بورسیه دکتری دانشگاه موناش استرالیا

بورسیه دکتری دانشگاه موناش
5/5 - (1 امتیاز)

بورسیه دکتری دانشگاه موناش استرالیا:

رشته های تحت پوشش:

بورسیه دکتری دانشگاه موناش | برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی زیرساخت، مهندسی عمران، جغرافیا

☑️ پیشنهاد مطالعه: راهنمای تحصیل در استرالیا

جزئیات: 

این برنامه بر حاکمیت زیرساخت متمرکز است و بر اساس موضوع کلی انکوباتور حاکمیت زیرساخت که توسط Henry Halloran Trust تامین می شود، ساخته شده است. زیرساخت‌ها نقش مهمی در شکل‌دهی شکل شهری، تأثیرگذاری بر رفاه اجتماعی و اقتصادی شهروندان و ایجاد جوامع سالم و فراگیر دارد. انکوباتور جنبه های حکومتی گسترده تر برنامه ریزی زیرساخت را با تمرکز بر شهرهای استرالیا بررسی می کند.

شرایط پذیرش دانشجویان:

این فرصت بورسیه برای متقاضیان داخلی و بین المللی باز است.

متقاضیان باید شرایط پذیرش دکتری در دانشگاه موناش را داشته باشند. جزئیات شرایط لازم برای اخذ مدرک دکترا در MADA در این لینک موجود است.

داوطلبان باید شرایط ورود به موناش را داشته باشند، که شامل مهارت های زبان انگلیسی، در صورت لزوم، می شود. دارندگان بورسیه باید به صورت تمام وقت و در محوطه دانشگاه ثبت نام کنند.

نشان دادن توانایی پژوهشی از طریق انتشار در مجلات، تاثیرگذار است.

همچنین ارسال یک ابراز علاقه (EOI) نیاز است. و EOI باید در قالب یک پیوست به یک ایمیل به آدرس MADA-postgrad@monash.edu ارسال شود.

در صورت لزوم از طریق Skype/Zoom با نامزدهای فهرست نهایی مصاحبه انجام خواهد شد. مصاحبه ها به زبان انگلیسی انجام خواهد شد.

ارزش بورسیه:

متقاضیان به مدت ۳ سال ۳۰۰۰۰ دلار کمک هزینه زندگی معاف از مالیات دریافت می کند و متقاضیانی که شهروند استرالیا، مقیم دائم یا شهروند نیوزلند نیستند، بورسیه تحصیلی ۳۴۱۰۰ دلار در سال برای مدت زمان خود دریافت خواهند کرد.

نحوه اپلای:

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه و نحوه اپلای، لطفا به وب سایت مربوطه از طریق این لینک مراجعه نمایید.

ددلاین:

۱۳ فوریه ۲۰۲۲

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان