تجربه رفتن به تورنتو کانادا

تجربه سفر به تورنتو
3/5 - (2 امتیاز)

 تجربه سفر به تورنتو کانادا

تجربه سفر به تورنتو | در این بخش تجربه سفر به تورنتو کانادا یکی از دانشجویان ایرانی را پس از شیوع ویروس کرونا شرح خواهیم داد:

اول از همه بگم که من توریستی میخواستم سفر کنم. فامیل درجه یک و اتوریزیشن لتر هم نداشتم.

 مراحل سفر

قبل  پرواز

اول از همه دو‌ دوز استرازنکا زدم. فرم ارایو‌کن‌رو‌تا رو باید ۷۲ ساعت قبل پرواز پر می کردم. همه اطلاعات رو‌ کامل وارد کردم. هتل رزرو کردم که اگر قرنطینه بشم جایی داشته باشم برم. در انتهای پر کردن فرم ارایو‌کن یک کد به من دادن با تاریخ و ساعت تکمیل فرم که این رو در فرودگاه امام چک کردن.

پرواز من با لوفتانزابه فرانکفورت و با کانکتینگ ایرکانادا از فرانکفورت به تورنتو بود. در فرودگاه امام پاسپورت، تست PCR, کارت واکسن و پرینت فرم نهایی ارایوکن که کد و تاریخ و ساعت داره رو‌ چک کردن. کارت واکسن QR کد داشت که اونم چک کردن. در اسکن کارت من بچ نامبر ثبت نشده بود.

پرواز لوفتانزا

پرواز لوفتانزا خوب بود. توی پرواز پذیرایی میشه. در فرانکفورت جلوی گیت پرواز بعدی چند ساعت منتظر موندم. صف پرواز بعدی خیلی شلوغ بود که حواستون به پروتوکلها برای مراقبت از خودتون باشه. در فرانکفورت بوردینگ پس و تست PCR رو قبلش چک میکنن و یک OK روی بردینگ پس می نویسن.

پرواز ایرکانادا

پرواز ایرکانادا نسبت به لوفتانزا شلوغتر بود همه کنار هم نشسته بودن. در طول پرواز  همه ماسک داشتن و راهروهای هواپیما برای راه رفتن نسبت به لوفتانزا باریک‌تر بودن. کسانی که باید راه برن میتونن در راهروی ردیف خودشون تحرک داشته باشن برای جلوگیری از لخته شدن خون و اینجور مسائل .

بعد پرواز

تجربه سفر به تورنتو | کسانی که از قبل ویلچر رزرو کردن به خدمه پرواز اعلام کنن که راهنماییشون کنن. در تورنتو باید فرم deceleration رو با دستگاه پر کنید. مثل قبل توی پرواز فرمی داده نمیشه و فرمی که اپلیکیشن edeclaration می ده اونجا بدرد من نخورد. همه چیز رو صادقانه پر کنید حتی مبلغ پولتون رو.

فرودگاه و تجربه سفر به تورنتو کانادا

بسته به مدارک و علت اومدنتون به کانادا چک میشین. آفیسر اول پرینت فرم دکلریشن رو با ماژیک خط میکشه و چندتا سوال در مورد علت آمدن و مدت ماندن می پرسه و یک‌ لیبل رنگی روی پاس می زنه.
ارجاع میشین به صف بعدی برای افیسر دوم که پاسپورت، ویزا، فرم ارایو کن، تست PCR و کارت واکسن رو چک می کنه. علت سفر و جزئیات موندن رو هم می پرسه که باید صادقانه جواب بدی. البته خوشبختانه به من پلن قرنطینه نخورد.

در انتها پاسپورت رو مهر می زنه که برای من limit شش ماهه رو  هم برای مدت اقامتم نوشت. و می تونین برین ساک‌هاتون رو بردارین.

برای تست PCR می تونین به این مراکز مراجعه کنین:

لیست آزمایشگاه‌ها: وارد شوید

تلفن دفتر مرکزی لوفتانزا

۰۲۱۸۳۳۸۸
۰۲۱۸۳۳۸۹۰۰۰

ایمیل (خیلی خوب جواب میدن):

THRGR@DLH.DE


پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کاناداپرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت سویس فی | پرداخت هزینه کنفرانس خارجی


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان