هزینه ارزیابی مدارک مهندسین

هزینه ارزیابی مدارک مهندسین

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا

سوالات متداول در پروسه پرداخت هزینه ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای پرداخت هزینه ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا

هزینه ارزیابی مدارک مهندسین | کشور استرالیا به عنوان یکی از مقاصد توسعه یافته در جهان یکی از جذاب ترین کشور ها برای زندگی در بین بسیاری از مهاجران بین المللی است. این کشور با وجود طیف وسیعی از ویزای های اقامتی که ارائه می کند، موقعیت مناسبی برای بسیاری از افراد با تخصص ها و گرایش های متفاوت کاری و تحصیلی فراهم می کند تا از طریق مهاجرت به این کشور به عنوان نیروی کاری و حرفه ای موفق به اخذ اقامت شوند.

از آنجایی که تعداد بسیاری از متقاضیان مهارجت به استرالیا در رشته های فنی و مهندسی تحصیل کرده اند، لازم است از طریق یکی از ارگان های تصمیم گیرنده مدارک و سوابق تحصیلی شخص بررسی و تایید شود. هزینه ارزیابی مدارک مهندسین در این موسسه 405 دلار استرالیا است.

افرادی که دارای مدرک مهندسی بوده و قصد دارند به کشور استرالیا از طریق ویزای کاری مهاجرت کنند ضروریست مدارک تحصیلی و سوابق علمی خود را برای بررسی و ارزیابی به موسسه ارزیابی مهندسین استرالیا(EA) که از نظر دولت استرالیا مورد تایید است ارائه کنند.

در کشور استرالیا بر اساس فیلدهای کاری متقاضیان، موسسات و سازمان های مختلفی مثل؛ ACS ، VETASSESS ،TRA ، AIQS ، SSSI ، سازمان مهندسین استرالیا و … وجود دارد. انجمن مهندسین استرالیا engineers australiaea به طور تخصصی مدارک متقاضیان رشته های مهندسی را برای معادلسازی و امتیاز دهی ارزیابی می کند.

هزینه ارزیابی مدارک مهندسین | برای روشن تر شدن این موضوع طبقه بندی ارائه شده رشته های مهندسی برای این موسسه را شرح خواهیم داد:

  • سطح اول مهندسی حرفه ای (Skill Level 1-Professional Engineer) معادل لیسانس 4 ساله استرالیا
  • سطح دوم مهندسی تکنولوژیست (Skill Level 2- Engineering Technologist) معادل لیسانس 3 ساله استرالیا
  • سطح سوم کاردانی مهندسی (Skill Level 3-Engineering Associate) معادل دیپلم 2 ساله استرالیا
  • مدیریت مهندسی (Engineers Manager) مختص مهندسین با سابقه مدیریتی بالا است و در سطح اول دسته بندی می شود.

پیشنهاد مطالعه: نمونه SOP | مشاوره اپلای

هزینه ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا چیست؟

موسسه و انجمن مهندسین استرالیا برای بررسی و سنجش مدارک مهندسین در وب سایت خود، قسمتی به عنوان Migration Skills Assessment یا MSA دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود مدارک مورد نیاز برای روند ارزشیابی مانند مدارک اثبات هویتی، CV یا رزومه کاری، مدارک زبان به طور اخص IELTS را بارگذاری و فرایند Assessment خود را آغاز نمایید.

قوانین و مقررات مربوط به فرایند ارزیابی مدارک مهندسین برای کشور های مختلف متفاوت خواهد بود به همین سبب از جمله قوانین مربوط به مهندسین ایرانی جهت انجام ارزشیابی مدارک ایجاد CDR خواهد بود.

CDR یا Competency Demonstration Report، شامل کلیه سوابق کاری و مهارت های شماست که در طول مدت کار حرفه ای خود پشت سر گذاشته اید. CDR بایست شامل حداقل 3 نمونه کار مهم و قابل توجه شما در طول تحصیل یا کار باشد به طوری که کاملا صریح و شفاف توانمندی و نقاط قوتتان را برای موسسه EA به اثبات برساند. CDR نیز پس از تکمیل در همان بخش MSA بارگذاری می شود.

در قسمت MSA چهار گزینه وجود دارد که عبارت اند از Personal،Application ، Education و Report که متقاضی با توجه نوع ویزای خود باید یکی از سه گزینه ی اول را انتخاب کرده و نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام کند. گزینه ی اخر مربوط به بارگذاری CDR است که در رابطه لا آن شرح داده شده است.

مدارک مورد نیاز برای ارزیابی انجمن مهندسین استرالیا

هزینه ارزیابی مدارک مهندسین | برای بررسی و ارزیابی مدارک مهندسی متقاضی و هزینه ارزیابی مدارک مهندسین باید از طریق وب سایت انجمن مهندسی استرالیا اقدام کرد و با ایجاد حساب کاربری و عضویت در این وب سایت و سپس بارگذاری اطلاعات و مدارک مورد نیاز مراحل را به صورت آنلاین طی کرد.

یکی از مهمترین نکاتی که لازم است در فرآیند گردآوری مدارک به آن توجه کرد ترجمه رسمی تمامی مدارک به زبان انگلیسی می باشد و مهر ناتی نیز خورده شود. همچنین مدارک بایستی با کیفیت مناسب و به صورت رنگی اسکن و آپلود شود. مدارک درخواستی جهت ارزیابی شامل موارد زیر است:

  • مدارک شناسایی شامل؛ پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی به همراه عکس پرسنلی
  • مدارک تحصیلی شامل؛ مدارک فارغ التحصیلی مقاطع دانشگاهی و ریز نمرات هر مقطع
  • مدارک سابقه کار شامل؛ رزومه و سوابق کار، قرارداد، مدارک بیمه ای به همراه مدت زمان فعالیت که در برخی رشته های مهندسی لازم است که گزارشی با عنوان CDR (گزارش تأیید صلاحیت شغلی ) آماده و ارسال شود.
  • مدرک زبان انگلیسی که می تواند شامل یکی از آزمون های IELTS جنرال یا آکادمیک، تافل و یا PTE باشد.

هزینه ارزیابی مدارک مهندسین | پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه ویزای استرالیا

توسط
تومان