فاندیاب در اتریش | معرفی سایت فاند تحصیلی اتریش

فاندیاب در اتریش

فاندیاب در اتریش

فاندیاب در اتریش | سایت های فاندیابی از جمله بهترین راه های جستوجوی فاند و پوزیشن های تحصیلی در کشور اتریش می باشند. نمونه هایی از سایت فاند تحصیلی اتریش را در بخش زیر مشاهده می کنید:

سایت معرفی پوزیشن تحصیلی OeAD:

OeAD آژانس آموزش و بین المللی اتریش است. به مردم و موسسات آموزش علوم ، تحقیقات و فرهنگ به مدت ۶۰ سال با برنامه های آینده نگر خود توصیه ، پشتیبانی کرده است. بنابراین OEAD به عنوان نمایندگی جمهوری اتریش به آموزش فراگیر ، برابر و با کیفیت کمک می کند. زمینه های فعالیت OEAD در اتریش ، اروپا و در سطح بین المللی در کشورهای دارای اولویت است.

OEAD رابطی برای ارائه خدمات آموزشی برای تمام مراحل زندگی است . از مهد کودک و مدارس گرفته تا آموزش عالی و علوم ، آموزش و پرورش حرفه ای و آموزش بزرگسالان. مهمترین ابزارهای ما تبادلات اروپایی و بین المللی و تحرک فرا ملیتی است؛ که ما آنها را در موقعیت های کلیدی ترویج و پشتیبانی عملی می کنیم.

لینک ورود

سایت بورسیه و کمک تحقیقاتی اتریش grants:

پایگاه اتریش برای بورسیه ها و کمک های تحقیقاتی

لینک ورود

سایت فاند تحصیلی اتریش lerneninoesterreich:

آموزش در اتریش :آیا به دنبال آموزش یا تحصیل در اتریش هستید؟

این سایت می تواند به شما در یافتن فرصت های یادگیری مانند آموزش حرفه ای اولیه و دوره های دانشگاهی کمک کند. اطلاعات مفصلی در مورد فرصت های یادگیری و ارائه دهندگان آموزش اولیه حرفه ای در اتریش ارائه می دهد. نمودار سیستم آموزشی اتریش به زبان آلمانی و انگلیسی ، از سطح مهد کودک تا آموزش بزرگسالان را نشان می دهد. این سایت نسخه های پی دی اف و کپی نمودار را در بیش از ۲۰ زبان مختلف از جمله عربی ، دری ، اردو ارائه می دهد.

لینک ورود

دانلود نمونه کاورلتر | دوره های کوآپ کانادا | تحصیل در دانمارک | هزینه تحصیل در کانادا | اجاره مسکن دانشجویی در ایتالیا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان