پرداخت شهریه با فلای وایر

پرداخت شهریه با فلای وایر

عناوین مقاله:

پرداخت های بین المللی با فلای وایر (Flywire)

پرداخت شهریه با فلای وایر  | فلای وایر Flywire شامل ارائه درگاه پرداخت بین المللی است که هم اکنون در سه حوزه بهداشت و سلامت، مسافرت و پرداخت های دانشگاهی به کاربران سرویس می دهد. فلای وایر عمدتا در کشورهایی مثل کانادا، استرالیا، امریکا و انگلیس استفاده می شود و از طریق آن، پرداخت و جابجایی هزینه های مسافرتی، درمانی و دانشگاهی با راحتی بیشتر انجام می گیرد.

پرداخت شهریه با فلای وایر یکی از بهترین و ایمن ترین روش های پرداخت ارزی در سراسر جهان است. شما می توانید از Flywire برای پرداخت هزینه های دانشجویی خود استفاده کنید. Flywire شما را قادر می سازد تا با استفاده از انواع روش های پرداخت محلی از جمله بانکداری آنلاین، حواله های بانکی، کارت ها و کیف پول های الکترونیکی، پرداخت ها را به راحتی و ایمن انجام دهید. روش های پرداخت موجود به کشوری که از آن پرداخت می کنید بستگی دارد.

پرداخت شهریه با فلای وایر به شما این امکان را می دهد که به طور ایمن از هر کشور و هر بانکی، معمولاً به ارز خودتان پرداخت کنید. همچنین با پرداخت از طریق فلای وایر به‌روزرسانی‌های ایمیلی و متنی در مورد وضعیت پرداخت خود دریافت خواهید کرد و می‌توانید حساب Flywire خود را ایجاد کنید تا پرداخت آنلاین خود را به صورت 24 ساعت پیگیری کنید. در طول این فرآیند، پشتیبانی مشتری چندزبانه Flywire می‌تواند به شما در مورد سؤالات پیش آمده کمک کند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت دیپازیت فی

مزیت های پرداخت شهریه با فلای وایر

به طور کلی مهمترین مزیت های پرداخت شهریه با فلای وایر عبارت اند از:

  • قابلیت مشاهده و ردیابی کامل پرداخت برای دانشجو و دانشگاه مقصد
  • بازپرداخت توسط Flywire از طریق حساب اصلی مدیریت می شود که تاخیر آن را کاهش می دهد و مبلغ اصلی حفط می شود. همچنین پرداخت کننده در هر مرحله از فرآیند بازپرداخت مطلع می شود.
  • اگر برای پرداخت ودیعه شهریه، هزینه های تحصیل یا هزینه های اقامت از طریق Flywire اقدام کنید از کارمزدهای غیرضروری بانکی خودداری خواهید کرد و نرخ ارز مطلوب دریافت می کنید.
  • همچنین به‌روزرسانی‌های ایمیلی و متنی در مورد وضعیت پرداخت خود دریافت خواهید کرد.
  • پشتیبانی شبانه روزی چند زبانه را می توانید از طریق مرکز راهنمای Flywire یا Local دریافت کنید.
  • پرداخت شهریه با فلای وایر ایمن، سریع و راحت است.

مراحل پرداخت شهریه با فلای وایر

مراحل زیر را به ترتیب طی کنید تا به راحتی شهریه دانشگاه خود را از طریق فلای وایر پرداخت کنید و یا می توانید از مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت شهریه با فلای وایر کمک بگیرید. همکاران ما 24 ساعته پشتیبانی خدمات ارزی بین المللی را از طریق راه های امن و قانونی ارائه می دهند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

مراحل پرداخت شهریه با فلای وایر :

گام اول: با دسترسی به pay.flywire.com شروع کنید و «Make a Payment» را انتخاب کنید، سپس «Pay» را انتخاب کنید. نام موسسه ای که می خواهید پرداخت کنید را وارد کنید، سپس کشور مبدا و مبلغ پرداختیتان را انتخاب کنید. در صورتی که موسسه مورد نظر خود را پیدا نمیکنید لطفاً از طریق پیوندی که در آخرین صورت‌حساب شما ارسال شده است یا اگر به مؤسسه آموزشی پرداخت می‌کنید، به صفحه پرداخت دسترسی پیدا کنید.

گام دوم: روش پرداخت را انتخاب کنید گزینه های پرداخت ارائه شده را بررسی کنید و روش دلخواه خود را انتخاب کنید. گزینه ها ممکن است شامل پرداخت یا انتقال بانکی استاندارد،یا پرداخت از طریق کارت بدهی/اعتباری، پرداخت الکترونیکی یا سایر گزینه های محلی باشد. لطفاً توجه داشته باشید، برای تکمیل پرداخت باید با بانک خود (حضوری، آنلاین یا تلفنی) هماهنگی کنید و وجوه خود را با ارز انتخابی خود به فلای وایر ارسال کنید.

گام سوم: جزئیات خود را وارد کنید برخی از اطلاعات اولیه را برای شروع پرداخت وارد کنید. اطلاعات مورد نیاز موسسه خود را پر کنید اطلاعات تماس و اطلاعات پرداخت را وارد کنید این اطلاعات پرداخت برای شناسایی آسان توسط موسسه شما خواهد بود.

گام چهارم: پرداخت خود را انجام دهید دستورالعمل های ارائه شده را برای ارسال وجوه به Flywire از طریق روش انتخابی خود دنبال کنید. نقل و انتقالات بانکی دستورالعمل های ارائه شده را برای ارسال وجوه خود دنبال کنید. بسته به بانک شما، پرداخت ممکن است باشد به صورت آنلاین، حضوری یا تلفنی ساخته شده است. کارت نقدی/اعتباری مشخصات کارت خود را به صورت آنلاین وارد کنید تا پرداخت خود را به ارز اصلی خود تکمیل کنید. توجه: بسته به کشور مبدا، گزینه‌های پرداخت محلی اضافی ممکن است در دسترس باشد.

گام پنجم: پیگیری و تایید به‌روزرسانی‌های ایمیلی و متنی را در هر مرحله دریافت کنید، از جمله تأیید زمانی که مراحل پرداخت شهریه با فلای وایر انجام شد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

پاسخ: در مرحله ی پرداخت شما باید تمامی اطلاعات لازم از طرف دانشگاه رو به کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین ارائه بدید تا مجموعه همیارپروژه نوین در چنین مواقعی درخواست ریفاند شهریه و هزینه پرداختی شما را داده و در اسرع وقت به شما اطلاع رسانی می گردد. هزینه بصورت ریال به حساب ایران واریز میگردد و شما نگران این بخش هم نخواهید بود.

 جواب: در مراحل اول برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی حساب مقصد باید بررسی شود. پس از آن در صورتی که پرداخت به صورت اینترنتی و آنلاین یا درگاه پرداخت دانشگاه باید کار ساده بوده و نگرانی از بابت نشست وجه به حساب نخواهیم داشت. اما درمواقعی که قرار است به حساب و حواله بانکی انجام شود می تواند 3 تا 5 روز طول بکشد و این بخش مرتبط به مجموعه همیارپروژه نخواهد بود و مربوط به قوانین حساب های بین المللی هست و به همین دلیل ما همیشه در ابتدا ددلاین شما را میپرسیم که مشکل جدی به وجود نیاید.

پاسخ:همیارپروژه نوین به شما اطمینان می دهد پرداخت شما از مبدا و بخش های معتبر و مجاز جهانی میسر خواهد شد.

توسط
تومان