موقعیت دستیاری پژوهش و موقعیت شغلی پژوهشگران

موقعیت دستیاری پژوهش
5/5 - (1 امتیاز)

1. موقعیت دستیاری پژوهش دانشگاه Surrey انگلستان

رشته ها:

  • روانشناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۱۴

شرح موقعیت:

درخواست از فارغ التحصیلان با مدرک اول خوب و پس از آن دکترا در روانشناسی یا رشته های مرتبط دیگر برای یک انتصاب چهار ساله دعوت می شود. منصوب شده، تحقیقات انجام شده در دانشگاه ساری را به عنوان بخشی از شبکه سربرا برای اختلالات رشد عصبی که توسط سربرا تامین می شود، هماهنگ و نظارت خواهد کرد.

هدف شبکه مغزی برای اختلالات رشد عصبی (www.cerebranetwork.com) شناسایی و کاهش سهم مشکلات سلامت روان، خواب ضعیف، ویژگی های اوتیسم و ​​درد و ناراحتی در پیامدهای منفی در کودکان با نیازهای پیچیده به دلیل ناتوانی ذهنی مرتبط با ژنتیک نادر است. سندرم ها و/یا اوتیسم این برنامه جاه طلبانه تحقیقاتی از چهار سایت تحقیقاتی، دانشگاه ساری (دکتر جو ماس)، دانشگاه بیرمنگام (دکتر کارولین ریچاردز)، دانشگاه استون (دکتر جین ویت) و دانشگاه وارویک (دکتر هیلی کرافورد) هدایت می شود.

درخواست پذیرش: لینک


2. موقعیت دستیاری پژوهش دانشگاه Southampton انگلستان

رشته ها:

  • علوم کامپیوتر
  • ریاضیات

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۱۸

شرح موقعیت:

شما به پروژه تحقیقاتی COVER: Coalgebraic Foundations for Quantitative Verification ملحق خواهید شد. این پست در گروه تحقیقاتی عوامل، تعامل و پیچیدگی (AIC) در دانشکده الکترونیک و علوم کامپیوتر (ECS) در دانشگاه ساوتهمپتون خواهد بود. گروه AIC تعدادی از مراکز تحقیقاتی مهم ملی از جمله مرکز تحقیقات سیستم خودمختار قابل اعتماد (tas.ac.uk) و مرکز آموزش دکتری UKRI MINDS (mindscdt.ai) را رهبری می کند.

درخواست پذیرش: لینک


3. موقعیت دستیاری پژوهش دانشگاه Surrey

رشته ها:

  • مدل سازی ریاضی 
  • بهینه سازی محاسباتی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۱۶

شرح موقعیت:

در این نقش، همکار پژوهشی پشتیبانی اساسی در ارائه یک پروژه نمایشی در مقیاس بزرگ چند میلیونی ارائه می‌کند. ما مشتاقیم اعلام کنیم که پروژه در دانشگاه ساری با همکاری چندین شریک صنعتی و دانشگاهی اجرا خواهد شد. شما مسئول توسعه مدل‌های رایانه‌ای خواهید بود که می‌توانند رشد پرتوهای چرخشی کوتاه را در پاسخ به پارامترهای کشت پیش‌بینی کنند.

شما در یک تیم چند رشته‌ای کار خواهید کرد و از نزدیک با همکاران تعامل خواهید داشت تا داده‌هایی را برای توسعه مدل، کالیبراسیون و اعتبارسنجی به دست آورید، آزمایش‌های میدانی را بر اساس پیش‌بینی‌های مدل به‌طور بهینه طراحی کنید، و اطلاعات مربوطه را به چرخه عمر سطوح بالاتر و تحلیل‌های اجتماعی-اقتصادی بدهید.

درخواست پذیرش: لینک


4. موقعیت دستیاری پژوهش دانشگاه Radboud هلند

رشته ها:

  • فلسفه
  • الهیات
  • میراث فرهنگی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۲۳

شرح موقعیت:

دولت هلند تصمیم گرفته است برای مدت طولانی در تحقیقات دانشگاهی با استفاده از سه طرح به اصطلاح “بخش” سرمایه گذاری کند. این سرمایه‌گذاری‌ها، دانشکده فلسفه، الهیات و مطالعات دینی دانشگاه رادبود را قادر می‌سازد تا پژوهشگران را جذب کند، دامنه‌ای از فرصت‌های آموزشی را ایجاد کند، و همکاری استراتژیک بین مؤسسات، به‌ویژه در علوم اجتماعی و رفتاری و علوم انسانی

دانشکده فلسفه، الهیات و مطالعات دینی فرصتی برای سه محقق فوق دکترا برای کار بر روی پروژه هایی در یکی از موضوعات زیر دارد: (i) هوش مصنوعی انسانی. (2) میراث فرهنگی و مذهبی. (iii) گنجاندن و رفاه مهاجران.

درخواست پذیرش: لینک


5. موقعیت دستیاری پژوهش دانشگاه Wageningen هلند

رشته ها:

  • علوم گیاهی
  • زیست شناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۳۰

شرح موقعیت:

موقعیت دستیاری پژوهش | پژوهشگر فیزیولوژی و داده های گیاهی

شما پروژه هایی را در زمینه باغبانی گلخانه ای و کشاورزی عمودی با هدف بهینه سازی شرایط محیطی برای رشد، توسعه و تولید محصول اجرا می کنید یا درگیر آن خواهید شد. شما سوالات تحقیقاتی را به طرح‌ها و پروتکل‌های آزمایشی برای مشاهدات روی رشد و توسعه محصول و اندازه‌گیری‌های پیشرفته مانند فتوسنتز، تعرق، رهگیری نور، ترکیب طیفی نور و غیره تبدیل خواهید کرد.

درخواست پذیرش: لینک


6. موقعیت دستیاری پژوهش دانشگاه Amsterdam هلند

رشته ها:

  • دکترا در تحقیقات هنری یا یک حوزه مرتبط در علوم انسانی، با تمرکز بر میراث (مقابله)، که کار آن به یک یا چند رشته علوم انسانی ارائه شده در ASCA (مطالعات ادبی، مطالعات رسانه، فلسفه، مطالعات فرهنگی/تحلیل فرهنگی) مرتبط است. ، موسیقی شناسی، تاریخ هنر، مطالعات تئاتر، مطالعات اروپایی).

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

شرح موقعیت:

این پست دکتری، روش‌ها، نظریه‌ها و شیوه‌های پژوهش هنری را برای حوزه پژوهشی میان رشته‌ای مطالعات میراث انتقادی، به‌ویژه در حوزه میراث مورد مناقشه بسیج می‌کند. فوق دکترا در درجه اول به گروه تحقیقاتی تحقیقات هنری (ARRG) در مدرسه آمستردام برای تحلیل فرهنگی (ASCA) کمک خواهد کرد.

ARRG پژوهش هنری را رویکردی جدید برای رسیدگی به پرسش‌های پژوهشی می‌داند و هدف آن ترویج تبادل نظر بین هنرمندان و محققان از طیف وسیعی از زمینه‌ها و رشته‌ها (تاریخ هنر، مطالعات فرهنگی/تحلیل فرهنگی، مطالعات ادبی، مطالعات رسانه‌ای، فلسفه، مطالعات تئاتر، موسیقی شناسی).

پژوهش هنری شکلی گفتمانی از تولید و انتقال نتایج تحقیق را به موازات یک عمل غیرگفتمانی و هنری ایجاد می کند. با کنار هم قرار دادن دانشگاه و دنیای هنر، اشکال هنری پژوهش وضعیت اجتماعی هر دو را تغییر می‌دهد و مجموعه‌ای بالقوه از روش‌شناسی عمل‌محور را معرفی می‌کند که اشکال نهادینه‌شده تولید دانش را به چالش می‌کشد.

درخواست پذیرش: لینک


7. موقعیت دستیاری پژوهش دانشگاه Twente هلند

رشته ها:

  • مهندسی پزشکی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

شرح موقعیت:

اکثر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به دلیل کمبود عضو اهدا کننده، دیالیز را دریافت می کنند. متأسفانه فیلترهای فعلی نمی توانند تمام سموم را از خون بیماران حذف کنند، به ویژه سموم متصل به پروتئین، که منجر به مرگ و میر بالا و کیفیت پایین زندگی می شود. علاوه بر این، دیالیز درمانی به آب زیادی نیاز دارد. این پروژه تحقیقاتی با هدف توسعه فیلترهای جدید برای درمان دیالیز بهتر و سبزتر و ارزیابی امکان تجاری و تکنولوژیکی آنها انجام می شود.

درخواست پذیرش: لینک


8. موقعیت دستیاری پژوهش دانشگاه KTH سوئد

رشته ها:

  • فن آوری

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۲۱

شرح موقعیت:

هدف سوئد تبدیل شدن به یکی از اولین کشورهای رفاهی بدون فسیل در جهان تا سال 2045 است و این مستلزم تجدید ساختار بخش حمل و نقل است. یک جهش تکنولوژیکی برای وسایل نقلیه و بخش حمل و نقل در حال انجام است، به این معنی که این بخش باید به سرعت خود را با اتوماسیون، دیجیتالی کردن و راه حل های متصل سازگار کند. مؤلفه های مهم تغییرات آب و هوایی، معرفی سوخت های پایدار، با برق رسانی به عنوان بخش مهمی است. ارتباط حمل و نقل بار در اطراف گره هایی که به پایان می رسند بخش مهمی از انتقال است، اما با موانع هماهنگی و چالش های یادگیری مواجه است.

هدف پروژه موقعیت دستیاری پژوهش حمل و نقل دیجیتال جنوب استکهلم (DTSS) از طریق دانش مبتنی بر تحقیق، تولید مدل و شبیه‌سازی، ایجاد اجماع بین بازیگران ضروری در بخش جنوبی منطقه استکهلم در مورد چگونگی ایجاد اشکال هوشمند و چندوجهی عملیات و مدیریت است. برای حمل و نقل بار، که الزامات مربوط به کارایی حمل و نقل، سازگاری آب و هوا و ایمنی ترافیک را برآورده می کند. نتایج به نفع بازیگران/شریک های خارجی و آژانس حمل و نقل سوئد، برای آژانس حمل و نقل سوئد به عنوان الزامات ملموس برای زیرساخت جاده است.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: نوشتن کاورلتر | انواع ویزاهای دانشجویی آمریکا | بورسیه های موجود بلژیک


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان