کارت اقامت اتریش | کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش

کارت اقامت اتریش

کارت اقامت اتریش

کارت اقامت اتریش | اتریش از دسته کشورهای است که قوانین شغلی را برای کارگران خارجی را در ارجحیت قرار می دهد . کیفیت زندگی در اتریش از شاخص هایی است که نیروی کار ماهر را به سوی کار و زندگی در این کشور می کشاند .

بر همین اساس این کشور تا کنون در امور مهاجرتی بسیار انعطاف پذیر عمل کرده است . اعطای کارت قرمز سفید قرمز اتریش ( RWR ) یکی از اقدامات اصلی در این راستا بوده است که مزایای زیادی را به ارمغان می آورد .

اتریش با کارت RWR ، یک سیستم مهاجرتی جدید و قابل انعطاف را راه اندازی کرد که مهاجرت طولانی مدت را برای حرفه ای های واجد شرایط از کشورهای ثالث و اعضای خانواده اش امکان پذیر می سازد .

کارت اقامت RWR به صورت دوازده ماهه صادر می شود و افراد واجد شرایط که موفق به اخذ آن شوند از شرایط کاری و اقامتی دائم در اتریش برخوردار خواهند بود . بدین معنا که می توانند تحت نظر یک کارفرمای ثابت کار کنند و به همراه خانواده با اقامت دائم در اتریش زندگی کنند.


مقاله مرتبط: نوشتن استادی پلن | فاندیاب | مصاحبه با استاد خارجی


کارت اقامت اتریش

دریافت کارت اقامت RWR

متقاضیان علاقه مند به کار و زندگی در اتریش ، ابتدا با درخواست ویزای جستجوی کار اتریش وارد این کشور می شوند و سپس برای کارت قرمز سفید قرمز اتریش، درخواست بدهند . البته ورود به اتریش خود مراحل و امتیاز بندی هایی دارد که باید ۷۰ امتیاز رافراهم کرده باشید تا بتوانید وارد اتریش شوید.

تحصیل در اتریش و کارت RWR

افرادی که تجربه تحصیل در اتریش را داشته اند و از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل شده اند، در مورد دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش ، دارای یک امتیاز بالاتر از دیگران هستند. فارغ التحصیلانی که مدت تحصیلی شان پنج سال بوده است، در مدت تعیین شده توسط اداره اقامت و اداره کار موفق به پیدا کردن کار مرتبط با رشته تحصیلی شان بایند شوند، و سپس می توانند برای دریافت این کارت درخواست دادهند .

کارت اقامت اتریش | افرادی که واجد این شرایط باشند می توانند این کارت را برای خود و خانواده شان درخواست داده و ظرف مدت بیست روز آن را تحویل بگیرند. این در حالی است که در حالت عادی حداقل ۳ ماه برای اخذ کارت کارت لازم است .

ویزاهای مرتبط

ویزای ROT-WIESS-ROTکه به زبان آلمانی به معنای همان قرمز سفید قرمز است، به واجدین شرایط کارت قرمز سفید قرمز اتریش اعطا می شود . به دارندگان این کارت، پس از طی ۳ یا ۴ سال ویزای نوع WEISS- BLAU داده می شود.

ویزای WEISS-BLAU در واقع کارت سفید آبی اتریش را به متقاضی می دهد که اعتبار آن از ویزای RWR هم بیشتر است و با دریافت آن از حقوق و مزایای یک شهروند اتریشی برخوردار می شوند.


مقاله مرتبط: دانشگاه های ارزان در اسکاندیناوی | ویزای تحصیلی آلمان | پرداخت ارزی با مستر کارت


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان