تخمین هزینه مهاجرت و راه های تامین آن

تخمین هزینه مهاجرت
5/5 - (1 امتیاز)

تخمین هزینه مهاجرت

تخمین هزینه مهاجرت |بسیاری از دانشجویان بین المللی قبل از اقدام به مهاجرت تحصیلی و اپلای به دنبال یافتن پاسخ بسیاری از سوالات اقتصادی خود در رابطه با اپلای و مهاجرت هستند. در صورتی که در مورد هزینه های مورد نیاز پروسه اپلای و هزینه های تحصیل و زندگی در کشور مقصد اطلاعات داشته باشید می توانید بهترین مقصد و دانشگاه را برای اپلای و مهاجرت تحصیلی انتخاب کنید.

در این مقاله به طور کلی در رابطه با هزینه های مهاجرت و زندگی در کشور هایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا،انگلستان و بسیاری از کشور های دیگر در سراسر جهان توضیحاتی خواهیم داد و به شرح تخمین و تامین هزینه مهاجرت برای متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در کشور های خارجی می پردازیم. در ادامه متوسط هزینه های زندگی در تعدادی از کشور های اروپا و آمریکا را معرفی خواهیم کرد و راه هایی که در کشور مقصد می توانید کسب درآمد کنید را نیز به اختصار معرفی خواهیم کرد.

هزینه زندگی و درآمد در آلمان

زندگی در آلمان به طور متوسط ۶۰۰-۸۵۰ یورو در ماه هزینه دارد. حداقل حقوق ساعتی ۹٫۵ یورو می باشد. اجازه کار و گرفتن ویزا کار بعد از تحصیل، ۱۸ماه است. این بدین معنی است که پس از گرفتن ویزای جویای کارِ آلمان ۱۸ ماه اجازه دارید بدنبال کار و ویزای کار باشید.


هزینه زندگی و درآمد در فرانسه

زندگی در فرانسه به طور متوسط ۶۵۰-۱۸۰۰ یورو در ماه هزینه دارد. اجازه کار  ۲۰ ساعت در هفته است. حداقل حقوق، ۱۰٫۲۵ یورو برای هر ساعت است. اجازه کار و گرفتن ویزای کار بعد از تحصیل ۱۲ ماه است.


هزینه زندگی و درآمد در ایتالیا

تخمین هزینه مهاجرت | زندگی در ایتالیا به طور متوسط ۶۸۰-۵۱۰ یورو در ماه هزینه دارد. اجازه کار ۲۰ ساعت در هفته است. حداقل حقوق، ساعتی ۷ یورو است. اجازه کار و گرفتن ویزای کار بعد از تحصیل ۱۲ ماه است.


هزینه زندگی و درآمد در انگلستان

هزینه زندگی در انگلستان به طور متوسط ۱۰۰۰ پوند در ماه است. اجازه کار ۲۰ ساعت در هفته است. حداقل حقوق ساعتی ۸٫۳۶ پوند است. اجازه کار و گرفتن ویزای کار بعد از تحصیل ۲۴ ماه است.


هزینه زندگی و درآمد در روسیه

تخمین هزینه مهاجرت | هزینه یک ماه زندگی در روسیه ۲۰۰-۴۰۰ دلار است. اجازه کار ۲۰ ساعت در هفته است. حداقل حقوق، ساعتی ۷۵-۱۵۰ روبل است. اجازه کار و گرفتن ویزا کار بعد از تحصیل صفر است.


هزینه زندگی و درآمد در مجارستان

تخمین و تامین هزینه مهاجرت به مجارستان : هزینه یک ماه زندگی در مجارستان  ۶۵۰-۵۰۰ دلار است. اجازه کار ۲۴ ساعت در هفته است. حداقل حقوق ساعتی ۳٫۳۲ دلار است. اجازه کار و گرفتن ویزا کار بعد از تحصیل  ۹ ماه است.


هزینه زندگی و درآمد کار روزانه در ترکیه

هزینه یک ماه زندگی در ترکیه ۲۰۰۰-۲۷۰۰ لیر است. اجازه کار ۲۰ ساعت در هفته یا ۴ ساعت در روز است. حداقل حقوق، ساعتی ۱۳ لیر است. اجازه کار و گرفتن ویزای کار بعد از تحصیل ۶-۱۲ماه است.


هزینه زندگی و درآمد کار روزانه در آمریکا

تخمین هزینه مهاجرت | هزینه زندگی در آمریکا به طور متوسط ۱۰۰۰-۱۸۰۰دلار در ماه است. اجازه کار ۲۰ ساعت در هفته است. حداقل حقوق ساعتی  ۷٫۲۵ دلار و یا ۱۴/۳۵ دلار کانادا است. اجازه یافتن کار و گرفتن ویزا کار بعد از تحصیل ۶۰ تا ۹۰ روز است.


تخمین و تامین هزینه مهاجرت به کانادا:

یک ماه زندگی در کانادا بطور متوسط  ۱۱۲۷-۱۱۵۴ دلار هزینه دارد. اجازه کار ۲۰ ساعت در هفته است. حداقل حقوق ساعتی ۷٫۲۵ دلار است. اجازه کار و گرفتن ویزای کار بعد از تحصیل ۶۰روز است.


مشاوره اخذ ویزا | تاثیر لینکدین در اپلای | لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان