان است که می تواند تجربه ای لذت بخش برای آنها باشد.

 گزینه های دوره ها

دانش آموزان کالج و یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند در برنامه ها و دوره های متنوعی که از طرف مدرسه تابستانی هاروارد برگزار می شود شرکت کنند. شرکت در این برنامه ها می تواند به صورت حضوری باشد و به مدت ۳ تا ۷ هفته متقاضیان در کلاس های دانشگاه هاروارد حضور داشته باشند و یا برای متقاضیان در سراسر جهان به صورت آنلاین برگزار شود.


پیشنهاد مطالعه بیشتر:

دانشگاه هاروارد آمریکا

مدرسه تابستانی آکسفورد


 انوع دوره های موجود:

مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد

۱ – دوره حضور در پردیس

در این دوره ها متقاضیان ملزم به حضور در پردیس دانشگاه هاروارد در کمبریج، ماساچوست هستند. کلاس های حضوری در ساعات مختلف صبح، عصر و شب برگزار می شوند. کلاس های مختلفی در این مدت برگزار می شود که برنامه های آن به شرح زیر است:

هفت هفته:

  • چهار واحد درسی و دو روز در هفته و به مدت سه ساعت در روز
  • هشت واحد درسی و پنج روز در هفته برای سه تا پنج ساعت در روز

سه هفته :

به طور معمول، این دوره ها چهار واحدی هستند و به صورت چهار روز در هفته و به مدت سه ساعت در روز می باشند.

۲-  دوره آنلاین

متقاضیانی که در دوره های آنلاین دانشگاه هاروارد شرکت می کنند می توانند با دوره های موجود تا وقتی که با فعالیت ها و تکالیف مشخص شده در برنامه درسی تداخل نداشته باشد شرکت کنید. این دوره ها به نسبت دوره های حضوری انعطاف پذیرترند و فقط در تعدادی از آنها لازم است دانش آموز مشارکت زنده برخط داشته باشند.

۳-  دوره حضور در پردیس با گزینه آنلاین

در این دوره ها می توانید یا در محوطه دانشگاه، یا شرکت از طریق اینترنت و آنلاین و ضبط کلاس ها در زمان خود  و یا ترکیبی از این موارد در زمان خود شرکت کنید. کلاس هایی که ضبط می شوند، پس از ۲۴ ساعت بعد از پایان کلاس، به وب سایت دوره ها ارسال می شود.

۴- سمینار تابستانی

این دوره حداکثر ۱۵ دانشجو ثبت نام می کند که فقط برای واحدهای کارشناسی است.

۵- کنفرانس آنلاین

شهریه ها برای مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد

مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد | هزینه ها و شهریه های تحصیل برای بعضی از دوره ها و تحصیل در خارج از کشور و برنامه های پیش کالج متغییر بوده و متفاوت است. هزینه های تحصیل می تواند شامل شهریه و هزینه های مربوط به اقامت و پذیرایی در صورت امکان باشد که عبارت اند از:

  • چهار واحد به مبلغ    :  ۳,۳۴۰$
  • هشت واحد به مبلغ :   ۶,۶۸۰ $

هزینه اقامت

  • هزینه مسکن برای هفت هفته : ۵,۸۵۰$
  • هزینه مسکن برای سه هفته : ۲,۹۲۵$

 هزینه بیمه سلامت

  • برای هفته هفته : ۲۰۰$
  • برای سه هفته    : ۱۰۰$

برای آگاهی از دوره ها و زمینه های موجود و آخرین زمان برای اپلای در مدرسه تابستانی دانشگاه هاروارد می توانید به لینک ذیل مراجعه کنید:

وارد شوید

وارد شوید


روش نوشتن استادی پلن | بورسیه های فول فاند دولتی | تجربه اپلای دانشجوی کامپیوتر | راهنمای تحصیل در آمریکا


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان