هزینه ویزای نیوزلند

هزینه ویزای نیوزلند

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه ویزای نیوزلند در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه ویزای نیوزلند

سوالات متداول پرداخت هزینه ویزای نیوزلند

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای پرداخت هزینه ویزای نیوزلند

متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور نیوزلند و اخذ ویزای نیوزلند را دارند می توانند به دو صورت آفلاین و آنلاین درخواست ویزا دهند که در هر دو روش 29 روز تقویمی بعد پاسخ درخواست ویزای نیوزلند آنها ارائه خواهد شد. یکی از مهمترین مدارک لازم برای ارائه به سفارت نیوزلند برگه عدم سوء پیشینه ی شخص است. ویزای نیوزلند به مشاوره ندارد و فقط کافی است تا شخص مدارک مورد نیاز را تحویل سفارت این کشور دهد.

انواع ویزای نیوزلند

ویزای توریستی نیوزلند

شما می توانید به عنوان یک توریست، برای دیدن خانواده و دوستان، یا برای انجام تجارت به نیوزیلند سفر کنید. از جمله ضروریات دریافت ویزای توریستی داشتن تمکن مالی قابل قبول، دعوت نامه معتبر و تاریخچه ی سفر است و مهمترین شرط ورود به این کشور داتشن عدم سوء پیشینه است که در صورت وجود هر نوع سوءپیشینه درخواست ویزای شما رد خواهد شد. نامه تمکن مالی و گردش حساب شخص به دقت بررسی خواهد شد. البته لازم به ذکر است اگر باقی مدارک مورد نظر تایید شوند و شخص دعوت نامه نداشته باشد همچنان می تواند برای ویزای توریستی نیوزلند اقدام کند.

ویزای تحصیلی نیوزلند

یکی دیگر از روش های دریافت ویزای نیوزلند از طریق تحصیل در این کشور است که نیازمند دریافت پذیرش در هر یک از مراکز و موسسات آموزشی این کشور است که به عنوان دعوت نامه تلقی می شود. برای دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند لازم است نامه تمکن مالی قابل قبول و نامه عدم سوء پیشینه به سفارت این کشور را ارائه دهید.

ویزای کاری نیوزلند:

مهمترین مدرک لازم برای اخذ ویزای شغلی نیوزلند داشتن دعوت نامه معتبر از کارفرما، موسسه و یا کارخانه ای برای کار در این کشور است. در کنار آن باید نامه عدم سوء پیشینه نیز ارائه دهید تا ویزای کار نیوزلند برای صادر شود. در صورتی که هر یک از این مدارک را نداشته باشید امکان دریافت ویزای کاری این کشور را نخواهید داشت.


پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه ویزای استرالیا


مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای نیوزلند

همه ی کشور ها دارای قوانین و قواعد مهاجرتی خاصی هستند که لازم است از طرف متقاضیان رعایت شود تا ویزا برای آنها صادر شود. از جمله مهمترین مدارک مورد نیاز به سفارت نیوزلند عبارت اند از:

  • نامه عدم سوء پیشینه
  • گذرنامه قبلی و کلیه گذرنامه های جدید
  • گردش حساب ۶ ماهه و تمکن مالی
  • دعوت نامه (در صورت وجود)
  • دو قطعه عکس
  • واچر هتل و رزرو بلیط رفت و برگشت
  • گواهی اشتغال به کار

هزینه ویزای نیوزلند

همانطور که می دانید هزینه ی ویزای کشور ها با توجه به نوع ویزا و هدف شما از سفر به آن کشور متفاوت است. هزینه ویزای نیوزلند نیز به نسبت اینکه درخواست چه نوع ویزایی را دارید متفاوت است. همچنین هزینه ویزا برای درخواست آنلاین و آفلاین ویزا نیز متفاوت خواهد بود.

یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید در رابطه با هزینه ویزای نیوزلند این است که هزینه ویزای نیوزیلند در صورت رد درخواست ویزا هزینه بازگردانده نخواهد شد. هزینه های مربوط به ویزای نیوزلند همواره مورد بازبینی قرار می گیرند بنابراین برای اطمینان از مبلغ مورد نیاز برای ویزای نیوزلند بهتر است مبلغ دقیق را با مراجعه به لینک محاسبه گر هزینه در سایت مهاجرت نیوزیلند به دست آورید. و یا از کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین مشاوره بگیرید.

تمامی پرداخت های هزینه ویزای نیوزلند یا به صورت آنلاین و کارت اعتباری و یا به صورت آفلاین و به صورت نقدی در سفارت نیوزلند در تهران انجام می شود. در صورتی که پرداخت را در سفارت نیوزلند و به صورت حضوری انجام می دهید تمامی هزینه ها باید با ارز یورو پرداخت شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های مربوط به ویزای نیوزلند و مدارک مورد نیاز می توانید از طریق فرم زیر اقدام کرده و از مشاوران مجموعه همیارپروژه نوین کمک بگیرید.

توسط
تومان