فول فاند مقطع کارشناسی ارشد

فول فاند مقطع کارشناسی ارشد

عناوین مقاله:

فول فاند مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه Kingston University لندن

حوزه ها:

  • اقتصاد

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

شرح موقعیت:

دانشکده بهداشت، علوم، مراقبت‌های اجتماعی و آموزش، برنامه‌های آموزشی و آموزشی مبتنی بر عمل گسترده را در سراسر پرستاری، مامایی، مراقبت‌های اجتماعی و آموزش ارائه می‌دهد که از تحقیقات و بورسیه‌های با کیفیت بالا و تأثیرگذار اطلاع‌رسانی می‌شود. این دانشکده سابقه موفقیت آمیزی در زمینه تحصیلات دانشجویی تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی، مشارکت کاربران عمومی و خدماتی، تحقیقات و فعالیت های سازمانی دارد، و جاه طلبی های قوی برای رشد و توسعه به سمت چارچوب تعالی پژوهشی بعدی (REF) در سال 2028 دارد.

درخواست اپلای: لینک


فول فاند مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه Wolverhampton بریتانیا

حوزه ها:

  • مدیریت بازاریابی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

شرح موقعیت:

این نقش یک نقش کلیدی در تیم بازاریابی استخدامی ما، بخشی از بخش استخدام، بازاریابی و مشارکت در بریتانیا است. این دپارتمان کارکنان را از سراسر مؤسسه در یک سرویس استخدام حرفه ای گرد هم می آورد و سفر کامل دانشجوی آینده نگر را برای ثبت نام مدیریت می کند. تیم بازاریابی استخدامی توسط رئیس بازاریابی استخدامی ما با حمایت مدیران بازاریابی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و افسران بازاریابی دانشکده هدایت می شود.

شما به پشتیبانی تیم مدیریت گسترده تر متشکل از طراحان، نویسندگان، توسعه دهندگان وب، متخصصان اجتماعی و روابط عمومی دسترسی خواهید داشت که همه با هم برای حمایت از جذب دانشجو کار می کنند.

درخواست اپلای: لینک


فول فاند مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه Basel سوئیس

حوزه ها:

  • اقتصاد
  • روانشناسی
  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

شرح موقعیت:

موسسه بهداشت عمومی و گرمسیری سوئیس (Swiss TPH) یک موسسه معتبر جهانی در زمینه بهداشت جهانی با تمرکز ویژه بر کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​است. TPH سوئیس که با دانشگاه بازل مرتبط است، تحقیقات، آموزش و خدمات را در سطح محلی، ملی و بین المللی ترکیب می کند. حدود 900 نفر از 80 کشور در TPH سوئیس در زمینه هایی مانند بیماری های عفونی و غیر واگیر، محیط زیست، جامعه و سلامت، و سیستم ها و برنامه های بهداشتی کار می کنند.

درخواست اپلای: لینک


فول فاند مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه Manchester انگلستان

حوزه ها:

  • اقتصاد

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

شرح موقعیت:

دپارتمان فیزیک و نجوم در حال حاضر برنامه های آموزش هسته ای را با همکاری تعدادی از مؤسسات آموزش عالی بریتانیا و شرکای صنعتی ارائه می دهد. در حال حاضر، مدرسه فقط برنامه های هسته ای را ارائه می دهد که شامل دوره های کارشناسی ارشد و گواهینامه کارشناسی ارشد (تقریباً 100 دانشجوی تمام وقت و پاره وقت) است. این نقش برای اداره همه برنامه‌های PGT و مدیریت عمومی PGT در سرتاسر این وزارتخانه بسیار مهم خواهد بود.

درخواست اپلای: لینک


فول فاند مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه Bristol بریتانیا

حوزه ها:

  • اقتصاد

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

شرح موقعیت:

شما مسئولیت ارائه فعالیت‌های معمول تیم را در ارتباط با دانشجویان تحصیلات تکمیلی، با تمرکز بر حفظ سوابق دانشجویی، آغاز و نظارت بر فعالیت‌های پیشرفت سالانه دانشجو، هماهنگی ترتیبات برای پانل‌های تخلفات علمی دانشکده و امور مالی خواهید داشت. . شما از نزدیک با مدیر PGR دانشکده و مدیران فارغ التحصیل مدرسه برای حمایت از دانش آموزان در طول برنامه هایشان و ارائه تجربیات برجسته دانشجویی کار خواهید کرد.

درخواست اپلای: لینک


فول فاند مقطع کارشناسی ارشد The London School of Economics and Political Science 

حوزه ها:

  • اقتصاد

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

شرح موقعیت:

دپارتمان سیاست اجتماعی در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن یک بخش پویا و نوآور است که در قلب این دانشکده قرار دارد. محل زندگی اطرافیان دانشجویان و اساتید است. این وزارتخانه دارای بالاترین رتبه در بخش سیاست اجتماعی در بریتانیا برای تحقیقات است و چندین واحد تحقیقاتی مشهور بین المللی را در خود جای داده است.

این دپارتمان به یک مدیر حرفه ای با تجربه نیاز دارد تا از نزدیک با همکاران دانشکده و خدمات حرفه ای همکاری کند تا از ارائه موثر برنامه های تحصیلات تکمیلی ما اطمینان حاصل کند. نامزد موفق مسئول اداره روزانه برنامه ها، به ویژه در مورد تجربه دانشجویی، و همچنین مشارکت فعالانه در فرآیندهای برنامه ریزی استراتژیک و شرکت در فعالیت های کل بخش خواهد بود.

درخواست اپلای: لینک


فول فاند مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه Southampton انگلیس

حوزه ها:

  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

شرح موقعیت:

استودیوی بی بی سی به دنبال نسل بعدی دانشمندان داده خود است تا بر مجموعه متنوعی از مشاغل از جمله توسعه محتوا، اشتراک و تبلیغات تأثیر بگذارد. شما از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای بهبود درک و عملیات ما و کمک به کسب و کار در تصمیم گیری هوشمندانه استفاده خواهید کرد.

اگر فارغ التحصیل هستید و می خواهید شغلی در لبه فناوری جدید داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید! از آنجایی که بینش‌های مبتنی بر داده و محصولات مبتنی بر داده، ما را به مخاطبان خود نزدیک‌تر می‌کنند، ما از تکنیک‌های پیچیده‌تری استفاده می‌کنیم تا به ما کمک کند یک قدم جلوتر از رقبا باقی بمانیم!

درخواست اپلای: لینک


فول فاند مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه Southampton انگلستان

حوزه ها:

  • فن آوری

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

شرح موقعیت:

تیم های هسته ای ما برای اطمینان از عملکرد ایمن و طول عمر نیروگاه های هسته ای موجود کار می کنند (به معنای واقعی کلمه برای روشن نگه داشتن چراغ ها کار می کنند!). آنها از برنامه ساخت جدید هسته ای بریتانیا، از کار انداختن ایمن تاسیسات هسته ای حمایت می کنند و به به ثمر نشستن فناوری های هسته ای پیشرفته (مانند راکتورهای همجوشی و شکافت نسل بعدی) کمک می کنند. ما همچنین از تاسیسات دفاع هسته ای بریتانیا حمایت می کنیم.

درخواست اپلای: لینک


مقاله پیشنهادی: تفاوت رزومه و CV | آشنایی با دانشگاه پرینستون آمریکا | دانشگاه استنفورد آمریکا


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان