استاد ارائه دهنده فاند در دکتری

استاد ارائه دهنده فاند در دکتری

عناوین مقاله:

نام استاد ارائه دهنده فاند در دکتری: Adam Keith Huttenlocker

موقعیت علمی:

Assistant Professor of Clinical Integrative Anatomical Sciences
Medicine

Keck School Faculty

درباره استاد:

دکتر Huttenlocker استادیار دپارتمان علوم تشریحی یکپارچه است که به عنوان مربی در برنامه درسی Microanatomy سالهای I و II خدمت می کند. او دکترای خود را از دانشگاه واشنگتن در سال 2013 دریافت کرد و از سال 2013 تا 2016 یک فلوشیپ فوق دکتری با بودجه بنیاد ملی علوم در فیزیولوژی تطبیقی ​​مهره داران در دانشگاه یوتا داشت.

تحقیقات فعلی او از بافت شناسی بافت سخت برای درک منشاء پیچیده پستانداران استفاده می کند. رفتار، رشد و فیزیولوژی گرمازا در سیناپسیدهای غیر پستانداران و سایر چهارپایان اولیه (همانطور که توسط استخوان ها و دندان های فسیل شده آنها ثبت شده است). فلسفه تدریس دکتر Huttenlocker به عنوان یک دیرینه زیست شناس عملکردی، بر الگوهای مشترک در رشد و تکامل مهره داران تأکید دارد که آناتومی و فیزیولوژی انسان و پستانداران را روشن می کند.

ارتباط با استاد: لینک


نام استاد ارائه دهنده فاند در دکتری: Nikita Soni

موقعیت علمی:

Assistant Professor CS Department at the University of Illinois Chicago

دانشگاه: University of Illinois Chicago

درباره استاد:

من از ژانویه 2022 به عنوان استادیار به بخش CS در دانشگاه ایلینویز شیکاگو (UIC) ملحق خواهم شد. من برای کار با دانش آموزان بسیار هیجان زده هستم! من در مقطع دکتری استخدام خواهم کرد. دانشجویان، پژوهشگران مقطع کارشناسی و پژوهشگران مهمان. لطفاً اگر علاقه مند به کار با من در مورد مشکلات تعامل انسان و رایانه (HCI) مربوط به آموزش و خلاقیت STEM/STEAM هستید، با من تماس بگیرید.

ارتباط با استاد: لینک


نام استاد ارائه دهنده فاند در دکتری: Jonathan Cook

موقعیت علمی:

Associate Professor of Psychology

دانشگاه: College of the Liberal Arts

درباره استاد:

علایق پژوهشی برنامه اولیه تحقیقاتی من بر فرآیندهای هویت اجتماعی تمرکز دارد و اینکه چگونه تهدید از سوی مقوله های اجتماعی مهم مانند نژاد، جنسیت، گرایش جنسی یا بیماری مزمن می تواند بر فرآیندهای شناختی، عاطفی و فیزیولوژیکی در طول زمان تأثیر بگذارد. به‌ویژه، من رویکرد «نیازهای اصلی» را در پیش می‌گیرم و تهدید هویت اجتماعی را به‌عنوان تضعیف نیازهای روان‌شناختی به تعلق و کنترل بر نتایج مهم می‌بینم.

این توضیحی برای چگونگی تأثیر عوامل پیچیده اجتماعی، مانند کلیشه‌ها در مورد گروه‌ها، ارائه می‌کند تا بر عملکرد، رفاه و سلامتی تأثیر بگذارد. تحقیق من همچنین به دنبال توسعه و آزمایش مداخلات روانشناختی برای کاهش تهدید هویت یا کاهش پیامدهای آن است. من همچنین یک برنامه تحقیقاتی ثانویه را حفظ می کنم که تأثیر روانشناختی فناوری و تغییرات تکنولوژیکی را بررسی می کند، که منطقه ای است که من علاقه مند به بررسی بیشتر هستم.

ارتباط با استاد: لینک


نام استاد ارائه دهنده فاند در دکتری: Jessalynn Keller

موقعیت علمی:

Department of Communication, Media and Film – Associate Professor

دانشگاه: University of Calgary

درباره استاد:

من نویسنده وبلاگ نویسی فمینیستی دختران در عصر پست فمینیستی (راتلج 2015)، یکی از سردبیران فمینیسم های نوظهور (راتلج 2018) و یکی از نویسندگان کتاب «فعالیت فمینیستی دیجیتال» (انتشارات دانشگاه آکسفورد 2019) هستم. تحقیقات من در مورد فرهنگ‌های فمینیستی دیجیتال، رسانه‌های دخترانه و سلبریتی‌های رسانه‌ای در مجلات متعددی منتشر شده است، از جمله: Social Media + Society، New Media & Society، Journal of Gender Studies، Continuum: Journal of Media and Cultural Studies و Feminist Media. مطالعات. من دکترای خود را دریافت کردم. در مطالعات رسانه ای از دانشگاه تگزاس در آستین در سال 2013.

من از دانشجویان فارغ التحصیل (اعم از کارشناسی ارشد و دکترا) علاقه مند به موارد زیر استقبال می کنم:

  • فرهنگ های رسانه های دیجیتال فمینیستی
  • فرهنگ محبوب و مشهور
  • رسانه ها و فرهنگ دختران
  • فمینیسم های تاریخی و معاصر
  • فعالیت اجتماعی و رسانه

ارتباط با استاد: لینک


نام استاد ارائه دهنده فاند در دکتری: Sammy Ahmed

موقعیت علمی:

Assistant Professor
Human Development and Family Science

دانشگاه: University of Rhode Island

درباره استاد:

لطفاً توجه داشته باشید: دکتر احمد برای سال تحصیلی 2023-2024 دانشجویان جدید مقطع دکتری را می پذیرد.

برنامه تحقیقاتی دکتر احمد حول درک زمینه های بوم شناختی که از رشد شناختی کودکان خردسال حمایت می کند، با تمرکز ویژه بر زمینه های اولیه همسالان و کلاس درس متمرکز است.

به طور خاص، دکتر احمد عملکرد اجرایی (یعنی حافظه کاری، بازداری و انعطاف‌پذیری شناختی) را در سه خط تحقیقاتی مرتبط مطالعه می‌کند: 1) راه‌هایی که رشد اولیه عملکرد اجرایی از یادگیری و رفاه کودکان در طول عمر حمایت می‌کند، 2) زمینه های اولیه همسالان و یادگیری که رشد عملکرد اجرایی را ارتقا می دهند، و 3) مداخلات اولیه دوران کودکی که برای تقویت رشد عملکرد اجرایی کودکان خردسال طراحی شده اند.

دکتر احمد در سراسر خطوط تحقیقاتی خود از روش های طولی و تجربی در محیط های مدرسه استفاده می کند و از مجموعه داده های بزرگ مقیاس برای درک یادگیری و رشد کودکان استفاده می کند. دکتر احمد همچنین در چندین زمینه از روش‌شناسی کمی پیشرفته، از جمله مدل‌سازی معادلات ساختاری، روان‌سنجی، و همچنین مدل‌سازی طولی و چندسطحی تخصص دارد.

ارتباط با استاد: لینک


پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه پذیرش | اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد | پرداخت هزینه پست UEMS


استاد ارائه دهنده فاند در دکتری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان