فرم ارزیابی وضعیت پرونده تحصیلی + مشاوره رایگان

معرفی موقعیت های دکتری با بورسیه در هلند

دکتری با بورسیه در هلند

معرفی موقعیت های دکتری با بورسیه در هلند

دکتری با بورسیه در هلند | معرفی روزانه بورسیه های دکتری و پسا دکتری و کارشناسی ارشد در کشور هلند. برای دریافت مشاوره و اخذ پذیرش با فاند و بورسیه در کشور هلند با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۱٫ فاند دکتری دانشگاه Radboud هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • شما باید مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر یا مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات و علاقه قابل اثبات به علوم کامپیوتر داشته باشید.

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

شرح موقعیت:

دکتری با بورسیه در هلند | این موقعیت نامزد دکترا برای چهار سال در نظر گرفته شده است. شما اهمیت نرم افزار صحیح را درک می کنید و می دانید که چگونه با چندین معنی درستی نرم افزار کار کنید. هدف شما معرفی یک نظریه عمومی و رسمی از سطوح صحت نرم افزار است که در آن نرم افزار تا حدی صحیح/نادرست را می توان به روشی انعطاف پذیر مدیریت کرد.


۲٫ فاند دکتری دانشگاه UMC Utrecht هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد در علوم زیست پزشکی یا یک رشته مرتبط.

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۰۶

شرح موقعیت:

شما به گروه تحقیقاتی پروفسور ملحق خواهید شد. دکتر. لوئیس بونت و پروفسور دکتر. Linde Meyaard در مرکز ایمونولوژی ترجمه (CTI) در دانشگاه مرکز پزشکی اوترخت (UMCU). لوئیس بونت علاقه تحقیقاتی دیرینه ای در زمینه بیماری های عفونی کودکان، به ویژه در مورد ویروس های تنفسی و سندرم داون دارد.

گروه تحقیقاتی او از جمله واکسن های RSV، RSV در سندرم داون و توسعه سیستم ایمنی در سندرم داون را بررسی می کند. گروه تحقیقاتی Linde Meyaard بر روی گیرنده های ایمنی مهاری در زمینه سرطان، التهاب و آسیب شناسی ایمنی عفونت های ویروسی با هدف توسعه کاربردهای بالینی تمرکز دارد.


۳٫ فاند دکتری دانشگاه TU Delft هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها دکتری با بورسیه در هلند:

  • مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، ریاضیات یا سایر زمینه های مرتبط.

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۰۱

شرح موقعیت:

چالش: بهبود درک فرآیندهای شکست در سنگ تراشی تغییر: استراتژی های محاسباتی برای مکانیک سنگ تراشی تاثیر: کمک به افزایش دقت ارزیابی سازه شرح شغل سازه های بنایی، مانند ساختمان های میراثی و مسکونی، پل ها و دیوارهای اسکله، به طور گسترده در هلند و در سراسر جهان وجود دارند. با توجه به ماهیت شبه شکننده مصالح بنایی و زوال آن به دلیل پیری و اثرات محیطی، پیش‌بینی پاسخ غیرخطی آن با توجه به ارزیابی ساختاری بسیار مهم است.

این مورد مخصوصاً برای سازه‌های چند وایته است، که در آن الگوی پیوند بنایی در ضخامت تأثیر زیادی بر پاسخ مکانیکی دارد. از این نظر، مدلی برای پیش‌بینی برهمکنش بین اجزای مختلف سنگ‌تراشی، یعنی واحدها، درزها، و رابط‌های واحد-مفصل، تا زمانی که خرابی و تأثیر آن بر عملکرد مکانیکی مصالح مورد نیاز است.


۴٫ فاند دکتری دانشگاه Groningen هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد یا کارشناسی ارشد پژوهشی در کارآفرینی (پایدار) یا کشاورزی (پایدار) یا مدرک مشابه مورد نیاز است.

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۲۳

شرح موقعیت:

فرصت بورسیه پردیس فریسلان از متقاضیان متقاضی بورسیه تحصیلی دکتری چهار ساله برای تکمیل پایان نامه با موضوع مدل های کسب و کار نوآورانه در کشاورزی دعوت می کند. در پردیس Fryslân، به بخش کارآفرینی پایدار در یک بخش اقتصاد دایره ای ملحق خواهید شد که در آن محققان ارشد و محققین دکترا طیف گسترده ای از خطوط و پروژه های تحقیقاتی از جمله رهبری، مدل های کسب و کار، نوآوری، و تأثیر اجتماعی را توسعه می دهند


۵٫ فاند دکتری دانشگاه Wageningen هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد در علوم هیدرولوژیکی، علوم محیطی، جغرافیای فیزیکی با دانش هیدرولوژی، مدیریت منابع آب، یا یک رشته نزدیک مرتبط (مانند فیزیک)

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۱۶

شرح موقعیت:

دکتری با بورسیه در هلند | شرح شغل آیا شما دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم هیدرولوژیکی، علوم محیطی، جغرافیای فیزیکی با دانش هیدرولوژی، مدیریت منابع آب یا یک رشته مرتبط نزدیک هستید؟ آیا به عملکرد و مدل‌سازی هیدرولوژیکی (آب‌های زیرسطحی، زیرزمینی، آب‌های سطحی) زیرحوضه هندون رودخانه گنگ (هند) علاقه دارید. پس این می تواند موقعیت عالی دکترا برای شما باشد!


۶٫ فاند دکتری دانشگاه Tilburg هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها دکتری با بورسیه در هلند:

  • دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق.
  • دارای مدرک کارشناسی ارشد در حقوق با برنامه درسی که شامل حریم خصوصی، حفاظت از داده ها، و/یا امنیت سایبری است.

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

شرح موقعیت:

هدف این پروژه تجزیه و تحلیل پیامدهای حفاظت از حریم خصوصی و داده‌های آسیب‌پذیری مستقل و شناسایی و مدیریت بهره‌برداری در محیط اینترنت اشیا، با اشاره خاص به روش‌ها و رویکرد توسعه‌یافته توسط کنسرسیوم INTERSECT است. این پروژه هنجارها و اصول قابل اجرا را شناسایی می‌کند، دامنه آنها را مشخص می‌کند و توصیه‌هایی را برای دستیابی به مبادله بهینه بین امنیت اینترنت اشیا و حفاظت از داده‌های شخصی تدوین می‌کند.


۷٫ فاند دکتری دانشگاه Amsterdam (UvA) هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • باستان شناسی
  • حفاظت و مرمت
  • تاریخ هنر
  • زمینه های تحقیقاتی AHM

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۱۱

شرح موقعیت:

دکتری با بورسیه در هلند | مدرسه میراث، حافظه و فرهنگ مادی آمستردام (AHM) از متقاضیان برای موقعیت دکترا در دانشکده علوم انسانی دعوت می کند. مدرسه میراث، حافظه و فرهنگ مادی آمستردام یکی از شش مدرسه تحقیقاتی در موسسه تحقیقات علوم انسانی آمستردام است. هر مدرسه تحقیقاتی یک منطقه تحقیقاتی مهم در دانشکده را پوشش می دهد و برنامه تحقیقاتی خود را دارد. AHM همچنین پایگاه اصلی داوطلبان دکترا است که با یکدیگر و با اعضای ارشد گروه های تحقیقاتی تعامل دارند.


۸٫ فاند دکتری دانشگاه Wageningen هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • دکترا در علوم داده، آمار یا یک رشته مرتبط

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۰۴

شرح موقعیت:

آیا شما در مدل سازی کمی متخصص هستید و علاقه مند به توسعه برنامه های کاربردی دنیای واقعی در یک محیط بین المللی هستید؟ در Biometris/WUR، ما مصرف، وقوع مواد شیمیایی و داده‌های سم‌شناسی را برای ارزیابی تأثیر، به عنوان مثال، قرار گرفتن در معرض آفت‌کش‌ها، بر سلامت انسان به هم وصل می‌کنیم. عادات غذایی ما نباید منجر به مشکلات سلامتی شود و بنابراین ایمنی مواد غذایی توسط طیف وسیعی از ارزیابی ریسک و رویه های مدیریت کنترل می شود.


۹٫ فاند دکتری دانشگاه Utrecht هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • فیزیک
  • فیزیک آب و هوا

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

شرح موقعیت:

دکتری با بورسیه در هلند | این یک فرصت منحصر به فرد برای پیگیری ایده تحقیقاتی خود در زمینه فیزیک آب و هوا و تبدیل آن به مدرک دکترا در دانشگاه اوترخت است! ما از متقاضیان دعوت می کنیم تا یک ایده تحقیقاتی در زمینه فیزیک آب و هوا ایجاد کنند که در یکی از موضوعات تحقیقاتی IMAU می گنجد.


۱۰٫ فاند دکتری دانشگاه Radboud هلند

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • مدرک کارشناسی ارشد در یکی از علوم محیطی، طبیعی یا مهندسی باشید که ترجیحاً دانش شیمی یا فیزیک محیط

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

شرح موقعیت:

دکتری با بورسیه در هلند | پلاستیک با سرعتی نزدیک به ۱۰ میلیون تن در سال از زمین ما به آب های ما می ریزد. هر چه اندازه کوچکتر باشد، خطر بیشتری برای موجودات زنده و سلامت انسان ایجاد می کند. آیا می خواهید با استفاده از تحقیقات پیشرفته به بینش های جدیدی در مورد این موضوع کمک کنید؟ سپس شما باید نقشی را به عنوان یک کاندیدای دکترا ایفا کنید. شما از مدل‌سازی سرنوشت برای پیش‌بینی غلظت‌های دارویی در حوضه‌های رودخانه‌ای اروپا استفاده خواهید کرد و سپس مدل را در حوضه‌های رودخانه واقعی به‌کار خواهید برد.


بورسیه Justus & Louise van Effen هلند | معرفی وب سایت برای ساخت CV و رزومه | بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه رادبود هلند |


دکتری با بورسیه در هلند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان