بهترین کالج ها با نرخ پذیرش بالا در آمریکا ۲۰۲۲

کالج با نرخ پذیرش بالا

بهترین کالج ها با نرخ پذیرش بالا در آمریکا ۲۰۲۲

کالج با نرخ پذیرش بالا| این کالج ها دارای نرخ پذیرش بیش از ۹۰٪ هستند و شامل برخی از بهترین و آسان ترین کالج ها برای ورود به ایالات متحده می شوند. رتبه‌بندی‌های امسال وزن نمرات ACT/SAT را کاهش داده است تا تاکیدی کلی بر نمرات آزمون در فرآیند پذیرش کالج نداشته باشد. برای مشاهده لیست تمامی ایین کالج ها دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

ورود


۱٫ Iowa State University 

نرخ پذیرش: ۹۲%

ایالت آیووا یک دانشگاه دولتی با رتبه بالا است که در ایمز، آیووا واقع شده است. این موسسه بزرگ با ثبت نام ۲۶۷۱۳ دانشجو در مقطع کارشناسی است. نرخ پذیرش ایالت آیووا ۹۲٪ است. رشته های محبوب شامل مهندسی مکانیک، بازاریابی و بازرگانی کشاورزی است. فارغ التحصیلان ایالت آیووا با فارغ التحصیلی ۷۴ درصد از دانشجویان، حقوق اولیه ۴۱۲۰۰ دلار را دریافت می کنند.


۲٫ Kansas State University 

نرخ پذیرش: ۹۵%

ایالت کانزاس یک دانشگاه دولتی با رتبه بالا است که در منهتن، کانزاس واقع شده است. این یک موسسه بزرگ با ثبت نام ۱۵۵۴۸ دانشجو در مقطع کارشناسی است. نرخ پذیرش ایالت کانزاس ۹۵٪ است. رشته های محبوب شامل علوم دامی و دامپروری، بازرگانی و بازاریابی است. فارغ التحصیلان ایالت کانزاس با فارغ التحصیلی ۶۵ درصد از دانشجویان، حقوق اولیه ۳۸۴۰۰ دلار را دریافت می کنند.


۳٫ University of Kansas 

نرخ پذیرش: ۹۳%

این کالج و دانشگاه مرزهای دانش را پشت سر می گذارد، تجربه آکادمیک را تغییر می دهد و راه حل هایی را از طریق تحقیقات نوآورانه ایجاد می کند.

KU برای پایین نگه داشتن هزینه ها برای دانش آموزان و در عین حال ارائه بالاترین سطح تجربه آموزشی کار می کند.


۴٫ University of Wyoming 

نرخ پذیرش: ۹۶%

کالج با نرخ پذیرش بالا | دانشگاه وایومینگ در قلب لارامی، وایومینگ قرار دارد. بیش از ۲۰۰ زمینه تحصیلی، رشته های تحصیلی و برنامه های بین رشته ای متعددی را ایجاد می کند که به دانش آموزان مهارت های عملی و دنیای واقعی می دهد.


پیشنهاد مطالعه بیشتر:

ثبت نام کالج

آشنایی با دانشگاه پرینستون آمریکا


۵٫ Moody Bible Institute 

نرخ پذیرش: ۹۴%

دانشگاه کانزاس، دانشگاه شاخص ایالت و یکی از ۶۶ عضو دعوت شده انجمن معتبر دانشگاه های آمریکا (AAU) است. به طور مداوم رتبه های بالایی را برای دانشگاهیان کسب می کند و به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی برتر شناخته می شود.


۶٫ Whitworth University 

نرخ پذیرش: ۹۱%

دانشگاه ویتورث که به عنوان یکی از برترین کالج ها و دانشگاه های منطقه ای در غرب شناخته می شود، بیش از ۳۰۰۰ دانشجو ثبت نام کرده و بیش از ۱۰۰ برنامه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. در سال‌های اخیر، Whitworth از رکوردهای ثبت‌نام و حفظ دانشجو، قوی‌ترین موقعیت مالی در تاریخ دانشگاه و افزایش دید خارجی برخوردار بوده است.


۷٫ Texas State Technical College 

نرخ پذیرش: ۱۰۰%

کالج با نرخ پذیرش بالا | کالج فنی ایالت تگزاس یک کالج عمومی بالاتر از حد متوسط است که در واکو، تگزاس واقع شده است. این یک موسسه کوچک با ثبت نام ۴۵۳۶ دانشجو در مقطع کارشناسی است. نرخ پذیرش کالج فنی ایالت تگزاس ۱۰۰٪ است. رشته های محبوب عبارتند از جوشکاری، تکنسین مهندسی برق، و مکانیک خودرو. کالج فنی ایالت تگزاس ۴۰ درصد از دانشجویان خود را فارغ التحصیل می کند.


کالج ها با نرخ پذیرش بالا


۸٫ University of Kentucky 

نرخ پذیرش: ۹۶%

کنتاکی یک دانشگاه دولتی بالاتر از حد متوسط است که در لکسینگتون، کنتاکی واقع شده است. این یک موسسه بزرگ با ثبت نام ۲۰۶۲۲ دانشجو در مقطع کارشناسی است. نرخ پذیرش کنتاکی ۹۶٪ است. رشته های محبوب شامل بازاریابی، بازرگانی و پرستاری است. فارغ التحصیلان کنتاکی با فارغ التحصیلی ۶۶ درصد از دانشجویان، حقوق اولیه ۳۶۹۰۰ دلار را دریافت می کنند.


۹٫ Seattle Pacific University

نرخ پذیرش: ۹۱%

کالج با نرخ پذیرش بالا | پردیس شهری ۴۳ هکتاری SPU در یک محله مسکونی در دامنه شمالی کوئین آن هیل، تنها ۱۰ دقیقه از مرکز شهر سیاتل واقع شده است.

(آمار بر اساس سه ماهه پاییز ۲۰۲۱ است)

تعداد کل ثبت نام: ۳,۴۴۳

ثبت نام در مقطع کارشناسی: ۲۶۴۰

ثبت نام پس از لیسانس: ۴۳

ثبت نام فارغ التحصیلان: ۷۶۰


۱۰٫ Utah State University 

نرخ پذیرش: ۹۱%

ایالت یوتا یک دانشگاه دولتی بالاتر از حد متوسط است که در لوگان، یوتا واقع شده است. این یک موسسه بزرگ با ثبت نام ۱۷۰۶۳ دانشجو در مقطع کارشناسی است. نرخ پذیرش ایالت یوتا ۹۱٪ است. رشته های محبوب شامل هنرهای لیبرال و علوم انسانی، اقتصاد و اختلالات ارتباطی است. فارغ التحصیلان ایالت یوتا با فارغ التحصیلی ۵۴ درصد از دانشجویان، حقوق اولیه ۳۳۹۰۰ دلار را دریافت می کنند.


۱۱٫ Bob Jones University 

نرخ پذیرش: ۱۰۰%

BJU یک دانشگاه خصوصی و مسیحی بالاتر از حد متوسط است که در گرین ویل، کارولینای جنوبی واقع شده است. این یک موسسه کوچک با ثبت نام ۲۳۱۴ دانشجوی مقطع کارشناسی است. نرخ پذیرش BJU 100٪ است. رشته های محبوب شامل بازرگانی، مطالعات مقدماتی خدمات سلامت و حسابداری است. فارغ التحصیلان BJU با فارغ التحصیلی ۶۶ درصد از دانشجویان، حقوق اولیه ۲۸۴۰۰ دلار را دریافت می کنند.


۱۲٫ Keiser University

نرخ پذیرش: ۱۰۰%

کالج با نرخ پذیرش بالا | در طی ۴۳ سال گذشته، دانشگاه کایزر به بزرگترین دانشگاه خصوصی و غیرانتفاعی فلوریدا تبدیل شده است که به حدود ۲۰۰۰۰ دانشجو، ۳۸۰۰ کارمند و بیش از ۶۶۰۰۰ فارغ التحصیل خدمات ارائه می دهد.


۱۳٫ Montana Technological University 

نرخ پذیرش: ۹۱%

در قلب کوه‌های راکی، دانشگاه فناوری مونتانا مکانی با هدف، محل تفکر، تحقیق، نوآوری و ایده‌های غیر معمول است. با مونتانا به عنوان آزمایشگاه زنده ما، ما آموزش عالی را به عنوان یک دانشگاه پیشرو STEM با برنامه های اضافی قوی در زمینه های پرستاری، بهداشت و حرفه ای ارائه می دهیم.


 ۱۴٫ South Dakota State University

نرخ پذیرش: ۹۰%

ایالت داکوتای جنوبی یک دانشگاه دولتی بالاتر از حد متوسط است که در بروکینگز، داکوتای جنوبی واقع شده است. این یک موسسه متوسط با ثبت نام ۷۹۷۱ دانشجو در مقطع کارشناسی است. نرخ پذیرش ایالت داکوتای جنوبی ۹۰٪ است. رشته های پرطرفدار شامل پرستاری، علوم دامی و دامپروری، و هنرهای آزاد و علوم انسانی است. فارغ التحصیلان ایالت داکوتای جنوبی با فارغ التحصیلی ۵۶ درصد از دانشجویان، حقوق اولیه ۳۷۹۰۰ دلار را دریافت می کنند.


۱۵٫ Jacksonville University

نرخ پذیرش: ۹۲%

کالج با نرخ پذیرش بالا | در دانشگاه جکسونویل، شما دانشگاهی را خواهید یافت که بیش از ۱۰۰ رشته، دوره های فرعی و پیش حرفه ای را ارائه می دهد. شما یک برنامه دقیق Honors، بیش از ۱۰۰ باشگاه و سازمان برای کاوش، NCAA Division I و تیم های ورزشی دانشگاه، فرصت هایی برای تحقیقات کارشناسی، و تجربیات یادگیری عملی در داخل و خارج از کلاس را خواهید یافت.


راهنمای تحصیل در آمریکا | گرفتن وقت سفارت | تحصیل در کالج های آلمان | فرآیند فرصت تحقیقاتی خارج از کشور


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان