پوزیشن دکتری با حقوق در هلند

پوزیشن دکتری با حقوق در هلند

عناوین مقاله:

پوزیشن دکتری با حقوق در هلند دانشگاه TU Delft

حوزه های تحصیلی:

  • مهندسی شیمی
  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۲۶

شرح موقعیت:

در این پروژه، شما در حوزه مهندسی سیستم های فرآیندی (PSE) تحقیق خواهید کرد. کد کار شما در زبان‌های برنامه‌نویسی پیشرفته (مانند پایتون یا جولیا) پیاده‌سازی می‌شود و از چارچوب‌های پیشرفته ML (مانند PyTorch) استفاده خواهید کرد. علاوه بر این، تکنیک‌های بهینه‌سازی پیشرفته را برای طراحی فرآیند اعمال و توسعه خواهید داد (به عنوان مثال، بهینه‌سازی روبنا). با کار در یک تیم، از کنترل نسخه (به عنوان مثال، Git) و تست واحد برای توسعه نرم افزار مشترک استفاده خواهید کرد.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با حقوق در هلند دانشگاه Maastricht (UM)

حوزه های تحصیلی:

  • روانشناسی
  • علوم بهداشتی
  • تعامل انسان و کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

شرح موقعیت:

ماموریت کنسرسیوم SPREAD+ (پیشرفت های پایدار و شخصی در مراقبت از زوال عقل) بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به زوال عقل، مراقبان غیررسمی آنها و متخصصان مراقبت های بهداشتی است. هدف استفاده از یک رویکرد مبتنی بر نیاز است که در آن نوآوری‌های روانی-اجتماعی و فن‌آوری موجود و جدید به‌موقع، مؤثر و پایدار در تمام مراحل فرآیند زوال عقل به کار گرفته می‌شوند.

در دهه های اخیر، چندین مداخله روانی- اجتماعی و تکنولوژیکی برای زوال عقل ایجاد شده است. اگرچه این کار منجر به نوآوری های مهمی شده است، اما هنوز مشخص نیست که کدام مداخله برای چه کسی، در چه زمانی و در چه زمینه ای برای حمایت بهینه از یک زندگی خوب با زوال عقل مناسب است. علاوه بر این، این مداخلات راه خود را به اندازه کافی در عمل پیدا نمی کنند.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با حقوق در هلند دانشگاه Maastricht (UM)

حوزه های تحصیلی:

  • روانشناسی
  • سلامت یا علوم رفتاری و/یا طراحی فنی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

شرح موقعیت:

فعالیت های این پروژه دکتری عبارتند از:

نقشه برداری از نیازها و چالش های افراد مبتلا به زوال عقل، مراقبین غیررسمی آنها و متخصصان مراقبت های بهداشتی با توجه به اتخاذ سبک زندگی سالم و ارتباط سالم با محیط زیست.

در مورد مداخلات بالقوه تاثیرگذار روانی-اجتماعی و تکنولوژیکی با هدف سبک زندگی سالم و/یا محیط سالم بینشی به دست آورید.

برای به دست آوردن بینشی در مورد الگوهای سبک زندگی و عوامل محیطی افراد مبتلا به زوال عقل و مراقبان غیررسمی آنها و ارتباط آنها با کیفیت مراقبت و کیفیت زندگی.

(بیشتر) توسعه و ارزیابی یک مداخله روانی اجتماعی و تکنولوژیکی مبتنی بر نیاز با هدف سبک زندگی سالم و/یا محیط سالم.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با حقوق در هلند دانشگاه Amsterdam (UvA)

حوزه های تحصیلی:

  • مدیریت
  • مدیریت بازرگانی
  • روانشناسی
  • علوم کامپیوتر

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۲۶

شرح موقعیت:

نوآوری برای عملکرد شرکت ها و اقتصادها از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، عوامل اجتماعی روانشناختی پذیرش نوآوری هنوز به خوبی درک نشده اند. هدف این پروژه بین رشته ای درک بهتر عواملی است که می توانند موفقیت (و شکست) پروژه های نوآوری و کارآفرینی را توضیح دهند و به طور بالقوه از الگوریتم های یادگیری ماشین استفاده می کنند.

به عنوان عضوی از بخش کارآفرینی و نوآوری و آزمایشگاه نوآوری، آزادی زیادی خواهید داشت که پروژه تحقیقاتی خود را تعریف کنید یا به یک یا چند پروژه تحقیقاتی در حال انجام که توسط اعضای بخش ما انجام می شود بپیوندید.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با حقوق در هلند دانشگاه Groningen

حوزه های تحصیلی:

  • جامعه شناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

شرح موقعیت:

افزایش سن و مهاجرت بین المللی چالش های بزرگی برای اروپا ایجاد می کند. پروژه بین المللی «آیا مهاجران در اروپا به خوبی پیر می شوند؟ روش‌های ترکیبی و مطالعه مداخله‌ای در چهار کشور (MIG-AGE)» به این سؤال می‌پردازد که پیر بودن و سن مناسب برای گروه‌های مختلف مهاجر در اروپا به چه معناست.

این رویکرد از روش های ترکیبی استفاده می کند و به طور خاص بر روی نسل اول مهاجران کارگری بازنشسته از ایتالیا و ترکیه که در آلمان و هلند زندگی می کنند و مهاجران بازنشسته از آلمان و هلند ساکن ایتالیا و ترکیه تمرکز می کند.

شرکای پروژه عبارتند از دانشگاه بامبرگ (آلمان)، Università degli Studi di Genova (ایتالیا) و دانشگاه کوچ (ترکیه). انتظار می رود داوطلب دکترا با مهاجران نسل اول ترک در هلند و مهاجران بازنشسته هلندی در ایتالیا و ترکیه مصاحبه های کیفی انجام دهد. کاندیدای دکترا به طور فعال در طراحی و اجرای یک مداخله بهداشتی حساس فرهنگی برای مهاجران نسل اول ترک در آلمان مشارکت خواهد داشت.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن دکتری با حقوق در هلند دانشگاه Amsterdam (VU)

حوزه های تحصیلی:

  • جمعیت شناسی
  • اقتصاد
  • اپیدمیولوژی
  • علوم سیاسی
  • روانشناسی
  • جامعه شناسی
  • آمار

ددلاین: ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

شرح موقعیت:

شبکه دکتری: ESSGN هشت دانشگاه را با علاقه مشترک به ژنتیک علوم اجتماعی گرد هم می آورد، به عنوان مثال، در ترکیب اطلاعات ژنتیکی برای بهبود درک ما از سوالات قدیمی در علوم اجتماعی، مانند منشاء نابرابری، “طبیعت در مقابل پرورش” بحث، و میزان تاثیر متقابل بین محیط‌ها و ژن‌ها در شکل‌دهی شانس زندگی مهم است.

این کنسرسیوم متشکل از یک گروه بین رشته‌ای از دانشگاهیان است که شامل جمعیت‌شناسی، اقتصاد، اپیدمیولوژی، ژنتیک، علوم سیاسی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و آمار و همچنین هفت شریک غیرآکادمیک است که در زمینه استفاده از علم داده برای درک بهتر نابرابری‌ها در زمینه‌های مختلف، تجربه و متعهد هستند.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان