پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی

پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی

عناوین مقاله:

پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی با همیارپروژه نوین

پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی | بسیاری از دانشگاه هایی که پذیرای دانشجویان بین المللی هستند درگاه های پرداخت خود را برای پرداخت های بین المللی ارائه می دهند. پرداخت آنلاین شهریه یا اپلیکیشن فی دانشگاه از طریق درگاه پرداخت دانشگاه یکی از ساده ترین و امن ترین روش های پرداخت می باشد اما این روش نیز در نوع خود با محدودیت هایی رو به رو است ک در ادامه شرح خواهیم داد. پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی علاوه بر این که به صورت ریالی قابل پرداخت نیست دارای محدودیت های سختگیرانه ای نیز در رابطه با انتقال ارز می باشد.

اولین محدودیت در زمینه پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی توسط شخص این است که همانطور که می دانید ما ایرانی ها نمیتوانیم حساب بانکی در بانک های بین المللی داشته باشیم همچنین تراکنش های مالی با IP داخل ایران با محدودیت همراه است این محدودیت ها به راحتی می توانند انجام تراکش های ساده ای مانند پرداخت شهریه دانشگاه خارجی را برای دانشجویان مختل کنند. این اتفاق می تواند زمینه ساز فشار بسیاری بر دانشجویان باشد مخصوصا در مواقعی که ددلاین دانشگاه نیز نزدیک است.

از طرفی اگر بخواهیم از طریق خدمات شرکت های بین المللی واسطه ای استفاده کنیم مانند flywire که دارای اعتبار جهانی هستند به مشکل بر خواهیم خورد زیرا این شرکت ها نیز کشور ایران را از لیست خدمات خود حذف کرده اند و به ایرانیان داخل کشور خدمات ارائه نمی دهند.

بهترین و ارزان ترین و امن ترین روش در این شرایط پرداخت از طریق سایت های معتبر داخلی خواهد بود. سایت مهاجرتی همیارپروژه نوین خواهد که از طریق روش های امن و قانونی و در کمترین زمان پرداخت شهریه و اپلیکیشن فی دانشگاه شما را انجام خواهد داد یکی از گزینه های پیش روی شما پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی با همیارپروژه نوین است.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

شما می توانید از طریق خدمات پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی ما و فقط با ارسال نام دانشگاه و لینک پرداخت شهریه دانشگاه خود را بپردازید. در تمامی مراحل از پشتیبانی 24 ساعته مجموعه ی ما بهره مند شوید و پرداختی امن و ارزان را تجربه کنید.

اگر به هر دلیلی امکان انجام پرداخت الکترونیکی وجود ندارد، می توانید از طریق حواله بانکی، نقدی یا دیگر روش های پرداخت مجاز، شهریه خود را پرداخت کنید که مجموعه همیارپروژه نوین در این زمینه هم خدمات ارائه خواهد داد. در هر صورت، قبل از اقدام به پرداخت، بهتر است با مرکز مالی دانشگاه تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

مهمترین نکات در پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی

پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی | چند نکته که باید هنگام استفاده از درگاه پرداخت آنلاین بین المللی برای شهریه خارج از کشور به خاطر داشته باشید:

  • همیشه از طریق وب سایت رسمی دانشگاه به پورتال بروید. روی پیوندهای موجود در ایمیل ها یا پیوندهایی که در نتایج جستجوی گوگل یافت می شوند، کلیک نکنید.
  • قبل از تأیید پرداخت، نرخ ارز و کارمزدها را دوباره بررسی کنید، زیرا ممکن است بتوانید با استفاده از گزینه دیگری مانند ارائه دهنده انتقال پول، در پول خود صرفه جویی کنید.
  • در مورد معاملات یا تخفیف ها بر اساس اندازه پرداخت بپرسید. پرداخت یک سال تمام شهریه به جای یک ترم در یک زمان ممکن است نرخ ارز قوی تر و هزینه های کمتری را برای شما تضمین کند.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

پرداخت آنلاین دانشگاه خارجی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

  • پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.
  • پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان