برنامه های مدرسه تابستانی بیدز انگلستان ۲۰۲۲

مدرسه تابستانی بیدز انگلستان

عناوین مقاله:

برنامه های مدرسه تابستانی بیدز انگلستان 2022

مدرسه تابستانی بیدز انگلستان در سال 2022 سی امین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و با هدف ارائه ی تجربه ای شگفت انگیز و فراموش نشدنی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و زبانی برنامه های فوق العاده ای را برگزار می کند. با برگزاری این برنامه ها، مدرسه تابستانی بیدز به دنبال ارتقاء علمی و زبانی دانش آموزان و دانشجویان خود است.

بریتیش کانسل در آخرین بازرسی خود در ژوئیه ۲۰۱۷، مدرسه تابستانی بیدز را معتبر دانسته، مدرسه بیدز عضو افتخاری سازمان کیفیت انگلستان نیز هست. هم چنین از سال ۲۰۱۳ به عنوان مرکز آموزش عالی توسط ای ال گزت نامیده شده.

در مدرسه تابستانی بیدز انگلستان، بیش از ۱۵۰۰ دانش آموز ۶ تا ۲۰ ساله از کشورهای مختلف در حال تحصیل می باشند و در طیف وسیعی از برنامه های تابستانی اقامتی-تحصیلی شرکت می کنند. برنامه های مدرسه تابستانی بیدز به طور کامل در 5 مدرسه شبانه روزی و مکان های دانشگاهی در جنوب شرق انگلستان در ماه های ژوئیه و اوت برگزار می شود.

معرفی مدارس تابستانی شرکت کننده در دوره های مدرسه بیدز انگلستان در سال 2022:

  • مدرسه تابستانی ایستبورن: ظرفیت دوره های کاشگران کوچک مدرسه ایستبورن 60 دانش آموز 6 تا 11 سال می باشد.
  • مدرسه تابستانی ویندلشام: ظرفیت دوره های ماجراجویی در زبان انگلیسی این مدرسه 130 دانش آموز 8 تا 13 سال می باشد.
  • مدرسه تابستانی دیکر: ظرفیت دوره های انگلیسی و دروس آکادمیک این مدرسه 250 دانش آموز 12 تا 17 سال می باشد.
  • مدرسه تابستانی لنسینگ: ظرفیت دوره های انگلیسی و دروس آکادمیک این مدرسه 230 دانش آموز 13 تا 18 سال می باشد.
  • مدرسه تابستانی برایتون: ظرفیت دوره های آمادگی برای ورود به دانشگاه این مدرسه 80 دانش آموز 15 تا 20 سال می باشد.

دانش آموزان می توانند در دوره های مختلف علمی و هنری و ورزشی شرکت کنند. برنامه های مختلف ارائه شده در مدرسه تابستانی بیدز شامل دوره های فشرده زبان انگلیسی، چند رشته ورزشی، یادگیری در فضای باز، فوتبال حرفه ای، رقص و پروژه های تکلیف محور جهت بهبود مهارت های قرن ۲۱ و دروس دانشگاهی می باشند.

تنوع برنامه های تابستانی مدرسه ی بیدز را می توان در شیوه های آموزش این مدرسه نیز مشاهده کرد. انتخاب مدرسه تابستانی بیدز سبب می شود دانشجویان و دانش آموزان از دوره هایی با روش آموزشی CLIL بهره مند شوند که در این روش زبان انگلیسی را از طریق طیفی از موضوعات مانند علم و فناوری آموزش می دهند، در این روش، دانش آموزان هم زمان با بهبود مهارت های زبانی، دانش خود از جهان را نیز گسترش می دهند.

از آنجایی که بسیاری از افراد با هدف آموزش زبان در ماه های تابستان با حضور در یک محیط انگلیسی زبان در برنامه های مدارس تابستانی شرکت می کنند، می توان مدرسه تابستانی بیدز را یکی از بهترین انتخاب ها برای این هدف در نظر گرفت. از جمله مزیت های مدرسه تابستانی بیدز این است که دوره های فشرده آمادگی آزمون های کمبریج B1 مقدماتی، B2 اول ، C1 پیشرفته، ترینیتی GESE و IELTS برای آن دسته از دانش آموزانی که مایل اند مدارس تابستانی بیدز را با مدرک رسمی زبان انگلیسی ترک کنند، ارائه می شوند.

دوره های زبان نام برده شده در دو هفته و تنها در 4 مدرسه برگزار می شود از جمله مدرسه تابستانی ویندلشام، مدرسه تابستانی دیکر، مدرسه تابستانی لنسینگ و مدرسه تابستانی برایتون.

متقاضیان ثبت نام در مدرسه تابستانی بیدز انگلستان می توانند از میان طیف گسترده ای از برنامه های ورزشی، طرح های اوقات فراغت، فعالیت های خلاقانه و موضوعات دانشگاهی که برای افزایش دانش، فناوری و مهارت دانش آموزان طراحی شده اند، آکادمی مورد نظر خود را با شهریه های حرفه ای و قابل قبول انتخاب کنند.

حضور والدین در مدرسه تابستانی بیدز:

یکی از مهمترین دغدغه های والدین در خصوص اقامت فرزندانشان در مدرسه تابستانی، شرایط دیدار و حضور والدین در مدرسه می باشد. برنامه های مدرسه تابستانی بیدز انگلستان این مسئله را حل کرده و موقعیتی را برای والدین محیا کرده است تا والدین دانش آموزان به مدت یک هفته در برنامه های تابستانی مدارس شرکت کرده و در دوره های مخصوص والدین حضور داشته باشند.

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی در خصوص دوره های مختلف هر مدرسه و میزان هزینه ها برای هر هفته به فایل زیر مراجعه کنید.

فایل توضیحات تکمیلی مدرسه تابستانی بیدز انگلستان 2022


تعیین سطح زبان در مدرسه تابستانی بیدز:

در بدو ورود در مدارس تابستانی برای تایید سطح انگلیسی ، دانش آموزان در آزمون تعیین سطح شرکت خواهند کرد. سپس آنها با توجه به سطح زبان انگلیسی و سن شان در کلاس مناسب قرار خواهند گرفت.

سرفصل دروس:

مدرسه بیدز ،برنامه د‌رسی متنوعی ارائه می دهد، موضوعات دروس برای مشارکت، ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به دانش آموزان طراحی شده است. همه اینها با توجه به سن، نیازها و علایق دانش آموزان و اطمینان از یادگیری کارآمد صورت گرفته.

روش تدریس:

همه معلمان زبان انگلیسی دارای صلاحیت مناسب بر اساس معیارهای اعتباربخشی انگلستان هستند. روش تدریس ارتباطی و تعاملی است ، همراه با تشویق خلاقیت و بیان شخصیست. دانش آموزان فعالانه در فعالیت های لذت بخش و جذابی که برای ایجاد اعتماد به نفس در صحبت کردن انگلیسی ترتیب داده شده شرکت می کنند. آزمونهای پیشرفت تحصیلی معلمان در پایان هر هفته به منظور نظارت بر پیشرفت دانش‌آموزان و بررسی آن از دانش آموزان آزمون می گیرند و تنظیمات لازم را برای هفته بعد انجام می دهند. امتحانات مدارس تابستانی بیدز: مدارس بیدز دوره های فشرده آمادگی آزمون را نیز ارائه می دهند. دوره هایی که به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا صلاحیت لازم برای دریافت مدرک زبان انگلیسی بدست بیاورند و برای آینده تحصیلی آکادمیک و آینده شغلی خود آماده شوند. تمامی این دوره های آمادگی برای امتحان، شامل آزمون اختصاصی می باشند. در این دوره ها به جای دروس انگلیسی معمولی، دانش آموزان برای آزمون آماده می شوند. کلیه دروس امتحانی به صورت دو هفته ای تدریس می شود، دوره های آماده سازی شامل همه هزینه های امتحان نیز می شود.

کادر آموزشی مدارس تابستانی:

از آنجایی که این مدارس از نقش کلیدی کارکنان در ایجاد یک تجربه خاص و بیاد ماندنی برای دانش آموزان در Bede’s Summer School آگاهند به همین دلیل است که Bede با دقت عمل کارکنان خود را انتخاب می کند تا مطمئن شود که حرفه ای، دوستانه، مشتاق هستند و کاملا متعهد هستند تا اطمینان حاصل کنند از این که تک تک دانش آموزان در حین یادگیری و معاشرت در درون یک محیط امن، اوقات خوشی را در مدرسه سپری می کنند. هر یک از مدارس تابستانی شبانه روزی دارای مراکز استخر شنای سرپوشیده و سالن ورزشی هستند ، و همچنین فضاهای سرپوشیده چند منظوره برای نمایشگاهها، کارگاه های آموزشی و فعالیت هایی که دانش آموزان از آن لذت خواهند برد.

اردوهای تفریحی

اردوهای یک روزه بخش جدایی ناپذیر از برنامه های مدارس تابستانی بیدز هستند، هیچ دو هفته ای مثل هم نخواهند بود. دانش آموزان را مکانهای فرهنگی و تاریخی ،موزه ها، جاهای دیدنی و خرید خواهیم برد. برنامه اردوهای یک روز کاملا منطبق بر علایق و سن بچه هاست. اردوها روزهای چهارشنبه، شنبه و یکشنبه هر هفته هستند. سفرهای چهارشنبه نیم روزی و درون شهری هستند، بچه ها بعدظهر روزهای چهارشنبه به مکان های مورد علاقه شان در Sussex می روند. اردوی شنبه ها، تمام روز است و شامل بازدید از مکان های فرهنگی، توریستی و تفریحی لندن می شود. هر هفته یکی از مکان های دیدنی لندن در برنامه هست تا مطمئن شوند که بچه ها شانس دیدن بیشتر مکان های معروف لندن را داشته اند. اردوهای یک شنبه ها معمولا سفرهای آرامش بخشی هستند به شهرهای ساحلی ساسکس، مانند ایستبورن، برایتون و هستینگز. بچه ها میتوانند در ساحل قدم بزنن، ناهار رو توی پارک صرف کنند و هم چنان که از منظره ها لذت میبرند،خرید هم بروند.

ثبت نام مدرسه تابستانی بیدز انگلستان

مجموعه همیارپروژه نوین طی سالها فعالیت و همکاری با مدارس تابستانی (Summer school) و کالج ها در کشور انگلستان، می تواند در تمامی مراحل ثبت نام دانش آموزان عزیز را همراهی کرده تا بهترین انتخاب و بهترین تجربه را طی این دوره های تابستانی کسب کنند. برای شرکت و ثبت نام در دوره های مدرسه تابستانی بیدز انگلستان می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ثبت نام مدرسه تابستانه


مقالات مفید: مدرسه تابستانی آکسفورد | تحصیل در کالج پزشکی آلمان | تحصیل رایگان در آلمان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان