اجاره خانه در کانادا

اجاره خانه در کانادا

اجاره خانه در کانادا

چگونه وقتی به کانادا می رسیم یک محل اسکان موقت پیدا کنیم؟

مهمترین گام و چالش برای اکثر دانشجویان و یا افرادی که به مراحل پایانی مهاجرت خود می رسند پیدا کردن یک محل اسکان موقت است. از آنجایی که پیدا کردن محل اقامت در اکثر موارد نیاز به ارائه حساب بانکی با تراکنش های مناسب و گواهی اشتغال و یا تحصیل است، پس امر ساده ای نیست که بتوانید یک محل اقامت مناسب فراهم کنید. بنابراین بهترین گزینه برای شروع، محل های اسکان موقت هستند. زیرا با کمک محل اسکان موقت می توانید یک مسکنی متناسب با شرایط و روحیات خود پیدا کنید.

 نحوه پیدا کردن محل اقامت موقت 

۱- هاستل ها و هتل ها :

ابتدایی ترین گزینه برای شروع، هاستل‌ها و هتل‌ها هستند. هاستل ها اقامتگاه های مقرون به صرفه ای هستند که شما بستگی به انتخاب خود، در کنار سایر افراد یا به تنهایی می توانید زندگی کنید.

۲-  استفاه از وب سایت های مسکن یاب :

  • یکی از وب سایت های مفید که بصورت آنلاین می توانید برای خود یک محل اقامت موقت رزرو کنید وب‌سایت cic.gc.ca است.
  • علاوه مورد فوق، یکی دیگر از معروف ترین و بهترین گزینه برای این کار مراجعه به وب سایت Airbnb است. شما می توانید با گزینه های زیادی که در این سایت ارائه شده است متناسب با بودجه خود یک محل اسکان موقت پیدا کنید.

 سایر سایت ها برای پیدا کردن مسکن

در صورتی که در پیدا کردن محل اقامت برای خود موفق نبودید می توانید از سازمان خدمات مهاجرتی کانادا ( immigrant-serving organization ) در این زمینه مشاوره بگیرید.

نگارش کورس دیسکریپشن | نگارش ایمیل مکاتباتی | نگارش SOP | نگارش CV | نگارش توصیه نامه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان