لیست اساتید دارای پوزیشن فول فاند

لیست اساتید دارای پوزیشن فول فاند
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

لیست اساتید دارای پوزیشن فول فاند

لیست اساتید دارای پوزیشن فول فاند | بسیاری از دانشجویان و متقاضیان تحصیل در کشور های خارجی و دریافت پذیرش تحصیلی به دنبال ارتباط با اساتید حوزه های مرتبط با رشته ی تحصیلی خود هستند تا از طریق ارسال ایمیل و ارتباط با استاد برای پذیرش تحصیلی و اپلای اقدام کنند. در این مقاله به معرفی و ارائه لیستی از اساتید در رشته های مختلف تحصیلی که ارائه دهنده پوزیشن های تحصیلی فول فاند هستند.

لیست اساتید دارای پوزیشن فول فاند می تواند به دانشجویان کمک کند تا با اساتید مرتبط با رشته تحصیلی خود آشنا شده و بدون از دست دادن وقت برای جستوجوی اساتید دارای پوزیشن فول فاند به ارتباط با این اساتید بپردازند.

فهرست اساتید برای ارسال ایمیل:

نام استاد: Arinjay Banerjee

موقعیت علمی:

Adjunct Professor Department of Veterinary Microbiology

University of Saskatchewan

درباره استاد:

لیست اساتید دارای پوزیشن فول فاند | دکتر آرینجی بانرجی (PhD) دکترای خود را در دانشگاه ساسکاچوان در سال 2018 به پایان رساند. پایان نامه دکترای او جایزه بهترین پایان نامه علوم زیستی دانشگاه و مدال طلای فرماندار کل را دریافت کرد. دکتر بانرجی دوره فوق دکتری خود را به عنوان عضو شورای تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی کانادا (NSERC) در دانشگاه مک مستر (2018-2021) به پایان رساند و طی آن به عنوان دانشمند مدعو در دانشگاه تورنتو برای مبارزه با همه گیری کووید- 19 .

گروه تحقیقاتی او در سازمان واکسن و بیماری‌های عفونی (VIDO) ویروس‌های مشترک بین انسان و دام که از خفاش منتقل می‌شوند، مانند کروناویروس‌ها، همراه با رمزگشایی پیامدهای ایمنی عفونت در گونه‌های مخزن (مانند خفاش‌ها) و نشت روی گونه‌های پستانداران (انسان و حیوانات) را بررسی می‌کند.

علایق پژوهشی:

Zoonotic virus discovery and pathogenesis

Virus-host interactions in reservoir and spill over species

Mechanisms of virus persistence

Discovering and harnessing novel antiviral responses

ارتباط با استاد Arinjay Banerjee: لینک


نام استاد: Keryn Gedan

موقعیت علمی:

Associate Professor of Biology

Columbian College of Arts & Sciences

درباره استاد:

تجربه و تخصص در زمینه اکولوژی جامعه دریایی، اکولوژی تالاب جزر و مدی، و زیست شناسی حفاظتی

آزمایشگاه من واکنش گونه‌ها و اکوسیستم‌های ساحلی و دریایی را به تغییرات جهانی در آب و هوا، سطح دریا، در دسترس بودن مواد مغذی و گونه‌های مهاجم بررسی می‌کند. ما روی اکوسیستم های دریایی با اولویت حفاظتی، کم عمق، به ویژه مرداب های جزر و مدی تمرکز می کنیم. در فصل مشترک خشکی و دریا، باتلاق های جزر و مدی یک اکوسیستم با ارزش و قابل دسترس هستند که هم تحت تأثیرات زمینی و هم دریایی قرار دارند و تحت تأثیر تغییرات سریع کاربری زمین های ساحلی قرار می گیرند.

پژوهش ها و تحقیقات جاری:

Ecology of marsh migration at the tidal marsh-forest ecotone
The effect of sea level rise on coupled backbarrier-barrier island systems
Marsh migration into agricultural landscapes on the Chesapeake Eastern Shore
Environmental stress and the formation of novel mutualisms

ارتباط با استاد Keryn Gedan: لینک


 نام استاد: Julie Marsh

موقعیت علمی:

Professor of Education
University of Southern California

درباره استاد:

لیست اساتید دارای پوزیشن فول فاند | تحصیلات دکتری خود را در دانشگاه استنفورد، MPP، UC برکلی و مقطع کارشناسی، دانشگاه استنفورد به پایان رساند.

دکتر جولی مارش، استاد سیاست آموزشی در مدرسه آموزش و پرورش Rossier و مدرسه سیاست عمومی Sol Price در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، مدیر دانشکده تحلیل سیاست برای آموزش کالیفرنیا (PACE) در USC، و مدیر مشترک دانشگاه است. مرکز Rossier در سیاست آموزشی، برابری و حکمرانی (CEPEG). مارش در تحقیق در مورد سیاست و حکومت K-12، ترکیب دیدگاه‌ها در آموزش، جامعه‌شناسی و علوم سیاسی تخصص دارد.

کار او بر روی مسئولیت‌پذیری و سیاست‌های آموزشی، با توجه خاص به فرآیند و سیاست پذیرش و اجرا، و روش‌هایی که در آن سیاست‌ها برابری را پیش می‌برند یا مانع آن می‌شوند و عملکرد را در محیط‌های شهری شکل می‌دهند، متمرکز شده است.

ارتباط با استاد Julie Marsh: لینک


نام استاد: Sangeeta Tiwari

موقعیت علمی:

Assistant Professor (Tenure Track)
Department of Biological Sciences
Border Biomedical Research Center (BBRC)
University of Texas at El Paso

درباره استاد:

دکتر تیواری محقق بیماری های عفونی است. او در طول فعالیت تحقیقاتی خود در دانشکده پزشکی ییل و کالج پزشکی آلبرت انیشتین، چندین مقاله در مجلات معتبر مانند PNAS، Immunity، Science و Nature Immunology منتشر کرده بود و با موفقیت یک پتنت مشترک به ثبت رساند. همراه با جوایز دیگر در دانشکده پزشکی ییل و کالج پزشکی آلبرت اینشتین. دکتر تیواری اخیراً جایزه برنامه STARs Faculty System’s University of Texas و کمک هزینه های NIH را دریافت کرده بود.

هدف بلند مدت آزمایشگاه دکتر تیواری درک مکانیسم های پاتوژنز باکتری های عفونی مانند مایکوباکتریوم توبرکلوزیس (Mtb)، مایکوباکتریوم های غیر سلی و ویروس ها به عنوان HIV و ایجاد واکسن و شیمی درمانی علیه آنها است.

ارتباط با استاد Sangeeta Tiwari: لینک


نام استاد: Sarah R Powell

موقعیت علمی:

Associate Professor, Department of Special Education
Audrey Rogers Myers Centennial Professorship in Education

درباره استاد:

سارا آر. پاول دانشیار دپارتمان آموزش ویژه در دانشگاه تگزاس در آستین و معاون مدیر مرکز پیشگیری از خطرات آموزشی میدوز است. تحقیقات، تدریس و خدمات او بر روی ریاضیات متمرکز است، به ویژه برای دانش آموزانی که ریاضیات را متفاوت تجربه می کنند. پاول در حال حاضر محقق اصلی (PI) یک کمک هزینه اثربخشی مؤسسه علوم تربیتی (IES) (RAAMPS) مربوط به حل مشکلات کلمه در درجه 4 است.

پاول همچنین PI از SPIRAL، یک کمک هزینه IES است که به طور مشترک با درجه 4 و 5 کار می کند. معلمانی که به دانش آموزانی که مشکل ریاضی دارند، آموزش ریاضی ارائه می دهند. پاول Co-PI از STAIR 2.0 (تأمین شده توسط IES) است که در آن تیم با معلمان ریاضی آموزش ویژه راهنمایی و SCALE (با بودجه وزارت آموزش ایالات متحده) کار می کند که در آن تیم در حال تکرار یک مداخله کسری در کلاس های 4-8 است.

ارتباط با استاد Sarah R Powell: لینک


مقاله مرتبط لیست اساتید دارای پوزیشن فول فاند:


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان