گرفتن وقت سفارت

گرفتن وقت سفارت
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل انجام گرفتن وقت سفارت در مجموعه همیارپروژه

1- ثبت سفارش اولیه (پر کردن با دقت فرم آخر صفحه)

2- هماهنگی کارشناس با کاربر

3- برآورد پرداخت ریالی و صدور فاکتور

4- بررسی و گزارش زمان در سفارت مورد نظر و هماهنگی های لازم در اشتراکی که برای کلاینت ایجاد میشود و گرفتن وقت سفارت با هماهنگی و …

 

ثبت درخواست گرفتن وقت سفارت

سوالات متداول در پروسه گرفتن وقت سفارت

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: نمونه کتابچه های آماده شده مجموعه همیارپروژه را میتوانید در لینک های زیر مشاهده کنید.

  • کتابچه انگیزه نامه: ورود
  • کتابچه رزومه تحصیلی: ورود
  • کتابچه استادی پلن: ورود
  • کتابچه کاورلتر: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید نگارش انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای گرفتن وقت سفارت

همان‌ طور که مطلع هستید برای مهاجرت تحصیلی و کاری، سفرهای کاری و یا توریستی به کشورهای خارجی داشتن روادید و اجازه ورود ضروری است. روادید و اجازه ورود به کشورهای خارجی تحت عنوان ویزا مطرح است. در این بین برای شهروندان ایرانی به منظور مهاجرت به اکثر کشورهای خارجی داشتن ویزای ضروری است. غالب این کشورها که برای شهروندان ایرانی داشتن ویزا را اجباری می دانند کشورهای قاره آمریکا و کشورهای اروپایی و حوزه شینگن هستند.

با توجه به این توضیحات مواجه شدن با سفارت کشورهای مورد نظر برای مهاجرت و گرفتن وقت سفارت برای انجام فرآیند ویزا امری اجتناب ناپذیر است. در ادامه به نحوه گرفتن وقت سفارت می پردازیم.

برخی از کشورها مانند کانادا و آمریکا در ایران سفارت خانه ندارند و به همین دلیل برای اخذ ویزای این کشورها باید به کشورهایی همسایه مانند ترکیه، امارات، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان و … سفر کنید. پس به این نکته هم توجه داشته باشید که بایستی به کشور واسطی مراجعه کنید.

وقت سفارت کشور‌ها، به دو صورت یا توسط خود سفارت یا کنسولگری تعیین می‌شود و یا توسط شرکت‌های کارگزاری تعیین می شود. در ایران نیز بزرگترین شرکت کارگزاری، شرکت VFSGlobal است که وقت سفارت کشورهایی مانند اتریش، بلژیک، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، یونان، مجارستان، نیوزلند، نروژ، پرتغال، آفریقای جنوبی، سوئیس، هلند، انگستان و اوکراین را تعیین می‌کند.

برای کشور المان نیز تعیین وقت بر عهده شرکت ویزامتریک و وقت سفارت ایتالیا نیز بر عهده شرکت CKGSIR است. برای گرفتن وقت سفارت سایر کشور‌ها، باید به خود کنسولگری و یا سفارت خانه کشور مقصد درخواست خود را ارائه کنید.

وقت سفارت کشورهای مختلف

افرادی که قصد گرفتن ویزای کشورهای خارجی مانند کشورهای اروپایی، آمریکایی و … را دارند؛ بایستی قبل از مراجعه به سفارت آن کشور نخست از این مرکز وقت بگیرید. متقاضیان با توجه به ویزای درخواستی خود، باید با افسران ویزای کشور مقصد مصاحبه نمایند.

البته بسته به کشور مقصد، متقاضیان یا بایستی با افسران ویزا مصاحبه نمایند و یا فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارت و یا کارگزاری مراجعه نمایند. از انجایی که این پروسه با خیل عظیمی از درخواست های همراه است، سفارت خانه‌ها و کنسولگری‌ها تصمیم گرفتند تا برای جلوگیری از شلوغی و ازدحام متقاضیان، سیستم تعیین وقت سفارت را پیاده سازی کنند.

در حقیقت وقت سفارت همانند وقت بانکی است. با این تفاوت که چند دقیقه و یا چند ساعت بعد نوبت شما فرا نمی‌رسد بلکه ممکن است، روز ها، ماه ها و حتی سال بعد نوبت مراجعه شما به سفارت فرا برسد.

با گرفتن این وقت بایستی در تاریخ و زمانی که برای شما مشخص می شود برای انجام پروسه اخذ ویزا به سفارت مراجعه کنید. دلیل گرفتن وقت برای سفارت انجام با نظم کارها و جلوگیری از هرگونه بی نظمی و صف های طولانی است. از این رو با این پروسه تعیین وقت، متقاضیان اخذ ویزا می توانند به سادگی و بدون اتلاف وقت اقدام به ارائه درخواست خود مبنی بر اخذ ویزا به سفارت نمایند.

مراحل اخذ وقت سفارت

برای گرفتن وقت سفارت مراحل زیر را بایستی پشت سر بگذرانید. از این رو می توانید در زمان مورد نظر خود به سفارت مراجعه نمایید:

قدم اول: انتخاب کشور مورد نظر

در وحله نخست بایستی کشور مقصد خود را انتخاب نمایید و سپس برای تعیین وقت سفارت ان کشور اقدام نمایید. انتخاب این کشورها ممکن است بر مبنای مقصد تحصیلی، مقصد کاری و مقصد گردشگری باشد.

قدم دوم: گرفتن وقت از سفارت به صورت آنلاین

گام بعدی برای اخذ ویزا تعیین وقت سفارت است. برای این کار شما بایستی متناسب با کشور مقصدتان از سفارت ان کشور وقت بگیرید. همچنین سعی کنید تا از تمامی مدارک لازم مطلع شوید و انها را آماده نمایید.

قدم سوم: گرفتن تاییدیه وقت سفارت و مراجعه به آن

پس از تایید و مشخص شدن تاریخ و زمان مراجعه به سفارت، همراه با تمامی مدارک به سفارت کشور مقصد در راس زمان مقرر مراجعه نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee | پرداخت هزینه سفارت آمریکا

انواع تعیین وقت سفارت

برای تعیین وقت سفارت، دو گزینه وقت سفارت فوری و وقت سفارت عادی وجود دارد. هر یک از این گزینه ها متناسب با شرایط و زمان شما بستگی دارد. وقت فوری سفارت را در زمانی که نیاز هست در زمان سریعتری به سفارت برای اخذ ویزا مراجعه کنید باید دریافت کنید. تعیین وقت فوری این امکان را می دهد تا در کمتر از دو هفته به سفارت مراجعه کنید و یا در حقیقت وقت سفارت فوری، به شما اجازه می‌هد حتی در ساعتی بعد در سفارت خانه حضور داشته باشید.

معمولا کارگزاران و آژانس‌ها برای وقت سفارت فوری هزینه بیشتری نسبت به وقت معمولی سفارت می‌گیرند. در غیر این صورت با اخذ وقت عادی می توانید در بازه زمانی طولانی تر و در زمان رایج به سفارت مراجعه نمایید.

شما می توانید از کارشناسان همیارپروژه نوین در تمامی مراحل درخواست و دریافت ویزا راهنمایی و مشاوره گرفته و مراحل اخذ ویزای خود را به همیارپروژه نوین بسپارید.

توسط
تومان