سایت معرفی بورسیه در اتریش | سایت هایی برای پیدا کردن بورسیه تحصیلی در اتریش 

بورسیه در اتریش
5/5 - (1 امتیاز)

سایت معرفی بورسیه در اتریش

پورتال OeAD

سایت معرفی بورسیه در اتریش | پورتال OeAD، سرویس مرکزی برنامه های همکاری در زمینه های آموزشی، علمی و پژوهشی در اروپا است. در این پورتال بورسیه های تحصیلی مختلفی که در کشور اتریش وجود دارد ارائه می شود. در OeAD.at جزئیات بورسیه تحصیلی در اتریش برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دانشجویان دکتری و پسا دکتری و محققان بین المللی از جمله دانشجویان ایرانی نشان داده شده است و شما با یک دیتابیس مرجع مواجه خواهید شد. علاوه بر این، دفتر مسکن OeAD برای دارندگان بورسیه OeAD محل اقامتی را در دانشگاه ها و موسسات آموزشی اتریش فراهم می کند.

پورتال OeAD

پورتال grants.at

علاوه بر سازمان بورسیه تحصیلی اتریش OeAD ، یک سرویس دیگر برای جستجوی بورسیه های متناسب با رشته شما وجود دارد. از این رو می توانید از طریق جامع ترین پایگاه داده ای آنلاین (grants.at) که بورسیه های مختلف را به تفکیک کشور مبدأ دانشجو و رشته های مختلف ارائه داده است به جستجوی گزینه های مورد نظر خود بپردازید.

 https://grants.at/en/

وب سایت lerneninoesterreich.at

این سایت می تواند به شما کمک کند تا فرصت های آموزشی و آکادمیکی که در اتریش ارائه می شود را با چند فیلترینگ ساده پیدا نمایید. فقط کافیست گزینه مورد نظر خود را وارد کرده و از طریق فیلتر کردن استان فدرال ، رشته آموزش ، نوع آموزش، فرصت های آموزشی مورد نظر خود را در اتریش پیدا کنید.

 https://lerneninoesterreich.at/en/home#

پرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت با پی پال | پرداخت سویس فی | پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان