بورسیه هنر و طراحی دانشگاه UNSW سیدنی استرالیا

بورسیه هنر UNSW

بورسیه هنر و طراحی دانشگاه UNSW سیدنی استرالیا

لینک پذیرش بورسیه هنر UNSW: ورود

☑️ پیشنهاد مطالعه: راهنمای تحصیل در استرالیا

درباره دانشگاه:

بورسیه هنر UNSW | دانشگاه «New South Wales» یک موسسه تحقیقاتی عمومی است که در کنزینگتون و در شهر پایتخت سیدنی استرالیا واقع شده است در سال ۱۴۹۴ تاسیس شده است. این دانشگاه در حال حاظر شامل ۸ دانشکده می باشد که در تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فعالیت دارد و در تمامی این مقاطع دانشجو می پذیرد. به طور کلی این دانشگاه که با نام اختصاری UNSW شناخته می شود ۶۰۱۴ عضو هیئت علمی و بیش از ۴۵۰۰۰ دانشجو دارد.

بورسیه هنر و طراحی UNSW استرالیا:

برای دریافت بورسیه هنر و طراحی دانشگاه New South Wales سیدنی تمامی دانشجویان رشته های هنر از سراسر جهان می توانند درخواست دهند و در صورت پذیرش از کمک هزینه های مالی این بورسیه استفاده کنند. نکته مهم در خصوص اخذ پذیرش این بورسیه این است که فقط به دانشجویان فعلی این دانشکده تعلق می گیرد و به این معنا است که برای استفاده از آن، می بایست ابتدا در این دانشکده ثبت نام کنید و پس از کسب شرایط مورد نظر آن، تقاضای بورسیه تحصیلی نمایید.

این بورسیه ها، بهترین و ممتازترین دستاوردهای تحصیلی و هنری را شناسایی می کنند و با اختصاص کمک های مالی ارزشمند، به شما کمک می کنند تا مدرک تحصیلی خودتان را کسب کنید.

بورسیه هنر UNSW | در ادامه فهرست بورسیه های تحصیلی دانشکده هنر و طراحی دانشگاه UNSW را برای شما معرفی خواهیم کرد. برای دریافت هر یک از بورسیه های معرفی شده می توانید وارد لینک شده و در رابطه با هر یک از فاند های هنر و طراحی دانشگاه New South Wales اطلاعات دقیق کسب کرده و ز میزان هر یک از بورسیه ها اطلاع کسب کنید.

هچنین در هر یک از لینک های پذیرش شرح کامل درخواست و اطلاعات لازم ارائه شده است. برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص اخذ پذیرش در دانشگاه های استرالیا با مشاورین ما تماس بگیرید.

لیست بورسیه ها در مقطع کارشناسی:

بورسیه هنر UNSW

لیست بورسیه ها در مقطع کارشناسی ارشد (دوره های آموزشی):

بورسیه هنر UNSW

لیست بورسیه ها در مقطع کارشناسی ارشد (دوره های پژوهشی):

بورسیه هنر UNSW


موقعیت‌های کارشناسی در دانشگاه ردیمر کانادا | چند موقعیت تحصیلی سلف فاند در کانادا | تجربه رفتن به تورنتو کانادا | معرفی سایت فاندیاب فرانسه ۲۰۲۲


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان