پوزیشن پستداک در اروپا و آمریکا

پوزیشن پستداک در اروپا و آمریکا

عناوین مقاله:

پوزیشن پستداک در اروپا و آمریکا

1. پوزیشن پستداک در دانشگاه TU Dresden آلمان

حوزه ها:

  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۷/۱۵

شرح موقعیت:

پوزیشن پستداک در اروپا و آمریکا | در TU Dresden، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، مؤسسه فناوری ارتباطات، استاد جوان سیستم های ارتباطی لمسی برای خوشه برتری “مرکز اینترنت لمسی با انسان در حلقه” (CeTI) موقعیتی را به عنوان دستیار پژوهشی / دانشجوی دکتری / فوق دکتری (m/f/d) (با توجه به صلاحیت شخصی کارکنان طبق حقوق گروه E 13 TV-L حقوق دریافت می کنند) برای 36 ماه، حداکثر 31 دسامبر 2025.

دوره استخدام تحت قانون قراردادهای تحقیقاتی با مدت زمان ثابت (Wissenschaftszeitvertragsgesetz – WissZeitVG) است. این موقعیت فرصتی برای کسب مدارک تحصیلی بیشتر (به عنوان مثال پایان نامه دکترا / توانمندسازی) ارائه می دهد. ایجاد تعادل بین خانواده و شغل مسئله مهمی است. این موقعیت به طور کلی برای داوطلبانی که به دنبال کار پاره وقت هستند مناسب است.

درخواست پذیرش: لینک


2. پوزیشن پستداک در دانشگاه Wageningen هلند

حوزه ها:

  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

شرح موقعیت:

پوزیشن پستداک در اروپا و آمریکا | محقق فوق دکترا با مطالعه و اجرای طراحی مشترک یک بازی جدی استخراج شن و ماسه (SESG)، درک ما را از روش‌هایی که سیستم‌ها و ابزارهای دیجیتال امکان بازتاب، یادگیری و تغییر نهادی در حاکمیت دریایی را فراهم می‌کنند، افزایش می‌دهد. توسعه و طراحی بازی با شریک پروژه BUAS است که محقق فوق دکترا از نزدیک با او همکاری خواهد کرد. از طریق اقدام پژوهی، محقق پسا دکترا، طراحی مشترک SESG را که با دوقلو دیجیتال دریای شمال همراه خواهد بود، تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

درخواست پذیرش: لینک


3. پوزیشن پستداک در دانشگاه Amsterdam هلند

حوزه ها:

  • فیزیک

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۸/۰۹

شرح موقعیت:

پوزیشن پستداک در اروپا و آمریکا | گروه گازهای کوانتومی استرانسیوم ما به دنبال یک فوق دکتری است که می خواهد در هدایت بستر آزمایش سنجش کوانتومی فوق سرد کوانتومی دلتا NL (QDNL) جدید شرکت کند. این گروه توسط پروفسور فلوریان شرک رهبری می شود و بخشی از خوشه گازهای کوانتومی و اطلاعات کوانتومی (QG&QI) در موسسه فیزیک (IoP) دانشگاه آمستردام (UvA) است.

درخواست پذیرش: لینک


4. پوزیشن پستداک در دانشگاه KTH سوئد

حوزه ها:

  • علوم کامپیوتر
  • ریاضیات
  • فن آوری

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

شرح موقعیت:

دپارتمان علوم و مهندسی محاسبات (CST) به دنبال یک دانشجوی فوق دکترا در بینایی کامپیوتر / یادگیری ماشین / ریاضیات کاربردی برای مدیریت مقیاس ها در شبکه های عمیق است. در تحقیق خود، ما شبکه‌های عمیقی را برای پردازش داده‌های تصویر ایجاد می‌کنیم که تبدیل‌های مقیاس‌بندی و سایر تبدیل‌های تصویر را به روشی تئوری درست انجام می‌دهند.

تحقیقات ما در این زمینه شامل مدل‌سازی نظری تأثیر تبدیل‌های تصویر بر معماری‌های مختلف برای شبکه‌های عمیق و همچنین ارزیابی تجربی چنین شبکه‌هایی بر روی مجموعه داده‌های آزمایش کمی برای تعیین ویژگی‌های آن‌ها است. این کار همچنین شامل ایجاد مجموعه داده‌های آزمایشی جدید با هدف فعال کردن خصوصیات خصوصیات شبکه‌های عمیق است، به روش‌هایی که تحت پوشش مجموعه داده‌های آزمایشی موجود نیستند.

درخواست پذیرش: لینک


5. پوزیشن پستداک در دانشگاه Ilmenau آلمان

حوزه ها:

  • علوم کامپیوتر
  • ریاضیات
  • فیزیک
  • فن آوری

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

شرح موقعیت:

پوزیشن پستداک در اروپا و آمریکا | پروژه تحقیقاتی MesoComp، که توسط شورای تحقیقات اروپا (ERC) تامین می شود، بر بهبود درک اساسی ما از دینامیک و منشاء روبناهای متلاطم متمرکز شده است – نظمی در مقیاس متوسط. نمونه‌هایی برای چنین فرآیندهای شکل‌گیری الگو در جریان‌های بسیار متلاطم در سطح خورشید یا در همرفت اتمسفر یافت می‌شوند. این تحقیق بر اساس مطالعات شبیه‌سازی عددی جابجایی مزو مقیاس آشفته در سیالات تراکم‌پذیر در ترکیب با تجزیه و تحلیل جامع ساختار مقیاس بزرگ و ویژگی‌های آماری جریان است.

درخواست پذیرش: لینک


6. پوزیشن پستداک در دانشگاه Ruhr-University Bochum آلمان

حوزه ها:

  • رسانه و ارتباطات
  • ادبیات
  • علوم اجتماعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

شرح موقعیت:

دانشگاه روهر بوخوم (RUB) یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی پیشرو در آلمان است. به‌عنوان یک دانشگاه پردیس اصلاح‌گرا، به‌طور منحصربه‌فردی کل حوزه‌های علمی اصلی را در یک مکان ترکیب می‌کند. همزیستی پویای موضوعات و فرهنگ‌های موضوعی فرصت‌های ویژه‌ای برای همکاری میان رشته‌ای به محققان و دانشجویان ارائه می‌دهد.

RUB مخفف تنوع و فرصت های برابر است. بنابراین، ما همکاری تیم‌های ناهمگون و مسیر حرفه‌ای افرادی را که در حوزه‌های کاری مربوطه نمایندگی ندارند، ترویج می‌کنیم. RUB به صراحت درخواست های زنان را تشویق می کند. در مناطقی که در آن کمتر حضور دارند، در صورت داشتن شرایط یکسان، اولویت مورد توجه قرار خواهند گرفت. درخواست های افراد دارای معلولیت نیز بسیار استقبال می شود.

درخواست پذیرش: لینک


7. پوزیشن پستداک در دانشگاه KTH سوئد

حوزه ها:

  • فن آوری
  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

شرح موقعیت:

پوزیشن پستداک در اروپا و آمریکا | به دنبال 2 محقق فوق دکتری در زمینه مبانی علم داده هستیم. این موقعیت ها در یک تیم تحقیقاتی در KTH به رهبری پروفسور Aristides Gionis (https://www.kth.se/profile/argioni/) هستند. تمرکز تیم تحقیقاتی بر توسعه روش‌های جدید برای استخراج دانش از داده‌ها، مدل‌سازی سیستم‌های پیچیده در مقیاس بزرگ، و کاوش در حوزه‌های کاربردی جدید در علم داده است.

حوزه‌های مورد علاقه شامل مدل‌ها و الگوریتم‌های کشف دانش، تکنیک‌های الگوریتمی و آماری جدید برای مدیریت کلان داده‌ها، بهینه‌سازی برای یادگیری ماشین، تجزیه و تحلیل اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی، انصاف، مسئولیت‌پذیری و شفافیت در سیستم‌های یادگیری است.

درخواست پذیرش: لینک


مقالات مفید: تحصیل در کالج های آلمان


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان