معرفی ۱۲ بورسیه تحصیلی دکتری دانشگاه های هلند

۱۲ بورسیه تحصیلی هلند
5/5 - (1 امتیاز)

معرفی ۱۲ بورسیه تحصیلی دکتری دانشگاه های هلند

در این مقاله به معرفی کوتاه ۱۲ بورسیه تحصیلی هلند در مقاطع دکتری و پسادکتری در دانشگاه های هلند می پردازیم و لینک مربوط به هر فاند تحصیلی را ارائه خواهیم داد:

۱_ فاند فوق دکتری دانشگاه ماستریکت:

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • بیو انفورماتیک
  • داروشناسی
  • سم شناسی

ددلاین: ۱۴۰۰٫۰۸٫۲۸

شرح شغل:

دنیایی را تصور کنید که در آن آزمایش ایمنی دقیق مواد شیمیایی و دارویی را بدون استفاده از حیوانات آزمایشگاهی انجام دهیم. تصور کنید که ایمنی مواد شیمیایی و دارویی را می توان برای گروه های آسیب پذیر مانند نوزادان ، سالمندان یا بیماران ارزیابی کرد. تصور کنید که ما می دانیم این مواد چگونه با بیولوژی و فیزیولوژی انسان در تعامل هستند و چگونه می توان آنها را در خانه ، مدرسه یا محل کار در طول زندگی ایمن استفاده کرد.

این چشم انداز ما برای آینده است ، چشم اندازی که زیربنای توسعه پلت فرم انسانی مجازی برای ارزیابی ایمنی (VHP4Safety) است ، اولین پلت فرم جهان برای تعیین ایمنی مواد شیمیایی و دارویی برای سلامت انسان تنها بر اساس زیست شناسی انسان.

۲_ بورسیه دکتری دانشگاه رادبود هلند:

لینک اپلای : ورود
رشته‌ها:

  • علوم اجتماعی
  • فلسفه علم

ددلاین: ۱۴۰۰٫۰۸٫۲۴

شرح پوزیشن دکتری:

اولین پروژه دکتری شامل یک مطالعه کیفی علوم اجتماعی از دو مناقشه مرتبط در نانوبیولوژی در مورد نفوذپذیری غشای سلولی و مانع خون/مغز برای نانوذرات جدید است. در دهه های اخیر ، این وعده که نانوذرات قادر خواهند بود با دقت زیاد در فرایندهای سلولی دخالت کنند ، نانوبیولوژی و نانودارو را تقویت کرده است. این ادعاها در حال حاضر توسط نانوبیولوژیست های انتقادی با ادعاهای بیش از حد امیدوار کننده و در برخی موارد حتی زیر سوال بردن صداقت تحقیق مورد اعتراض قرار گرفته است.

۳_  پوزیشن تحصیلی دکتری دانشگاه لیدن هلند:

لینک اپلای: ورود

رشته‌ها:

  • روانشناسی سلامت
  • علوم سلامت

ددلاین: ۱۴۰۰٫۰۸٫۰۲

شرح کوتاه پوزیشن تحصیلی:

پردیس LUMC لاهه و گروه بهداشت ، پزشکی و روانپزشکی دانشگاه لیدن به دنبال یک نامزد دکتری برای پروژه تحقیقاتی “مداخلات رفتاری در گروه های آسیب پذیر” هستند. آیا به تحقیق در تقاطع سلامت ، رفتار و سیاست علاقه دارید؟

شرح شغل در هلند ، افرادی که وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایینی دارند در حال حاضر پانزده سال کوتاهتر از سلامت کامل زندگی می کنند و شش سال زودتر از افرادی که دارای وضعیت اقتصادی و اجتماعی بالا هستند می میرند. مداخلات زیادی وجود دارد که بر پیشگیری تمرکز کرده و سعی در بهبود سلامت مردم دارد.

۴_ فاند دکتری صنعتی آیندهوون هلند:

لینک اپلای : ورود

رشته‌ها:

  • مهندسی برق

ددلاین: ۱۴۰۰٫۰۸٫۰۹

شرح شغل:

سیستم های انرژی برای دستیابی به اهداف دقیق کاهش CO2 با چالش بزرگی روبرو هستند. این امر با نیاز به ادغام مقادیر عظیمی از انرژی های تجدیدپذیر در شبکه برق همراه است. با این حال ، ماهیت تصادفی و متناوب منابع انرژی تجدیدپذیر ، مانند باد و خورشید ، تعادل تولید و تقاضای برق را به طور فزاینده ای دشوار می کند. برای مقابله با این مسائل ، نیروی الکتریکی مازاد از منابع انرژی تجدید پذیر می تواند از طریق الکترولیز آب به هیدروژن سبز تبدیل شود.

۵_ بورسیه دکتری دانشگاه گرونینگن:

لینک اپلای : ورود

رشته ها:

  • منطق
  • ریاضیات
  • علوم کامپیوتری

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۹/۰۸

شرح موقعیت:

موقعیت دکترا در منطق های غیر کلاسیک از طریق نظریه اثبات (۱٫۰ FTE)

برنامه های کاربردی از نامزدهای عالی برای موقعیت ۴ ساله دکترا در منطق های غیر کلاسیک با بودجه کامل از طریق تئوری اثبات در گروه محاسبات بنیادی در موسسه برنولی برای ریاضیات ، علوم رایانه و هوش مصنوعی ، دانشگاه گرونین دعوت می شوند.

۱۲ بورسیه تحصیلی هلند

۶_ موقعیت دکتری دانشگاه اراسموس روتردام:

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • منطق
  • سیستم های بازرگانی

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

شرح موقعیت:

موقعیت های دکترا در فرآیندهای تجاری ، تدارکات و سیستم های اطلاعاتی در موسسه تحقیقاتی مدیریت اراسموس (ERIM) ، دانشگاه اراسموس روتردام

پنج حوزه تحقیق در مدیریت را متمایز می کند و پروژه های تحقیقاتی دکترا را با بودجه کامل در زمینه های زیر ارائه می دهد: فرایندهای تجاری ، سیستم های لجستیک و اطلاعات (LIS) ، سازمان (ORG) ، بازاریابی (MKT) ، امور مالی و حسابداری (F&A) و استراتژی و کارآفرینی (S&E).

۷_ پوزیشن تحصیلی دکتری دانشگاه واگنینگن:

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • فیزیولوژی
  • زیست شناسی گیاهی

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۱۶

شرح موقعیت:

موقعیت دکتری “کنترل درون سلولی ارتباط بین سلولی در طول توسعه گیاه”

آیا به دنبال یک پروژه دکتری بین رشته ای و اساسی در زمینه علوم گیاهی هستید؟ آیا به بررسی نحوه ارتباط سلولهای گیاهی و اندامکها با یکدیگر علاقه دارید؟ آیا با بیولوژی و فیزیولوژی سلولی وابستگی دارید؟ و آیا می خواهید در محیط دانشگاهی چند فرهنگی و تحریک کننده تحقیق کنید؟

شما در بخشهای فیزیولوژی گیاهان و زیست شناسی سلول کار خواهید کرد و طیف وسیعی از روشها را برای آشکارسازی اثرات توسعه ای طولانی مدت سیگنالینگ کلروپلاست به هسته ، ترکیب خواهید کرد.

۸_فاند پسادکتری دانشگاه واگینگن:

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • میان رشته ای در موضوع نفوذ نمک در دلتاها در وسعت جهانی

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰

شرح موقعیت:

SALTISolutions یک برنامه چشم انداز چند رشته ای با بودجه TTW است که توسط پروفسور جولی پیترزاک (TU Delft) رهبری می شود و با همکاری نزدیک دانشگاه های Twente ، Eindhoven ، Utrecht ، Wageningen و NIOZ انجام می شود.

۹_ موقعیت استادیار و دانشیار دانشگاه آیندهوون:

لینک اپلای : ورود

رشته ها:

  • مهندسی بیو پزشکی
  • زیست شناسی

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۲۳

شرح موقعیت:

آیا شما دانشمندی هستید که چالش پرداختن به چالش های زیست پزشکی معاصر را از طریق رویکردهای مبتکرانه مبتنی بر شیمی آلی دوست دارید؟ این موقعیت در آزمایشگاه بیولوژی شیمی و موIسسه سیستم های مولکولی پیچیده (ICMS) تعبیه خواهد شد. شما رویکرد قوی متمرکز بر شیمی آلی نسبت به زیست شناسی شیمیایی دارید. برنامه های کاربردی برای تحقیقات شما می تواند در کشف دارو ، توسعه کاوشگر ، شیمی پپتیدها و موارد مشابه باشد.

۱۲ بورسیه تحصیلی هلند

۱۰_ موقعیت استاد تمام دانشگاه اینشید:

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • آموزش پیشرفته فناوری

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

شرح موقعیت:

یادگیری و آموزش پیشرفته فن آوری کامل

ماموریت این گروه توسعه (تئوری های زیر بنایی) محیط های یادگیری نوآورانه ، پیشرفته با فناوری و سازگار است. فرصتی هیجان انگیز را برای الهام بخشیدن به دانشمندان یادگیرنده با دید قوی در مورد چگونگی حمایت موثر از آموزش با فناوری و یادگیری از فناوری ارائه می دهیم.

۱۱_ بورسیه تحصیلی دکتری دانشگاه تکنولوژی دلفت:

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • مصرف هوشمند انرژی

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۲۴

شرح موقعیت:

دانشگاه صنعتی دلفت یک نامزد دکتری را با موضوع “راه حل های انرژی هوشمند برای ایجاد انعطاف پذیری در بنادر سبز اروپا” استخدام می کند. موقعیت دکترا بخشی از پروژه MAGPIE است که توسط اتحادیه اروپا تامین مالی می شود.

۱۲_ موقعیت استادیار و دانشیار دانشگاه آیندهوون:

لینک اپلای: ورود

رشته ها:

  • مهندسی مواد

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۳۰

شرح موقعیت:

گروه مهندسی شیمی و شیمی یک موقعیت در دسترس برای استادیار/دانشیار مهندسی شیمی دارد.

تجربه مهاجرت میسا | ویزای دانشجویی کانادا |اپلای در رشته سینما | معرفی سایت کاریابی و پوزیشن های تحصیلی آلمان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان